Ik denk dat je je hierin een beetje vergist. De productie kosten zijn vergeleken met wat ze ervoor krijgen al belachelijk laag. Laat staan inverhouding tot wat wij ervoor moeten betalen. Is het in ons land niet eens heel duur in vergelijking met sommige andere.
Maar het nadeel van versnijden voor de colombianen is dat je dan ook een grotere hoeveelheid moet gaan smokkelijk want je hebt immer versneden met iets. Dit verhoogd de koste weer voor transport want je hebt meer capaciteit nodig. Dus lijkt me dom om het te versnijden voor de verre transport. Daarbij krijg je gewoon de straf van de hoeveelheid dat je verscheept en dan trekken ze het versnijdingmiddel echt niet van de totale hoeveelheid af hoor. Dus (maar ik ben geen mexicaanse dealer) ik zie alleen maar nadelen voor hun als ze het daar al versnijden. Wat ik wel kan voorstellen is dat het hier puur aankomt en zodra het bij de grote jongens hier komt, het eerst hier nog wordt versneden door zo'n Colombiaan. Maar aan de andere kant, slecht kwaliteit verkopen is ook allleen voor de korte termijn denkers en dat zijn meestal die cartels niet echt hoor

.
Ja en dan is de pijnstillende werking van O-DSMT nog minder dan die van Tramadol ook.
Wellicht zou je in sommige gevallen dissociatieven nog toe kunnen voegen als pijnstillende RC.