Even een andere vraag in dit topic.
ODSMT word vergeleken met tramadol. Wat zou ongeveer het omrekenmodel zijn (..mg Odsmt staat gelijk aan ...mg tramadol)
Ik neem aan dat Odsmt vele malen potenter moet zijn, puur gebaseerd op de RCprijs in vergelijking met de straatprijs van tramadol.
Stel 50 mg odsmt is gelijk aan 50 mg tramadol..Dan zou ik voor 3 stuks Odsmt net zoveel kwijt zijn als aan 15 stuks tramadol.
Voorgedrukte pillen zijn aan de prijs, maar als ruwe poeder is deze stof stukken goedkoper.
Ik persoonlijk geef niks om tripmiddelen of disso's , maar deze leek mij wel aardig; maar was echt een eenmalige ervaring voor mij. had een redelijk lage dosis genomen, 40mg (ben 105kg.) verdeeld in 3x verspreid over 2 uur.
Ik vond het behoorlijk sterk qua sedatie en pijnstilling, maar heb ook zo goed als geen tolerantie voor opiaten en opiods.
En ook wel een vleugje gejaagdheid/manie wat ik niet echt kan plaatsen in vergelijk met de echte Tramadol.
Plus best wel wat jeuk, over heel mijn lichaam.
Maar voor mij persoonlijk heeft het totaal geen waarde, bij oxy of heroine wordt je even heel misselijk als het aanslaat, bij O-DSMT bleef ik de hele tijd misselijk. Urenlang.
Ik leen heel af en toe een oxy van een vriend, gemiddeld 1x keer per jaar, dan ga ik weer eens door mijn rug. Hoopte dat O-DSMT kon helpen.
Maar dat gaat hem niet worden.