Opce en tolerantie?

benzzzy

Badass junkie
Heb laatst 1.2g opce gehaald hier voor gaf 0.5g ketamine me een intense ervaring (geen hole).
Maar winds ik 9ng 800mg opce in een weekje heb verbruikt krijg ik van 0.5g ket een vrij milde ervaring.

Met 10 dagen aan de 3-meo-pcp heb 8k nooit dit problem gehad zelfs jaar meerdere kerwn.

Licht dit aan mij?

Spyro

DF-koning
Heb laatst 1.2g opce gehaald hier voor gaf 0.5g ketamine me een intense ervaring (geen hole).
Maar winds ik 9ng 800mg opce in een weekje heb verbruikt krijg ik van 0.5g ket een vrij milde ervaring.

Met 10 dagen aan de 3-meo-pcp heb 8k nooit dit problem gehad zelfs jaar meerdere kerwn.

Licht dit aan mij?
Ik had daar zelf geen problemen mee na de O-PCE. Kreeg nog dezelfde Ket ervaring. Maar zou er vast wel mee te maken kunnen hebben denk ik...

Purplext

Badass junkie
800 mg o-pce in een week?? Hoeveel 3-meo gebruikte je dan in 10 dagen?
Enne hoeveel disso-pauze tussen alles?

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
500mg 3meopcp in 10 dagen meestal.
Heb jij een loophole in de realiteit ontdekt😂?
Vermeld er wel even bij dat je huge tolerantie hebt man want dit zijn echt wel hoge doseringen, tering 🤣

edit, 50 mg per dag natuurlijk, of hoe gaat zoiets?

benzzzy

Badass junkie
800 mg o-pce in een week?? Hoeveel 3-meo gebruikte je dan in 10 dagen?
Enne hoeveel disso-pauze tussen alles?
Pauzr van paar weekjes tops meestal.
Moet nu hellaas een groote disso Pauze nemen gezien ket of pcp logs kopen nu leterlijk gelijk staat aan geld verbranden

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Ik heb ook een aantal weken regelmatig aan de disso's gezeten, afwisselend o-pce, 3 meo-pcp en keta. Omdat ik aan experimenteren was met voor mij nieuwe dingen. Niet in zulke hoeveelheden als jij.
Ik merkte wel iets van kruistolerantie dacht ik ja. Werkt toch op dezelfde receptoren?

Bovenaan