Heb op vrijdagavond tussen 9 en 11uur 2 kleine lijntjes gehad met alcohol , dinsdagmorgen een urinetest test gepakt en nog steeds positief !!! Dat is bijna 80 uur( ruim 3 dagen)na mijn laatste gebruik .. Is dat normaal ?? Ben geen chronisch gebruiker
De richtlijn is inderdaad 72 uur. Er zijn individuele gevallen waar het zelfs tot 168 uur duurde. Heeft onder andere te maken met de snelheid van je stofwisseling, voeding, etc..Heb op vrijdagavond tussen 9 en 11uur 2 kleine lijntjes gehad met alcohol , dinsdagmorgen een urinetest test gepakt en nog steeds positief !!! Dat is bijna 80 uur( ruim 3 dagen)na mijn laatste gebruik .. Is dat normaal ?? Ben geen chronisch gebruiker
De richtlijn is inderdaad 72 uur. Er zijn individuele gevallen waar het zelfs tot 168 uur duurde. Heeft onder andere te maken met de snelheid van je stofwisseling, voeding, etc..
Puur uit interesse; heb je een urinetest gedaan om te kijken of het nog aanwezig was puur voor het weten? Of moest je een verplichte urinetest doen en ‘faalde’ je hiervoor?
Laat de drugs dan eens voor een weekje of 2 liggen als je weet dat er een uc aankomt, moet te doen zijn toch.Nou ik heb vorige week maandag een uc test moeten doen om 19.00 en had op de donderdag ervoor ongeveer zo’n 60mg gebruikt(coke) nu heb ik tot vandaag nog niks gehoord( geen nieuws is goed nieuws) maar het kan misschien nog komen ivm drukte. Uc test bij justitie.. dus wou t zelf maar s testen
Laat de drugs dan eens voor een weekje of 2 liggen als je weet dat er een uc aankomt, moet te doen zijn toch.
Wat is jouw definitie van ‘twee kleine lijntjes’ in mg?Yep i know , voor degene die t wilt weten , net weer n test gedaan en nog steeds positief maar wordt n stuk minder . Dus nu na 92 uur nog steeds positief maar op t randje
Wat is jouw definitie van ‘twee kleine lijntjes’ in mg?
Tja heb t n beetje gegokt, en gegoogeld..( ben geen expert)laten we zeggen de lengte van 1 sigaret en dat in 2 x gedaan... meen dat dat rond de 120 Mg is
De richtlijn is inderdaad 72 uur. Er zijn individuele gevallen waar het zelfs tot 168 uur duurde. Heeft onder andere te maken met de snelheid van je stofwisseling, voeding, etc..
Inmiddels 110 uur na laatste gebruikBetrouwbaarheid drugstest
Vandaag 9.30 opnieuw getest, bij T een lichte streepje te zien alsook een duidelijke streep bij C , maar dit had ik gisteravond 19.00 ook .. Hoe moet ik dit lezen ???
Morgenvroeg doe ik n laatste test