Overdreven rare verschijnselen van drugs...

Bollie

Bewuste gebruiker
Ben deze week terug naar lagoa geweest, en we hadden besloten om het overdreven hard te maken.. We wouden eens ver zitten, zoals we nog nooit gezeten hadden...

23.45 u kwamen we aan in menen. Na enkele honderd meter te stappen gingen we de lagoa binnen.
00.30 u we waren vastberaden pas te beginnen drugs nemen vanaf 1 uur, maar iedereen van ons stemde in om er vroeger aan te beginnen.... :rolleyes:
01.15u de eerste effecten van onze pillen die we slikten begonnen op te komen. Ik voelde me lichtjes mottig, maar mijn maten begonnen echt ziek te worden. Een meisje die meewas begon over te geven.
01.30u Het zieke gevoel was bij iedereen weg, behalve bij een van ons. Hij voelde zich zieker en zieker worden. Ik zei tegen hem: Het is vast je pil dat niet wilt opkomen, mss moet je er nog 1 slikken ? Als ze opgekomen zijn, zal het beu gevoel wel wegaan. M'n maat ging in op m'n voorstel en pakte er nog 1.
02.00 M'n maat begon nog zieker te worden. Omdat onze vriendin door over te geven, beter is geworden overwoog hij om dat ook te doen.
Hij ging naar het toilet en stak z'n vinger in z'n keel. En hij bleef maar overgeven, maar telkens waterachtig en weinig dat er uitkwam. Na een tiental minuten kwam hij terug bij ons zitten, maar voelde zich nog altijd slecht. Ik kwam natuurlijk op het geniale idee iets te gaan eten.
We bestelden bitterballen. 5 stuks.
Ik had genoeg met een halve, en m'n maat at een volledige. De rest smeten we weg...
02.15u Het eten hielp niet en hij begon nog zieker te worden. Hij wou naar buiten gaan, maar voelde zich zo licht dat stappen niet meer ging.
Ik besloot toch nog van m'n avond te genieten en schonk mezelf wat ghb uit. Ik kwam op het idee dat GHB verdoofd, dus stelde m'n maat hetzelfde voor. Ook al was hij ziek, wou hij toch ook nog wat van z'n avond genieten. Samen dronken we een zeer grote portie... Een kwart flesje schoot er over, dus we hebben elk ongeveer 1/3 van een flesje op gedronken...
02.45 M'n maat kwam er bovenop. De buikpijn was over, maar ik zag dat de portie teveel was voor hem. Hij antwoorde bijna niet meer op m'n vragen en hij vroeg me constant om hem wakker te houden. Hij voelde dat hij in slaap zou vallen.
Het laatste wat ik wou was dat hij in slaap viel, dus ik vroeg of hij zin had in een lijntje cocaine. Niemand zegt nee tegen coke, dus daar gingen we dan...
03.00 We zaten redelijk wakker maar de GHB leek te overheersen. Zware evenwicht stoornissen zorgden ervoor dat we niet uit onze zetels geraakten. Ik wou dansen maar kon niet...
In de zetel achter ons lag een neger stuiptrekkingen te vertonen door een overdosis van waarschijnlijk xtc...
04.00 Iedereen amuseerde zich verschrikkelijk, en we dronken nog wat GHB. Ik en m'n maat ( niet die zieke, maar de andere ) namen nog een pilletje.
05.00 Ik begon raar te doen, en spastisch te dansen. Ik had mezelf niet meer onder controle, maar het kon me geen fuck schelen. Ik voelde me opperbest en ging volledig op in de muziek.
06.00 De xtc leek uit te werken, dus wou ik nog een lijntje coke. Ik haalde het pakketje uit, en legde de coke op tafel. Maar...
De tafel was nat van onze dranken die erop stonden. De coke leek het te absorberen, en sloeg een bruine kleur uit...
Shit ! Meer dan 20 euro verneukt ! Het was een bruine, vochtige pap geworden... Ik kon het niet aanzien, pakte het bolletje op en legde het gewoon op m'n tong en slikte het in. BAAAH !!!
Een gore vieze smaak van as in m'n keelgat. Waarschijnlijk allemaal as van sigaretten die op tafel lag die in de coke vermengd was.
Na enkele minuten was het over, doordat m'n tong beetje verdoofd was, maar begon enkele minuten later ziek te worden...
WTF, wat een rotdag !!!
07.00 Lagoa bleef maar 2 uur meer open ( sluitingstijd 9u ) dus ik dronk der rest van het flesje op.
09.00 Nog half aan het flippen gingen we naar buiten, richting trein...

NU BEGINT HET...

IK zeg tegen m'n maat. Shitt ik ben echt nog aan het flippen.
M'n maat schiet in de lach...
HAHAHA. Toon nog keer u tong !!!
Ik stak m'n tong uit, en iedereen begon te lachen. Ik liep naar de spiegel en keek. Ze was fluo blauw :eek:
Ik keek naar m'n gezicht, en ik had een kraakoog. M'n ene oog was open, m'n andere half dicht. Beide ogen keken naar een andere kant op.
Ik keek nogmaals naar m'n tong en dacht dat het gewoon iets vies was dat erop lag. Ik probeerde het eraf te krabben, en m'n tong begon te bloeden. Het was een vuil, vies velletje dat eraf kwam, zo leek het...
Tijdens het krabben zacht ik dat m'n ene hand dikker was dan m'n andere. Het was opgezwollen... De wijs en de middenvinger van het dikste hand zagen geel...

Ik begon een beetje bang te worden... Ik ben thuis direct in m'n bed gekropen en alles was over na een vijftal uur slapen...

Hebben jullie een verklaring voor deze dingen ?
Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt !!!!

mwoahahhahaha dat is wat er gebeurd wanneer je drugs MISbruikt :)

Ik vraag me af wat jouw uitkomst is als je een IQ test gedaan hebt :D

Ben perfect inorde hoor, en ga maar 1 keer per maand naar lagoa.
Voor ons is lagoa gewoon ons eens uitleven en alle zorgen vergeten...

Waar weet niemand hoe deze verschijnselen komen ?
Of moet ik overwegen om naar een dokter te gaan ?

Bollie zei:

I've got the answers from an wise old man
he laughed and said find a psych. as soon as you can.

WildChild zei:
Bollie zei:

I've got the answers from an wise old man
he laughed and said find a psych. as soon as you can.

totally agree with that :)

Sorry hoor maar wat ben jij een randebiel :S Als een vriend verkeerd gaat op XTC hem er nog 1 bijgeven zodat het overgaat :S Als je misselijk ben en dus kotsnijgingen heb GHB nemen :S Slim hoor:
Nok van de GHB... goed ziek van de pillen: KOTSEN en Stikken maar.
Ik dacht dat ik wel eens lomp deed met drugs en sommige andere maar jou kunnen ze het beste voor je eigen best wil (en voor vrienden die bij je zijn) opsluiten.
Lees nu eens je eigen bericht terug en kijk hoe LOMP je doet. Sorry hoor maar heb er geen andere woorden voor!

gaat inderdaad heel ver .....

maargoed daar kan hij nou niks meer aan doen , een bezoekje aan de huisarts is zo gepiept dus waarom niet..

ulder = Westvlaams voor 'jullie'

Het was absoluut niet verstandig om je vriend verder drugs te voederen om deze of gene effecten op te heffen.
Rationeel gebruik kun je dit bezwaarlijk noemen, misbruik des te meer.
Ik denk dat dit het genre avonden is waar ongelukken van komen.

conclusie : te veel, te veel verschillende en te snel na elkaar.
(en héééél onverstandig)

't feest is allesinds nog goedgekomen en we hebben hard gefeest...
Alleen de naverschijnselen waren beetje raar.
Tis een leuke avond geweest , ook al vinden jullie het overdreven :)

Het spastisch dansen ben ik ondertussen al teweten gekomen dat het van de GHB was.
De hele vingers en het licht opgezwollen hand waren volledig de oorzaak van het teveel roken.
De momenten dat we niet meer konden bewegen was door een kleine hoeveelheid alcohol bovenop de GHB te drinken.
Het kraakoog kwam voort van een teveel aan xtc.
De blauwe tong door een te grote hoeveelheid cocaine puur op de tong te leggen, en deze er telang op laten liggen hebben...

Dus der is nix mis =)

Bollie zei:

Het spastisch dansen ben ik ondertussen al teweten gekomen dat het van de GHB was.
De hele vingers en het licht opgezwollen hand waren volledig de oorzaak van het teveel roken.
De momenten dat we niet meer konden bewegen was door een kleine hoeveelheid alcohol bovenop de GHB te drinken.
De blauwe tong door een te grote hoeveelheid cocaine puur op de tong te leggen, en deze er telang op laten liggen hebben...

Dus der is nix mis =)
ieder zijn hobby he :wink: :rolleyes: :rolleyes:

slipperman zei:
Sorry hoor maar wat ben jij een randebiel :S Als een vriend verkeerd gaat op XTC hem er nog 1 bijgeven zodat het overgaat :S Als je misselijk ben en dus kotsnijgingen heb GHB nemen :S Slim hoor:
Ik dacht dat ik wel eens lomp deed met drugs en sommige andere maar jou kunnen ze het beste voor je eigen best wil (en voor vrienden die bij je zijn) opsluiten.
Lees nu eens je eigen bericht terug en kijk hoe LOMP je doet. Sorry hoor maar heb er geen andere woorden voor!

Bollie zn verhalen moet je altijd met een flink pak zout nemen! kijk maar naar oa t pillentest topic

sjeses christus :eek:
als k dit hoor.. pff..
wat IS dat voor iets, dat lagoa??
een of andere megadrugsparty ofzo.. ??
k denk dat je blij mag zijn dat die coke is verspild, wss was je dan nog verder heen geweest,

sommige mensen is geen vat op te krijgen.. tering,
hoe oud ben je bollie als k vragen mag?

lagoa is een discotheek bij mij in de buurt, waar enorm veel gesleikt en gesnoven wordt (reputatie) en waar ik nooit of te nimmer wil komen...
:)

HDA zei:
lagoa is een discotheek bij mij in de buurt, waar enorm veel gesleikt en gesnoven wordt (reputatie) en waar ik nooit of te nimmer wil komen...
nee ik ook niet.....
waarom doen ze er dan gewoon niet wat aan ? :s
zoals dit, dat moet toch opvallen of niet dan?

minn zei:
HDA zei:
nee ik ook niet.....
ik zou het begot niet weten... Dat moet inderdaad opvallen...

tis gewoon echt misbruik van drugs en t geeft die discotheek én drugs zelf een slechte naam en das zonde..
grmbl, word boos van dat soort mensen, dit is ook een van de redenen waarom heeeeel mijn omgeving er tegen is dat er harddrugs wordt gebruikt..

die naam heeft 't al hoor !
Tjah, what can you do, er zullen altijd mensen zijn die geen grenzen weten te trekken...

Bollie zei:

Dus der is nix mis =)
net zei je nog dat het een kut avond was nu was tie leuk...

caatje zei:
slipperman zei:

Bollie zn verhalen moet je altijd met een flink pak zout nemen! kijk maar naar oa t pillentest topic
Ja hij praat zich in elke post in dit topic ook tegen :) Eerst zegt ie: Wat een kut avond, Post verder: Zwaar relaxte avond.

minn zei:
HDA zei:
nee ik ook niet.....
Daar staat een discotheek ombekend als dat verboden word + strenge controles schrikt mensen af. "Normale" mensen gaan er niet gheen van wege de drugsnaam etc.

dat fiasco van mij (6 pillen en sos(dat ik d8 dat me tande stukwaren :o )) is er nix bij...

slipperman zei:
Daar staat een discotheek ombekend als dat verboden word + strenge controles schrikt mensen af. "Normale" mensen gaan er niet gheen van wege de drugsnaam etc.

Maar de politie zal toch ook wel weten dat die tent zo'n naam heeft... als ik politie was zou ik al 10x een inval hebben gedaan...

Het is toch niet illegaal om onder invloed in een discotheek te staan?
Of heb ik dat verkeerd?

Mr.jiho zei:
volgens mij wel hoor, het is zoiets als openbare dronkenschap, openbare scheefheid
ja ma ze kunnen u niks maken als ge onder invloed zijt
in discotheken gaat het hun vooral om de dealers hoor

ze zijn al binnengevallen hoor in lagoa...
Maar slechts enkele tientallen pillen en paar flesjes vloeibare zijn gevonden.
76 procent van de mensen is wel onder invloed van drugs, volgens de controle.

Lagoa heeft inderdaad een slechte naam als het over druggebruik gaat, maar het is allesinds de beste feesttent die er bestaat. Als er ergens is waar er nooit gevochten word, is het daar wel !!!

Het was idd een rotavond, tot we aan de ghb zijn begonnen.
Toen alles uitgewerkt had, waren er weer enkel nog rotgevoelens, die iedereen wel kent als de afkick...
En hoe meer je pakte, hoe harde de afkick niet ?

Harddrugs gebruiken is zowiezo verkeerd... Maar ik, en iedereen die hier op deze forum zit kiest er zelf voor.
Ik pak drugs om NIET nuchter te zitten, das de enigste reden. Nuchter zitten is saai.
Ik ben 21 en ben van plan binne enkele jaren te stoppen. Ik zou zeggen aan alle jongeren hier op deze forum, geniet gewoon nog even van je leven.
Loop niet zo te zeiken dat iemand teveel gebruikt of niet, en kijk gewoon eens naar jezelf. Amuseer jullie, op de manier dat jullie zelf leuk vinden !

Ciao !

Bollie zei:
ze zijn al binnengevallen hoor in lagoa...
Maar slechts enkele tientallen pillen en paar flesjes vloeibare zijn gevonden.
76 procent van de mensen is wel onder invloed van drugs, volgens de controle.

Lagoa heeft inderdaad een slechte naam als het over druggebruik gaat, maar het is allesinds de beste feesttent die er bestaat. Als er ergens is waar er nooit gevochten word, is het daar wel !!!

Het was idd een rotavond, tot we aan de ghb zijn begonnen.
Toen alles uitgewerkt had, waren er weer enkel nog rotgevoelens, die iedereen wel kent als de afkick...
En hoe meer je pakte, hoe harde de afkick niet ?

Harddrugs gebruiken is zowiezo verkeerd... Maar ik, en iedereen die hier op deze forum zit kiest er zelf voor.
Ik pak drugs om NIET nuchter te zitten, das de enigste reden. Nuchter zitten is saai.
Ik ben 21 en ben van plan binne enkele jaren te stoppen. Ik zou zeggen aan alle jongeren hier op deze forum, geniet gewoon nog even van je leven.
Loop niet zo te zeiken dat iemand teveel gebruikt of niet, en kijk gewoon eens naar jezelf. Amuseer jullie, op de manier dat jullie zelf leuk vinden !

Ciao !
ja maar uw leven kon voor hetzelfde geld gedaan zijn met zoveel en vanal door elkaar te pakken :wink: :wink: :wink:

minn zei:
tis gewoon echt misbruik van drugs en t geeft die discotheek én drugs zelf een slechte naam en das zonde..
grmbl, word boos van dat soort mensen, dit is ook een van de redenen waarom heeeeel mijn omgeving er tegen is dat er harddrugs wordt gebruikt..
idd is ook zo
degene die neer gaan op een fuif zijn ofwel degene die zwaar overdrijven met drugs
of vanal beginnen te combineren onder elkaar
als ge normaal gebruikt gebeurt er just niks

Ik doet dit al jaren, en heb nog nooit zoiets meegemaakt...
Kversta er mezelf ook niet aan.
In elk geval ga ik het volgende week rustiger aan doen... :D

Terug
Bovenaan