Paddo onderzoek

Hoeveel keer heb je getript op paddo's?

• 1 - 5

Stemmen: 0 0,0%
  • 5 - 10

• 10 - 15

• 15 - 20

• 20 of meer

• Totaal aantal stemmers
    0

Fishhead07

Wijs gebruiker
In de media hoor je alleen maar negatieve dingen over paddo's :rolleyes:

daarom lijkt het me intressant om is te informeren onder de mensen hoe vaak het nou voorkomt zon bad trip.

Voor de gene die paddo's hebben gebruikt:

Hoevaak heb je paddo's gebruikt???

Hoevaak heb je een bad trip gehad???

Zo kunnen we het percentage bad trips bepalen en is een positief resultaat over paddo's creeren.

Er is onderzocht dat maar 0,01 % kans op een bad trip is dus ben benieuwd. Ik zelf heb nog nooit paddo's gedaan staat wel op de planning :grin:

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Twee keer

Nog nooit, vond het beide keren super leuk :)

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
8 trips
0 bad trips

Maar misschien is het wel handig als je bad trip eventjes definieert, want mensen denken er nogal verschillend over, volgens mij. Dus wat zie je als bad trip, in het kader van dit onderzoek (hehe :P)?

Hier kan ik me wel in vinden:

What is a bad trip? A good definition of bad trip might sound something like this:

A psychedelic experience that goes "wrong" or becomes "out of control", during which the tripper in question loses any sense of being okay with what is happening to him or her.

It's important to note that not all "good trips" feel consistently good. I routinely have psychedelic experiences that are challenging emotionally. I feel deeply sad, or extremely frightened, or very anxious, for example. This is always a possibility, but usually these experiences are useful to me. There is no guarantee that you will always be smiling and cheerful on LSD or any other psychedelic. You can wind up in very difficult states, and still be "okay" with what is happening to you; in that sense, these challenging life experiences are by no means "bad trips". Plenty of very experienced psychedelic users have never experienced anything they'd call a bad trip.

Bron

flashkop

Bewuste gebruiker
12 keer paddo's
+/- 10 keer lsd
Fout gegaan: 3 keer waarvan een keer 5 minuten op een feesje met paddos op en 2 maal thuis door zo'n idiote gast die wij allemaal haten maar toch ergens wel een vriend is...
Met die lsd trips was het het ergst maar ook niet lang, gewoon superrot gevoel.

Fishhead07

Wijs gebruiker
Sweet_Shadow zei:
8 trips
0 bad trips

Maar misschien is het wel handig als je bad trip eventjes definieert, want mensen denken er nogal verschillend over, volgens mij. Dus wat zie je als bad trip, in het kader van dit onderzoek (hehe :P)?

What is a bad trip? A good definition of bad trip might sound something like this:

A psychedelic experience that goes "wrong" or becomes "out of control", during which the tripper in question loses any sense of being okay with what is happening to him or her.

It's important to note that not all "good trips" feel consistently good. I routinely have psychedelic experiences that are challenging emotionally. I feel deeply sad, or extremely frightened, or very anxious, for example. This is always a possibility, but usually these experiences are useful to me. There is no guarantee that you will always be smiling and cheerful on LSD or any other psychedelic. You can wind up in very difficult states, and still be "okay" with what is happening to you; in that sense, these challenging life experiences are by no means "bad trips". Plenty of very experienced psychedelic users have never experienced anything they'd call a bad trip.

Bron

Kan ik me volkomen in vinden goede uitleg.

Tussenstand:

Aantal paddo trips: 167 + heel veel van zommes :P

Aantal Bad trips: 10

Percentage: 6,0% erg hoog tot mijn verbazing :cry:.

Dissonant

Bewuste gebruiker
9 keer paddo's

Nooit een bad trip, wel eens even een moeilijk moment meegemaakt (10 minuten ofzo) maar daarna heb ik er weer volop van zitten genieten.

Bengt

Bewuste gebruiker
3 keer paddo's

geen een keer bad gegaan alhoewel ik me wel voor 5 minuten slecht voelde de derde keer op hawaainse. Hadff een dipje maar zet je daar ff over en dan gaat alles weer goed.

azgaza

Badass junkie
Hoevaak heb je paddo's gebruikt:
13 keer, de meeste keren 2/3e tot een hele portie hawaiiaanse, gezien dat mijn ideale hoeveelheid is.

Hoevaak heb je een bad trip gehad:
Nog nooit, maar wel zeer slechte omstandigheden om in te trippen gedaan, maar ik ga dan gewoon niet bad. Iniedergeval echt niet erger dan dat het nuchter zou zijn, dus dan was het ongeveer even vervelend als dat ik het nuchter had gevonden, geen paniek, geen depressie, gewoon 'hm dit is een onprettige situatie' maar dan terwijl alles beweegt en van kleur veranderd.

zommes

Badass junkie
Aantal trips:
??
Nooit de moeite genomen om dat te turven. Laten we het op 'vaak genoeg' houden en in veel verschillende soorten gelegenheden.

Aantal keer bad-trip:
0
Niet dat het altijd happy de peppy was, maar nog nooit paniek, angsten of waanzin. Waarschijnlijk omdat ik het onmogelijk acht dat mij dat zou kunnen overkomen.

Paddestoelen verbieden is belachelijk. Ze moeten de smart-shops tot beter adviseren dwingen of het desnoods alleen op recept leveren. Dat Franse meisje had nooit paddestoelen moeten krijgen, het is namelijk de bedoeling dat je het in een rustige omgeving doet en niet tijdens een schoolreisje in een drukke winkelstad.

De beste oplossing is naar mijn mening zorgen dat er geen winst op gemaakt mag worden, dus bijvoorbeeld op recept leveren. Dit is wat ook gezegd wordt door de uitvinders van dit middel. Sommige smart-shop verkopers weten geen flikker van wat ze mensen aansmeren en zien alleen maar geld, dat is fout en zorgt voor de problemen.

Armani7

Bewuste gebruiker
Fishhead07 zei:

daarom lijkt het me intressant om is te informeren onder de mensen hoe vaak het nou voorkomt zon bad trip.

Zo kunnen we het percentage bad trips bepalen en is een positief resultaat over paddo's creeren.

Er is onderzocht dat maar 0,01 % kans op een bad trip is dus ben benieuwd. Ik zelf heb nog nooit paddo's gedaan staat wel op de planning :grin:

het is zo dat van alle trips 0.01% een bad trip is niet dat je 0.01% op een bad trip hebt :wink:

Fishhead07

Wijs gebruiker
Armani7 zei:
Fishhead07 zei:

het is zo dat van alle trips 0.01% een bad trip is niet dat je 0.01% op een bad trip hebt :wink:

Oke sorry mijn fout. Dat klopt inderdaad. Ik probeer te kijken hoe de ervaring hier liggen hoeveel % bad trips er zijn tegenover het aantal goede trips :grin: om zo een reeel beeld te krijgen van de kansen dat het fout kan gaan.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
7 keer paddo's gedaan, 2 keer fout, 2 keer m'n eigen schuld.
1e keer paddothee gemixt met lsd (niet dé eerste keer, dit was de 2e:P) en dan het huis verlaten. De 2e keer dat het fout ging, weer paddothee, ging ik naar Delft terwijl er carnaval was (niet mijn schuld, wist ik veel!)

Doodkapje

Wijs gebruiker
4 keer paddos / 3 keer getript (1ste keer niks als gekotst)

0.5 keer fout gegaan (in het begin van de trip. was nou niet echt fout maar geraakte even in paniek van fuck ik heb teveel binnen)

maar blijf er zeer snel van overgeven. laatste keer was al minder erg, misschien betert het wel naarmate je lichaam de stof meer herkent?

Fishhead07

Wijs gebruiker
Doodkapje zei:
4 keer paddos / 3 keer getript (1ste keer niks als gekotst)

0.5 keer fout gegaan (in het begin van de trip. was nou niet echt fout maar geraakte even in paniek van fuck ik heb teveel binnen)

maar blijf er zeer snel van overgeven. laatste keer was al minder erg, misschien betert het wel naarmate je lichaam de stof meer herkent?

Ik noteer 4 keer paddo's gedaan 0 bad trips ik kan dat niet tot een bad trip rekenen. want ik denk dat het heel normaal is bij tripdrugs dat je soms even in paniek raakt, denk shit dit gaat niet goed, terwijl je 5 minuten later vrolijk door tript.

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Hoevaak heb je getript?

Ongeveer 8 keer, waarvan 5 goeie trips waren (de rest was gewoon voor de lol even een paddo snacken op een bezopen avond..)

Hoevaak ben je bad gegaan?
Nog nooit echt 'bad', maar in een trip wel eens een paar negatieve stukjes.. dat was vooral de setting (koud weer in een drabbig bos van dooie bomen (zo leek het in iedergeval)).

Fishhead07

Wijs gebruiker
Doodkapje zei:
inderdaad. groot gelijk. de "good trips" staan hier met kop en schouder aan de winst lijikt het :grin:

Dat is wel zo maar als je kijkt naar het percentage is dat erg hoog :| 9,2 % van de paddo tripd eindigen in een bad trip niet echt leuke cijfers.

Maar we blijven doorgaan met tellen.

sjaartrol

Bewuste gebruiker
heb 8 keer paddenstoeltjes gegeten en ben de enkel de eerste keer effe slech gegaan...

en lsd een 15tal keren en ben 1 keer slecht gegaan, maar was men eigen schuld... ik wou ook eens alleen trippen he, een panoramix (270µgs) in een keer en toen echt wel dikke chaos in men hoofd...

Fishhead07

Wijs gebruiker
sjaartrol zei:
heb 8 keer paddenstoeltjes gegeten en ben de enkel de eerste keer effe slech gegaan...

en lsd een 15tal keren en ben 1 keer slecht gegaan, maar was men eigen schuld... ik wou ook eens alleen trippen he, een panoramix (270µgs) in een keer en toen echt wel dikke chaos in men hoofd...

die ff slecht zou je dat een bad trip noemen of was het enkel een paar minuten ff kut voelen ???

:)

Fishhead07

Wijs gebruiker
Dissonant zei:
Uw poll is wel verkeerd

Als ik 10 keer getript heb, moet ik dan op optie 2 of 3 klikken? :wink:

0-5
6-10
11-15

Zommes heeft de poll gemaakt :) maar moet inderdaad zijn:

1 - 5

6 - 10

11 - 15

16 - 20

etc.

eXeCuze

Bewuste gebruiker
3 keer getript

1.5 keer bad gegaan

1e keer omdat we teveel hadden en met zn 2en (allebij vollop aan het trippen) ergens verdwaald rondliepen en bang waren voor de buurman van het meidje waar we bij bleven slapen xD en die halve keer was tog nog mijn beste trip ooit totdat mijn ma mij belde dat ik naar huis moest komen hmmn niet leuk om je ouders hoofd te zien vervormen :P en dan daarna para in je bed te liggen

Fishhead07

Wijs gebruiker
eXeCuze zei:
3 keer getript

1.5 keer bad gegaan

1e keer omdat we teveel hadden en met zn 2en (allebij vollop aan het trippen) ergens verdwaald rondliepen en bang waren voor de buurman van het meidje waar we bij bleven slapen xD en die halve keer was tog nog mijn beste trip ooit totdat mijn ma mij belde dat ik naar huis moest komen hmmn niet leuk om je ouders hoofd te zien vervormen :P en dan daarna para in je bed te liggen

Pff klinkt niet chill nee. Maar 1 bad trip of 2 klinkt als 2 namelijk ??

The Used

Bewuste gebruiker
4 keer en altijd een geweldige ervaring geweest :grin:

nog nooit bad trip gehad... Zelfs niet vlak na het voorval dat mijn beste vriend zelfmoord had gepleegd.... Ik was vet bang dat ik helemaal in paniek zou raken en iets soortgelijks zou doen ( de zelfmoord van mijn vriend was niet onder invloed van drugs ). En ik heb er zelfs aan het einde van mijn trip nog goed over kunnen praten met mijn vrienden! :)

paupie

Bewuste gebruiker
6 keer getript op paddo's (LSD ga ik in de zomervakantie voor de eerste keer doen :)), ging elke keer goed. Behalve de laatste keer toen zat het wel op het randje, ik was echt heel erg in de war. Maar ging toen naar bed en viel na een half uur in slaap en werd nuchter wakker. Maar ik reken het niet tot bad gaan, omdat ik niet in totale paniek raakte.

Fishhead07

Wijs gebruiker
Ik zie in de poll 2 stemmen van meer dan 20 keer getript. Zouden die mensen een berichtje achter willen laten, kan ik goed gebruiken voor het onderzoek.

Alvast bedankt :)

sjaartrol

Bewuste gebruiker
Fishhead07 zei:
sjaartrol zei:

die ff slecht zou je dat een bad trip noemen of was het enkel een paar minuten ff kut voelen ???

wat zijn minuten in een paddotrip???

het duurde wel n half uurtje ofzo gok ik, maar twas eerste keer en het bleef maar duren,... was ook niet echt bij goed gezelschap voor eerste trip eigelijk, een ervan kende ik een dag ofzo :tongueout:...

maar dus eigelijk, die trip was geen echte bad trip, wel effe bad gegaan. die keer dat ik aalleen lsd deed noem ik wel een bad trip...

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Paddos:
+-30 of meer trips waarvan 0 volledig bad (wat ik me ook niet kan voorstellen.) Wel in een paar (pak 3-4) momenten(soms 5 sec., soms een kwartier tot half uur) gehad dat ik het ff moeilijk had, maar me altijd kunnen herpakken.

LSD: 3 keer. In men eerste trip ook paar momenten gehad van ff afwezig diep nadenken gepaard met twijfels :) Niets ergs anders.

LSA: 2 keer, waarvan 1 keer zwaar lichamelijk heavy was, niet echt mentaal.

Salvia: 4 of 5 keer, maar nog nooit echt een goede heavy trip. Men eerste keer salvia voelde ik me derna wel raar, anders, geirriteerd en leeg. Maar is na een uur of 2,3 verdwenen.

Ben ik nog iets vergeten ? kdenk ni..

Sweet_Shadow zei:
8 trips
0 bad trips

Maar misschien is het wel handig als je bad trip eventjes definieert, want mensen denken er nogal verschillend over, volgens mij. Dus wat zie je als bad trip, in het kader van dit onderzoek (hehe Razz)?

Bron

Hier kan ik me ook wel in vinden. Goed uitgelegt.

Fishhead07

Wijs gebruiker
Tussenstand:

Aantal paddo trips: 172 + heel veel van zommes :P

Aantal Bad trips: 10

Percentage: 5,8% erg hoog tot mijn verbazing :cry:.

Bovenaan