Nog 1 keer speed een kans geven

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Ik heb toen ik net begon te feesten en nieuwe middelen begon te ontdekken al vrij snel speed geprobeerd. Van de 3x is t alle 3 de keren niet goed bevallen. De eerste keer naderhand ook flink lopen blowen en een paniekaanval gekregen. Ik wist niet goed wat mijn grenzen waren en las me niet goed in wat betreft effecten en doseringen. Ondertussen weer wat jaartjes ouder en heb redelijk wat poeders en pillen geslikt waardoor ik het nog wel een keer een kans wil geven. Ook omdat ik continue wanneer ik het verdomd chemische 3cmc gebruik, veel op een avond bij wil doseren. Ik kan op een feest van 8uur wel door een zakje met 1 gram gaan. Nou slik ik sinds kort bommetjes 3cmc ipv dat ik het snuif maar ook hier merk ik dat ik te veel bommetjes wil nemen op een avond.

Ik heb nog exact dezelfde batch van toen over. Die heb ik zelf naar de testservice gebracht en kwam uit op 65%. Erg netjes als je t mij vraagt. Er zat ook nauwelijks caffeïne in werd mij verteld.

Ik was eerst benieuwd wat nou exact de effecten zijn die jullie ervaren? Speed is altijd een beetje vaag geweest voor mij. Krijg je nou echt veel euforie ervan of is het meer opgejaagde energie?

Raden jullie me aan om een lijntje te snuiven of bommetjes te nemen? Hoelang werkt welke manier van inname en welke dosis?

Wat betreft slapen: kan je dat vergeten of hoeveel uur na inname kan je wel weer makkelijk slapen?

Ik zou het tijdens ADE gebruiken Cloudy All day long. Een hardgroove -> hardtechno -> bounce feest. Dit lijkt me wel de geschikte muziek ervoor dacht ik?

Just try?
Zorg dat je uitgeslapen bent en je maag niet leeg is.
Beginnen met een lijntje van 10 a 20 mg, dat zijn dus kleine lijntjes.
Liever nasaal omdat je zo het effect sneller kan beoordelen en de totale werkingsduur aanmerkelijk korter is.
Dan om de drie kwartier tot een uur eenzelfde dosis bijnemen, adhv je gevoel, let op je lijf en geest.
Stoppen bij 80 mg.
Balans opmaken.

Mijn advies (ik zag dat het feest van 14u30 - 22u30 is)

- 14u neem je 50mg in een capsule
- 18u30 neem je 70mg in een capsule

Als je pas later naar het feest gaat kan je eventueel enkel die van 50mg doen. Je gaat zeker 4u lekker op 1 bom.

Deze dosissen zijn zeker niet laag met de puurheid die jij hebt. Als je op voorhand al stress hebt kan je eventueel wat lager doseren. Ik zelf doseer persoonlijk iets hoger omdat ik dat chill vindt. Maar dat zal je voor jezelf dus moeten uitmaken. Neem deze doseringen niet zomaar over. Misschien zijn er nog forumleden met andere meningen, of doe zelf nog wat research.

Ik zou het niet snuiven, veel meer negatieve bijwerkingen zo. Speed kan best euforisch zijn maar uiteraard niet zoals cathinonen etc. Oraal is wel chiller dan snuiven.

Als je wil slapen na het feest moet je die 2de capsule skippen. Reken zeker minimaal 10uur na je laatste dosis.

Maak die 2 capsules op voorhand klaar en neem ook niet meer dan dit mee naar het feest. Pep is best compulsief, voor je het weet ben je 2 dagen verder en heb je je kop eraf gesnoven.

Wat ik vind van speed? By far de beste party drug. Zolang je niet grammen begint weg te snuiven.

Laatst bewerkt:
Just try?
Zorg dat je uitgeslapen bent en je maag niet leeg is.
Beginnen met een lijntje van 10 a 20 mg, dat zijn dus kleine lijntjes.
Liever nasaal omdat je zo het effect sneller kan beoordelen en de totale werkingsduur aanmerkelijk korter is.
Dan om de drie kwartier tot een uur eenzelfde dosis bijnemen, adhv je gevoel, let op je lijf en geest.
Stoppen bij 80 mg.
Balans opmaken.
Ieder zijn mening, maar ik ga hier persoonlijk niet mee akkoord.

Wel kan je de dosissen iets lager houden dan in mijn bericht. Bv. 30mg en 50mg.
Ik ben alleen van mening dat als je de full experience wil je ook niet te laag moet gaan.
Gezien je ervaring met drugs en gewicht denk ik dat dit wel ok zal zijn.

Wel goed eten voor het feest.

Kleine lifehack nog: ga vitamine C bruistabletten halen. Wanneer je thuiskomt 2000mg drinken. Ochtend erna weer 2000mg.

Dit verminderd de halfwaardetijd van amfetamine aanzienlijk.

Ieder zijn mening, maar ik ga hier persoonlijk niet mee akkoord.
Wat ik schreef is een scenario om het middel te leren kennen, bij voorkeur thuis.
Daarom zijn de dosissen laag, net als de totale dosis.

Voor iemand die weet wat het middel met hem doet en naar een feestje gaat hanteer ik ook jouw doseringen.

Wat ik schreef is een scenario om het middel te leren kennen, bij voorkeur thuis.
Daarom zijn de dosissen laag, net als de totale dosis.

Voor iemand die weet wat het middel met hem doet en naar een feestje gaat hanteer ik ook jouw doseringen.
Ohhh ok!
Kan inderdaad een goed idee zijn. Ik zou het wel niet kunnen. Eens ik begin ga ik sowieso meer en meer snuiven 😅

Hoe ervaren jullie de droge mond? Ik heb tijdens het gebruik van xtc/mdma of 3cmc hier nooit echt last van gehad. Bij speed kan ik me herinneren dat ik wel wat meer last ervan kreeg. Is dit kenmerkend voor speed of verschilt dit gwn per drugservaring ongeacht het middel wat je neemt?

Hoe ervaren jullie de droge mond? Ik heb tijdens het gebruik van xtc/mdma of 3cmc hier nooit echt last van gehad. Bij speed kan ik me herinneren dat ik wel wat meer last ervan kreeg. Is dit kenmerkend voor speed of verschilt dit gwn per drugservaring ongeacht het middel wat je neemt?
Zou geen probleem moeten zijn als je je aan de boven genoemde dosering houdt en voldoende water / sportdrank drinkt tijdens gebruik.

Advies geen 3cmc gebruiken want het geeft je niet waar je naar opzoek bent anders blijf je niet zoveel doorgebruiken en bij doseren in korte tijd. Het is zoiezo troep.

Voor mij voelt pep aan als een soort caffeine+ in lage/normale doseringen. Ik word er alerter van, iets vrolijker en ik ga meer praten. Euforie kan ik het echter niet noemen. Op feesten voelde speed ook een beetje gek aan, ik werd hypergefocused waardoor ik steeds naar andere mensen ging kijken zodra hun naar mij keken. Het is niet echt een relaxt feestgevoel.

Van vrienden heb ik wel gehoord dat ze het super euforisch vinden, een persoon sprak zelfs over de "pep-massage", waarbij hij overal door zijn lichaam (maar voornamelijk in zijn hoofd) euforisch getintel voelde. Hij nam echter veel hogere doseringen waar ook een mega kater bij kwam.

Over het bommetjes vs snuiven punt zou ik bommetjes aanbevelen met in het achterhoofd houdende dat je altijd nog extra kunt snuiven als het effect tegenvalt. Bommetjes voelden voor mij ook iets euforischer dan snuiven, die ervaring is wat spichtiger.

Tot slot slapen: ik zou uit gaan van 12 uur na de laatste dosis.

Terug
Bovenaan