Omtrek of Lengte?

Omtrek om Lengte?

• Omtrek

Stemmen: 56 62,9%
  • Lengte

Stemmen: 33 37,1%

• Totaal aantal stemmers
    89

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb geen keuze gemaakt....

Een korte dikke (type "slavink") vind ik niks, maar een lange dunne (type "prikpik") hoeft voor mij ook weer niet. Iets dikker en langer dan gemiddeld, is perfect vind ik!

cronos

Wijs gebruiker
ik heb een kortere dikkere piemel,sommige vrouwen klagen...sommige vrouwen klagen niet,that's the way of life :rock:

kotssmurf

Belezen gebruiker
Ik zit eigenlijk met het probleem dat de mijne té dik is…
Hij is denk ik gemiddeld in lengte, het varieert nogal :tongueout: maar vrij dik in het midden.

Je zou kunnen zeggen, tof voor jou, maar iedereen die dat dacht mag nu ff die gedachte wissen!
Ieder meisje dat ik al sex mee heb gehad, had pijn de eerste keer! Daarom niet omdat het hun eerste keer was, maar omdat het de eerste keer met mij was :(

Dit is echt een vloek, ben hierom ook enorm terughoudend wat one night stands en casual sex betreft.
(Ik ben er zowieso al niet direct voor, maar dit is toch een reden om mij, moest ik het wel een keer willen, tegen te houden.)
Eigenlijk nog nooit een goede ervaring mee gehad.

Nog een kleine voetnoot: Is de gemiddelde lengte echt maar 13 cm? Dit lijkt me toch wel vrij kort!
In dat geval ben ik ook wel bovengemiddeld :)

Wacky

Badass junkie
Je moet niet van die jonge meisjes uitzoeken, maar zeer ervaren sletten van rond de 30. Die klagen echt niet over pijn hoor.

3970

Wijs gebruiker
Volgens Wiki:

Uit informele onderzoeken blijkt dat de gemiddelde lengte van de penis bij volwassen mannen ongeveer 16 centimeter is in erectie. Deze maat varieert sterk van man tot man. De meest voorkomende penislengte in erectie is rond de 16,5 cm[1]. Een penislengte van 11 t/m 21 cm in erectie wordt als normaal beschouwd. Kleiner dan 10 cm komt maar bij 1 op de 5000 mannen voor volgens vele onderzoeken. Groter dan 22 cm komt slechts bij 1 op de 10.000 mannen voor en is zeer zeldzaam.

En wat ik het liefste heb? Niet te lang, dat kan ik niet hebben :grin:

Ellesdee

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
=
Oh en quote die foto nog 5 keer joh

Ellesdee zei:

veel succes :beer:
Ellesdee zei:
Ellesdee zei:
Ellesdee zei:
Ellesdee zei:

anoniempje

Bewuste gebruiker
kotssmurf zei:
Ik zit eigenlijk met het probleem dat de mijne té dik is…
Hij is denk ik gemiddeld in lengte, het varieert nogal :tongueout: maar vrij dik in het midden.

Je zou kunnen zeggen, tof voor jou, maar iedereen die dat dacht mag nu ff die gedachte wissen!
Ieder meisje dat ik al sex mee heb gehad, had pijn de eerste keer! Daarom niet omdat het hun eerste keer was, maar omdat het de eerste keer met mij was :(

Dit is echt een vloek, ben hierom ook enorm terughoudend wat one night stands en casual sex betreft.
(Ik ben er zowieso al niet direct voor, maar dit is toch een reden om mij, moest ik het wel een keer willen, tegen te houden.)
Eigenlijk nog nooit een goede ervaring mee gehad.

Nog een kleine voetnoot: Is de gemiddelde lengte echt maar 13 cm? Dit lijkt me toch wel vrij kort!
In dat geval ben ik ook wel bovengemiddeld :)

hahaha moet je haar ook even opwarmen hé en er niet zo indouwen! :wink:

buzzrider

Wijs gebruiker
Marla Singer zei:
Ik heb geen keuze gemaakt....

Een korte dikke (type "slavink") vind ik niks, maar een lange dunne (type "prikpik") hoeft voor mij ook weer niet. Iets dikker en langer dan gemiddeld, is perfect vind ik!
"prikpik" :beer: :tearsofjoy:

TrippyShit

Badass junkie
Nou dan doen we em vanaf hier voor de vrouwen en de mannen die van bi-schierig zijn :wink:
Na al die gemiddeldes hier ben ik hem toch eens even op gaan meten en heb gelukkig niks te klagen :) :P

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
Boh ik ben net 1 maand 16 En volgens mij zit hij ook nog in de groeitijd hij gaat vooruit :grin: en ik zit al goed boven het gemiddelde :grin:

pushu

Experimenterende gebruiker
tomz0r zei:
Ellesdee zei:
anoniempje zei:
It's not the size, but the way you use it!!!!!!

hahahaha :grin:

veel succes :beer:

Dat is toch niet echt hoop ik? Gelukkig dat ik niet op jongens val. Ik zou me dood schrikken als ik zoiets zag :P

lol, dit is duidelijk een baby (voor diegene die het niet wist).
Als vrouw ben ik ook voor de dikte dan voor de lengte. Te lang is pijnlijk, je kan niet alle positie nemen en zomaar je gang gaan. Mijn ex had zo een en mijn libido was sterk gedaald...
Mijn vaste partner nu is normaal geschrapen en hoewel hij soms denkt dat het te klein is, ben ik heel erg blij mee :grin: we kunnen mijn favoriete positie doen zonder problemen :grin:
het is hoe je het gebruikt :hearteyes:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
wat heb je aan een piemel van een meter lang, en een cm dik.... kan je net zo goed een potlood in je dinges stoppen.

dus volgens mij willen de dames omtrek.

TrippyShit

Badass junkie
Ja, lijkt me ook opzich logisch. Kijk het moet geen 30cm zijn. Dat zien de meeste niet zitten. Maar gewoon normale lengte en dik. Daar voel je het meest van lijkt me?

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
pushu zei:
lol, dit is duidelijk een baby (voor diegene die het niet wist).
Als vrouw ben ik ook voor de dikte dan voor de lengte. Te lang is pijnlijk, je kan niet alle positie nemen en zomaar je gang gaan. Mijn ex had zo een en mijn libido was sterk gedaald...
Mijn vaste partner nu is normaal geschrapen en hoewel hij soms denkt dat het te klein is, ben ik heel erg blij mee :grin: we kunnen mijn favoriete positie doen zonder problemen :grin:
het is hoe je het gebruikt :hearteyes:

Nope, geen baby, het is een micropenis

http://en.wikipedia.org/wiki/Micropenis

Cole

Belezen gebruiker
Na enige twijfels of mn piet niet te kort was heb ik hem ook gemeten en zit net op het gemiddelde volgens wikipedi ( 16-17 )
Dan dacht ik ook eens de omtrek te meten en die is 14 cm. Terwijl ik een veel lager getal had verwacht, slecht inschattingsvermogen, maar mn piet lijkt toch te dun hoor :grin:

Bovenaan