Open of feestdagen?

Strog

Newbie
Hallo allemaal,

Ik ben een belg van 18 jaar (hoe hard ik ook verlang een Nederlander te zijn, ik kan er niets aan doen :) ) en ik blow wekelijks.
Ik ben reeds in coffeeshop yellow moon in Roosendaal geweest en die shop beviel me erg. Ik heb besloten om woensdag nog eens een bezoekje te brengen aan de shop maar heb wel 1 vraag. Weet iemand of coffeeshops in Nederland of Roosendaal ook geopend zijn op feestdagen want ik kan nergens informatie vinden over openingsuren... :flushed:
En aangezien het woensdag het "allerheiligen" feest is in België, vroeg ik me af of dat in Nederland ook het geval is en of dat de coffeeshops dan gesloten zijn..? (weet iemand dit toevallig over coffeeshop yellowmoon? :) )

alvast bedankt!

Requiem

Belezen gebruiker
probeer gewoon de site van de shop te vinden. Als hij er een heeft. en zo niet vraag volgende keer wanneer ze wel en niet open zijn :wink:

Strog

Newbie
haha :grin:

Neej, woensdag herdenken we de gestorvenen en gaat iedereen bloemetjes op de graven van gestorven vrienden/familieleden leggen :)

Bedankt voor de antwoorden, ik zal me zeker en vast amuseren woensdag :stoned:

matthijs

Badass junkie
Strog zei:
haha :grin:

Neej, woensdag herdenken we de gestorvenen en gaat iedereen bloemetjes op de graven van gestorven vrienden/familieleden leggen :)

Bedankt voor de antwoorden, ik zal me zeker en vast amuseren woensdag :stoned:

Dit "vieren" ze wel in Limburg en waarschijnlijk ook wel in Brabant...

Play_bunny

Wijs gebruiker
mathijs zei:

Daar heb ik nog nooit van gehoord. Wij vierden het nooit, evenals mijn familie. Wij hadden daar geen feestdag. Althans niet zover ik me kan herinneren.

sjaartrol

Bewuste gebruiker
allerheiligen en allerzielen zijn katholieke feestdage, en aangezien de meeste shophouders marrokaan, turk, afghaan,... kortom moslims zijn denkik nie da die dije dag vieren.

ge kunt wel meer kans hebbe da de shop sluit tijdens het offerfeest imo :tongueout:

Strog

Newbie
Hahaha, dat is een feit.

Ik heb al een uur gezocht op google en ik denk dat de shop geen webpage heeft. Het wordt dus gokken :mrgreen:

matthijs

Badass junkie
Play_bunny zei:
mathijs zei:

Daar heb ik nog nooit van gehoord. Wij vierden het nooit, evenals mijn familie. Wij hadden daar geen feestdag. Althans niet zover ik me kan herinneren.

Ik heb 2 keer in de kerk gezeten om mijjn Limburgse opa/oma te herdenken. Maar blijkbaar blijven de winkels dan wel gewoon open.
IK HAD IETSJES MEER RESPECT VERWACHT :angry:
:P

yellowmoon

Bewuste gebruiker
yellowmoon is zelfs op moslimfeesten open(ik ben zelf moslim:grin:) tot 8 uur als die gesloten is probeer azul in molenstraat of aan de overkant van molenstraat heb je nog 2 shops en een smartshop die ook onder de tafel wat spullen heeft

Bovenaan