Overdosis nicotine voor Britse scholier

Lauu

Badass junkie
Een veertienjarige Britse scholier heeft een overdosis nicotine binnengekregen. De jongen had in de lunchpauze op dertig nicotinekauwgoms gekauwd. De jongen kreeg de kauwgoms van een vriend die op school betrapt was op roken en de kauwgoms van de school kreeg.

De scholier is opgenomen in het ziekenhuis en maakt het inmiddels goed. Volgens artsen had hij door de overdosis kunnen sterven.

Gezondheidswerkers op de school delen elke week nicotinekauwgoms uit aan rokende scholieren. Zo hopen ze de kinderen van hun ongezonde gewoonte af te helpen. Rokers boven de twaalf jaar krijgen wekelijks 105 kauwgoms.

De moeder van de scholier is kwaad. Volgens haar had de school toestemming moeten vragen voor het uitdelen van de kauwgoms. "Ik weet dat wat mijn zoon heeft gedaan stom is, maar het bewijst dat deze kinderen niet de verantwoordelijkheid kunnen dragen voor medicatie die hen in gevaar kan brengen."

Flameon

Badass junkie
Dertig kauwgums wow .... ja dan krijg je wel een overdosis haha.
Gaat goed in engeland, hoorde ook dat een comazuipers is overleden

Arenshi

Bewuste gebruiker
Wow, van doorzettingsvermogen gesproken... Wetende wat voor een uitzonderlijk ranzige smaak die kauwgom heeft. :kots:

Man_in_the_Box

Bewuste gebruiker
Met 30 kauwgom zal ie ook vast wel een verrekte kaak hebben opgelopen. Dus als je in Engeland komt en je ziet iemand met zo'n mond....

Serenity

Badass junkie
Hoe voel je je in godsnaam bij een overdosis nicotine? Kan me er echt helemaal niks bij voorstellen. En ja, het lijkt wel alsof mensen steeds meer achterlijk worden..

Oom Klaas

Badass junkie
Lichte overdosering nicotine bij roken voelt als bij iedere hijs half moeten kokhalzen, kaken zijn lichtelijk gespannen, je word beetje onrustig en je gaat iets meer zweten.
Niet zo chill, daarom rook ik nu ook maar niet zoveel meer.

MetaalKonijn

Badass junkie
Oom Klaas zei:
Lichte overdosering nicotine bij roken voelt als bij iedere hijs half moeten kokhalzen, kaken zijn lichtelijk gespannen, je word beetje onrustig en je gaat iets meer zweten.

Hehe sounds familiar. Geen pretje nee.

Arenshi

Bewuste gebruiker
Bij overdosis van nicotinegebruik (nicotinevergiftiging) zijn de mogelijke symptomen:

-misselijkheid, speekselvloed, abdominale pijn, diarree, zweten, hoofdpijn,
duizeligheid, slecht horen, en duidelijke tekenen van zwakte.

-in extreme gevallen gevolgd door: hypotensie, snelle, zwakke, onregelmatige
polsslag, ademhalingsmoeilijkheden, algemene zwakte, circulaire collaps en tenslotte
stuiptrekkingen.

-Behandeling bij overdosering: symptomatisch, staken nicotinetoedieningen (echt? -_-' ).

Hislordship

Wijs gebruiker
MetaalKonijn zei:
Oom Klaas zei:

Hehe sounds familiar. Geen pretje nee.

Dat heb ik ook wel eens meegemaakt toen ik nog rookte zeker niet prettig[|En maar door blijven hijsen aan die peuk denkent dat ik er lekker chill van zal worden]

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Lol, doet me denken aan m'n neefje die toen niet meer kon scheite omdattie te veel kaugom at en doorslikte. Z'n pa heft toen met een lepe de grote bal kauwgom uit z'n aars gekregen. sindsdien peste ik en z'n jongere broertje 'm ook altijd. 'Met een lepel in m'n kont loop ik de hele wereld rond!'

W.F.L.

Badass junkie
TeKNoZem zei:
Lol, doet me denken aan m'n neefje die toen niet meer kon scheite omdattie te veel kaugom at en doorslikte. Z'n pa heft toen met een lepe de grote bal kauwgom uit z'n aars gekregen. sindsdien peste ik en z'n jongere broertje 'm ook altijd. 'Met een lepel in m'n kont loop ik de hele wereld rond!'

Ik lig in een deuk :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Bovenaan