Onbekende drugssoorten

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Als je het weet is het toch niet onbekend?
:tilttearlaugh:

Hier de drugs die ik ooit gebruikt heb, ik vermoed dat je daar wel de nodige middelen gaat vinden die niet heel bekend zijn. Maar je vraag is nogal algemeen, als je speficieker aangeeft naar wat voor soort drugs je geinteresseerd bent dan kunnen wij ook een stuk betere suggesties geven.

Bartek23

Newbie
Ik hou

Hier de drugs die ik ooit gebruikt heb, ik vermoed dat je daar wel de nodige middelen gaat vinden die niet heel bekend zijn. Maar je vraag is nogal algemeen, als je speficieker aangeeft naar wat voor soort drugs je geinteresseerd bent dan kunnen wij ook een stuk betere suggesties geven.

Vooral psychedelica heb ervaring nu met lsd, 2cb, truffels en wil nog dmt en salvia proberen enz

Bartek23

Newbie

Thanks zie erg veel waarvan ik nog nooit gehoort heb ik zal zal even wat rondvragen wat te regelen is ben erg benieuwt thanks

Rebell

Wijs gebruiker
Thanks zie erg veel waarvan ik nog nooit gehoort heb ik zal zal even wat rondvragen wat te regelen is ben erg benieuwt thanks

Ja als je @Psychedelibee rijtje af gaat dan valt er nog veel te ontdekken d3 komende jaren. Ik heb ook een designer die alles kan maken. Maar ben altijd een beetje terug houdend vond al dat ik zo veel dingen gebruikte. Maar nu ik dit lees valt het eigenlijk best wel mee en ben ik een beginner vergeleken bij hem. Lol

Anderemaan

Wijs gebruiker
Ik heb 4-ho-met gebruikt zeer onbekend
Sorry voor de (klein beetje) late reactie :wink:.. maar dat is de drug die nummer 1 op mijn lijstje staat, omdat truffels het beste is wat ik ooit heb meegemaakt.. hoe bevalt het? Zijn de visuals echt vergelijkbaar?

Bovenaan