Ode aan de Nederlandse vrouw

Deranged

Badass junkie
Wat mij de laatste tijd steeds meer opvalt is hoeveel mooie vrouwen er eigenlijk zijn, hier in Nederland. Toen ik bijvoorbeeld in Belgenland woonde ben ik er naar mijn weten eigenlijk vrijwel geen tegen gekomen, en hier zie ik ze overal. En veel lachen zo lief, of durven niet te kijken.

Ode.

acidboy

Badass junkie
Correct, veel mooie vrouwen in ons land. Maar ik denk toch dat oost europa en scandinavie de boventoon voeren.

Maarja, het gras bij de buren schijnt altijd groener te zijn he.

Flameon

Badass junkie
Nederland heeft inderdaad genoeg mooie vrouwen. Toen ik nog op school zat was die school gevuld met negentig procent vrouwen, daar heb ik geleerd hoe mooi vrouwen kunnen zijn.
Maar zoals hier boven al geschreven staat ... oostblokkers en sneeuwpoppetjes vind ik ook erg mooi qua uiterlijk

tomz0r

Badass junkie
Tja, wat is mooi? Ik vind uitstraling het belangrijkste en meisjes met uitstraling heb je over de hele wereld wel.

Als ik puur naar het uiterlijk kijk vind ik dat we hier inderdaad absoluut niet hoeven te klagen. Maar de mooiste meisjes heb ik toch gezien in mijn vakantieland Slowakije :P

Ja precies

Bewuste gebruiker
Nou dan behoor ik toch zeker tot die 2% :grin: En sneeuwpoppetjes zijn er niet alleen in Scandinavië, want ik heb er zelf toch ook erg veel van weg, al zeg ik het zelf.

Amaranth

Bewuste gebruiker
Ja precies zei:
Nou dan behoor ik toch zeker tot die 2% :grin: En sneeuwpoppetjes zijn er niet alleen in Scandinavië, want ik heb er zelf toch ook erg veel van weg, al zeg ik het zelf.
Narcist :P

Wacky

Badass junkie
Ja precies zei:

Spam dan dat fototopic eens vol, en voeg me alsnog eens toe op msn :P

nicolai

Wijs gebruiker
in elk land wonen mooie vrouwen. het gaat mij, heel cliche, toch echt om het karakter en de uitstraling. daar blinken nederlandse vrouwen, over het algemeen, nou niet bepaald in uit, vind ik.

Mindgamer

Badass junkie
De Nederlandse vrouw vormen zich naar alle Hollandse stampers mocht je ons land met een fabriek vergelijken. Het meren deel van de vrouwen denken zich zelf te kennen en streven er naar om zich zelf te zijn, maar ondertussen wel voldoen aan alle verwachtingen, want vrouwen zijn in het algemeen (vaak) heel gevoelig, en dus ook voor hun concurrenten. Op ten duur ontdekken ze dat ze zich zelf niet kunnen zijn, omdat ze doelen moeten behalen!! Ze willen het allerbeste voor hun kinderen, en dat alle vooroordelen positief zijn over ze, dus slaan ze aan het studeren, gaan middenin de stad wonen, vreten ongezond, feesten veel, drinken veel en neuken veel (het liefst zonder condoom!) De Nederlandse vrouwen zijn open minded, en in vergelijking met de rest van alle landen van de wereld, zijn we dat allemaal wel een beetje in Nederland, maar wat goor dat als ik nu een vriendin neem van 30 jaar oud, dat de kans groot is dat ze vaker dan 15 keer in haar leven is onder gespoten door alle jongens waarvoor ze haar benen open deed. En vaak liegen ze er ook nog om hoor, als ze een man hebben gevonden die als het ware boven haar staat, en die ze graag willen houden, want welke man wil er nou horen dat zijn productieve vagina heel veel, naar vochtige plekjes zoekende, piemels langs haar lippen heeft laten glijden? En dan ook nog zonder condoom! Dat is toch gewoon walgelijk? Welke vent wil zoiets nou zwanger maken dan? Bah! Persoonlijk vind ik veel Nederlandse vrouwen: Arrogant, Lekker, en best gewetenloos als het gaat om hun partner. Verdomme zeg, hoe vaak heb ik vrouwen niet met elkaar horen praten over vreemdgaan tijdens mijn knipbeurt? Maarja, dat zijn dan weer van die ´asociale´ laag geschoolde wijven, terwijl ik van die havo scholieren ook zo hoor praten. VWO bitchess, die ken ik ook, maar zijn vaak niet lekker, zijn vaak wel arrogant, en zijn behoorlijk preuts, maar komen vaak los als ze een jaar of 25 zijn. Uiteindelijk, Deranged, zijn het allemaal HOEREN! En je moet die hoer uitzoeken die goed bij je past! Begrip toont, met je om kan en wil gaan, tolerant is, en geeft en niet alleen neemt! Overigens wil ik erbij zeggen dat elke vrouw echt verschillend is, net als elke individu in wezen! Maar het merendeel vertoont gewoon vele overeenkomsten, dat dan weer wel!!

Judas

Wijs gebruiker
Deranged zei:
Wat mij de laatste tijd steeds meer opvalt is hoeveel mooie vrouwen er eigenlijk zijn, hier in Nederland. Toen ik bijvoorbeeld in Belgenland woonde ben ik er naar mijn weten eigenlijk vrijwel geen tegen gekomen, en hier zie ik ze overal. En veel lachen zo lief, of durven niet te kijken.

Ode.

Ja, winter of zomer, ze fladderen als vlinders door de straten, fleuren dit vlakke land op, hun aanwezigheid doet je 's morgens uit je bed springen en naar de keuken spoeden om daar een eiwitrijk dieet tot je te nemen :P

Toch vrees ik naar Belgie te moeten verhuizen want mooie vrouwen wakkeren mijn honger naar sos aan. Die heerlijke schepsels met hun adembenemende rondingen, hun schitterende ogen, glanzende haren en prachtige lippen roepen een ondraaglijke craving op.
Lente, zomer, luchtige kleding, ik verlang er naar en ik kijk er tegen op want de witte demon wacht geduldig op de fatale glimlach die me toegeworpen zal worden.

Echt jammer deze kortsluiting in mijn neurale bedrading maar wellicht kan deze onaantrekkelijke Vlaamse seksueloge mij genezen in mijn toekomstige schuiloord :grin:

KoxBox

Badass junkie
Volgens mij ligt het gewoon aan de bevolking wat die mooi vinden want wat sommigen hier beweren over Nederlandse vrouwen die mooi zijn en Belgische lelijk vind ik net omgekeerd. Als ik in Nederland rondloop merk ik toch wel degelijk dat er een onaangenaam hoog aantal lelijke loeders rondlopen en een klein aantal schoonheden. Maar dat heb ik soms ook als ik in België rondloop dusja ligt het misschien aan mij...

Deranged

Badass junkie
KoxBox zei:
Maar dat heb ik soms ook als ik in België rondloop dusja ligt het misschien aan mij
Daar zou ik maar vanuit gaan. Dat Belgen geen smaak hadden was mij al bekend maar dit is wel heel achterlijk. Ik heb niet het idee dat deze observaties ook daadwerkelijk hebben plaatsgevonden.

KoxBox

Badass junkie
Nee, je hebt gelijk ik kom nooit buiten en als ik dat toch doe dan is het met oogkleppen zodat ik naar niemand kan kijken. En waarom zo aanvallend reageren? Ik zit hier toch ook geen Nederlanders belachelijk te maken... Het is gewoon alweer een achterlijk cliché dat Belgen lelijk zijn en blablabla. Zo zie je maar hoe bekrompen sommige mensen zijn.

Deranged

Badass junkie
Ik ben een man van observaties, dit is iets dat sommige mensen niet aankunnen, een teken van zwakte. Nooit heb ik de Belgenmoppen serieus genomen, nooit heb ik vooroordelen gehad over Belgen. Ik heb enkel waarnemingen die samen een duidelijk beeld schetsen.

Wat ik zeg is geen vooroordeel of Belgenmop, het is realiteit. Als jij ondanks mijn uitgebreide observaties het verhaal precies wil omdraaien dan vind ik dat prima, alleen wel behoorlijk ongeloofwaardig.

Verder ben ik nooit aanvallend, ik zeg alleen waar het op staat. Er zijn altijd zwakke zielen en onbegrip, mensen die mij haten voor het verkondigen van de waarheid, wat ik iets moois vind. In mij kan je diepe verachting onder gaan.

Mindgamer

Badass junkie
Wijven uit België, doen me denken aan die Christelijke magere boek lezende wijven die xenofobisch uit hun doppen kijken. Oprotten met die saaie hoeren!

Deranged

Badass junkie
Ik heb ook nog steeds een trauma van de blik die ik kreeg toen ik een of ander lelijk wijf begroette in het appartementencomplex. En de gedrochten achter de kassa in de supermarkt die je niet eens begroeten of aankijken. En hier zit er altijd wel een mooi meisje om mee te flirten terwijl je graait naar het losgeld in je broekzak. De blik die dat laatst opleverde deed mij toch met een behoorlijk prettig gevoel de winkel verlaten. Het verschil tussen Nederland en Belgie is voor mij behoorlijk duidelijk en zeer groot.

Mijn ervaringen daar zijn wel van grote waarde geweest voor mijn beleving van Nederland nu. Zo ga je inzien wat het precies is dat je hebt.

KoxBox

Badass junkie
Trouwens schoonheid is relatief dus wat jij hier ook mag verkondigen wat voor jou mooi is kan voor iemand anders lelijk zijn. En eerlijk gezegd vind ik je uitgebreide uitleg maar zever. Alsof je elke dag elk individu zodanig nauwkeurig bestudeerd en dan gaat vergelijken als je dan toevallig eens in België komt DAT is pas ongeloofwaardig en betwijfelbaar.

Drientje

DF-koning
Ik kom nooit in Belgie dus kan ik niet oordelen over eventuele schoonheden daar. Wel weet ik dat als ik een ode aan iemand schrijf of maak die gaat over de totale persoon, niet alleen over het uiterlijk.
Ik vind een vrouw mooi wanneer ze haar gebreken met trots draagt. (gebreken waar ze niets aan kan veranderen dan he) Mensen worden zo lelijk van ontkenning.

Deranged

Badass junkie
Tja, als jouw voorkeur uitgaat naar zure Belgische pleegezichten dan is dat je goed recht. Ik ken mijn ervaring hier en ik ken mijn ervaring daar. Ik ben in ieder geval heel erg blij om hier te zijn, en niet daar. En zo relatief is schoonheid niet, een gedrocht is een gedrocht.

Serenity

Badass junkie
Drientje zei:
Ik kom nooit in Belgie dus kan ik niet oordelen over eventuele schoonheden daar. Wel weet ik dat als ik een ode aan iemand schrijf of maak die gaat over de totale persoon, niet alleen over het uiterlijk.
Ik vind een vrouw mooi wanneer ze haar gebreken met trots draagt. (gebreken waar ze niets aan kan veranderen dan he) Mensen worden zo lelijk van ontkenning.

Dat geldt ook voor mannen. Mooi gezegd wel.

Eury

Experimenterende gebruiker
Deranged zei:
En zo relatief is schoonheid niet, een gedrocht is een gedrocht.

Daar moest ik effe van lachen :mrgreen:

Ik vind dat wij een hoop lekkere vrouwen hier hebben ja, alleen moet ik er wel weer eentje te pakken krijgen want anders heeft dat allemaal geen zin he :tearsofjoy:

Bovenaan