Oxazepam en trage opname

Frog83

Bewuste gebruiker
Ik lees in verschilene builijters op interent over waneer, oxazepam gaat werken.ook in die i nu heb staat aangeven uur a 2uur :confused:
De imo betere objectivere sites zeggen bijna allmaal uur tot langer.
IK MERK DIT ZELF OOK, en dan is het gevaar of leuke hoe jet bekijt, heel vlug van pak een halvje bij, duurt weer lang voor je weet mik je een strip in je strot en dan , wordje wakker en is alles een grote terinwaas.....van horen zeggen.... :)
 

Winehouse

Badass junkie
Niet bijpakken en wachten tot het werkt, want de inwerkingstijd verschilt per persoon. Neem de tabletten dan eerder als je dit weet.
 

Oom Klaas

Badass junkie
Frog83 zei:
Ik lees in verschilene builijters op interent over waneer, oxazepam gaat werken.ook in die i nu heb staat aangeven uur a 2uur :confused:
De imo betere objectivere sites zeggen bijna allmaal uur tot langer.
IK MERK DIT ZELF OOK, en dan is het gevaar of leuke hoe jet bekijt, heel vlug van pak een halvje bij, duurt weer lang voor je weet mik je een strip in je strot en dan , wordje wakker en is alles een grote terinwaas.....van horen zeggen.... :)


Je bent echt niet de slimste he?
 

Frog83

Bewuste gebruiker
Oom Klaas zei:
Frog83 zei:
Ik lees in verschilene builijters op interent over waneer, oxazepam gaat werken.ook in die i nu heb staat aangeven uur a 2uur :confused:
De imo betere objectivere sites zeggen bijna allmaal uur tot langer.
IK MERK DIT ZELF OOK, en dan is het gevaar of leuke hoe jet bekijt, heel vlug van pak een halvje bij, duurt weer lang voor je weet mik je een strip in je strot en dan , wordje wakker en is alles een grote terinwaas.....van horen zeggen.... :)


Je bent echt niet de slimste he?
lekker obouwende feedback, cynisch hoor.
ja je hebt mooie stuken geschreven, maar je bent wel een nagging brom beer on heaht soms

Een man mag en kan fouten maken leert die van :wink:
Ik was onder invloedt oen ik dit schreef en later , dacht ik logisch dus wel wat slimmer, en werd het me duidelijk.
Verders no hard feelings
 

Michelangelo

Experimenterende gebruiker
Ik gebruik al een jaartje of 12 oxazepam, bij mij begint t na een klein uur te werken, na een kleine 2 uur werkt t maximaal en na 5a6 uur is t uitgewerkt! Dit is overigens vrij standaard voor dit middel!

Wat vooral scheelt is of je t nog met andere middelen combineert, met alcohol is de demping natuurlijk veel groter om maar een voorbeeld te noemen... Ikzelf gebruik oxazepam elke dag na mijn laatste dosis ritalin, dan merk ik de oxa al na een half uurtje en werkt t bovendien veel langer en heftiger, geestelijk meer up dan down, maar lichamelijk heel ontspannen en relaxed!

Oxazepam is veruit de meest relaxe benzo wat mij betreft! (ook handig: oxazepam wordt nauwelijks door de lever afgebroken en geeft zodoende veel minder interactie, met andere medicatie dan de meeste andere benzo's)
 

Michelangelo

Experimenterende gebruiker
Als dat bij jullie allemaal zo lang duurt voor de werking begint, zou mijn tip zijn: pillen kauwen, vies smaken ze toch niet, neem aan dat de werking dan eerder begint...
 

Frog83

Bewuste gebruiker
Michelangelo zei:
Als dat bij jullie allemaal zo lang duurt voor de werking begint, zou mijn tip zijn: pillen kauwen, vies smaken ze toch niet, neem aan dat de werking dan eerder begint...
Laatst heb ik ze opgelost in een laagje water en er een boterham bij gegeten, dat hielp wel, werd eerder opgenomen.
 
Bovenaan