Ik merk het met pillen ook altijd dat me hartje overtoeren maakt.nothingtodo zei:laatst was ik en een maat ook vies paranoia.
we zagen en hoorde echt overal alles.
we bleven bij iemand slapen die ook had gebreukt.
we waren allemaal bijna hele nacht op en ene keer zei die kerel waar we bleven maffen dat hij klaarwakker was en totaal nie zou kunnen slapen.
na die zin viel die gewoon in ene keer in slaap.
ik en die andere gast die daar was vonden dat niet normaal we dachte dat iets met die kerel gebeurt was.
telkes aant kijke of hij nog ademde.
toen werde ik en andere gast ook nog eens ongerust dat we allebij hartslag van rond 112 per min hadden terwij we gewoon stil zaten niks te doen.we durvde een tijd niet meer te bewegen.
toen leek het dat die kerel die aant maffe was niet meer ademde.
wij werde helemaal gek wij die wakker aant roepen hij werd niet meer wakker dus waren we die wakker aan het tikken op ene keer werd die wakker keek die heel snel overal naar toe en zei niks meer en viel terug in slaap.en wij nog helenacht paranoia gebleven![]()
maar dan worde zot ze :amai men botten
ja ik ken het .. dat vind ik wel een groot nadeel van pep .. heb ik bij x en sos nooit.selly zei:para of niet.
ik heb vaak als ik veel gebruikt heb dat ik echt denk dat er mensen in mijn huis zijn terwijl ik alleen ben.
rare vage geluiden hoor ik dan of hoor mensen praten maar kan dan niet verstaan wat ze zeggen.
of zie bv een groepje mensen op straat en dan ben je er vlakbij blijkt het gewoon een boom te zijn.
of zie mensen in gepakeerde autos zitten en kom ik dichtbij is het weg.
ja ja erg para idd![]()
:P

Niekosvd zei:Verbeeld me al dingen & denk steeds iets te horen.
Maar overdag is het bij mij meestal niet zo erg maar zodra het donker is ben ik zo para als hell !
Mac... zei:Justem, ermee om leren gaan is juist hetgene wat belangrijk is. Houdt altijd in je achterhoofd dat je je zo voelt door de rotzooi.

Mac... zei:Boh kan me wel voorstellen als je van zoiets ook nog beschuldigd wordt.
Mja je oom zal er dan ook wel meer vanaf weten![]()
Ah nee flash kieke,flash kieke zei:Mac... zei:Boh kan me wel voorstellen als je van zoiets ook nog beschuldigd wordt.
Mja je oom zal er dan ook wel meer vanaf weten![]()
Hij heeft het zelf vroeger nog allemaal gedaan.