• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Paddo's - weer een hele belevenis

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Rond 21:00 kwam ik aan bij het huis van Cindy. Een paar minuten later kwam Anne ook aan. Terwijl Anne en ik paddothee aan het maken waren van 6 gram gedroogde Mexicaanse (van mijn kweekset), at Cindy een stuk spacecake. Daarna maakten we het ons gemakkelijk op de sfeervolle kamer van Cindy. Er lagen allemaal dekens en kussens op de grond, daar gingen we op zitten/liggen. Tijdens het drinken van de thee praatten we wat, terwijl een show van Theo Maassen opstond. De paddo’s begonnen (zoals altijd) vrij snel te werken. Ik volgde de show van Theo Maassen absoluut niet; andere dingen trokken mijn aandacht. Kleuren werden dieper en in de kamer hing een warme, rode gloed. De voorwerpen op het bureau begonnen rustig te golven.

Na een tijdje maakte ik geestelijk iets heftigs mee, ik denk wel de sterkste ‘tripgolf’ die ik tot nu toe gevoeld heb. Het leek of er van alles open gegooid werd in mijn hoofd, alsof een grote stroom aan indrukken vrij baan kreeg. Op dat moment dacht ik even dat de trip te sterk zou worden.

Ik dacht een aantal keren aan de vele fantastische bronnen van wijsheid die achter alle verschillende levensvisies zitten. Ik raakte gefascineerd door alle wijsheid die mensen hebben vergaard. Ook verwonderde ik mij over het feit dat een paddestoel zoveel kan veranderen aan het bewustzijn van een mens. Ik vond het fantastisch dat zoiets bestaat.

Ik kon me niet voorstellen hoe ik was voor ik de trip inging, en hoe ik later zou zijn als niet-trippend persoon. Ook wist ik dat ik mij als niet-trippend persoon nooit meer zou kunnen voorstellen hoe het was om te ervaren wat ik op dat moment meemaakte. (En toch blijf ik verslagjes schrijven :wink: )

Ik keek even naar het scherm. Het gezicht van Theo Maassen vervormde. Dat was erg vreemd om te zien. Op een gegeven moment leek het over doornen uit zijn huid kwamen. Ik keek weer een andere kant op. Links van mij lag een kussen met olifantjes erop. Mijn gedachten gingen naar de savanne en de olifanten en andere dieren die daar leven. Mooi... Ik begon mij langzamerhand te storen aan het geschreeuw van meneer Maassen. Het leek alsof de show al uren opstond. Ik stelde voor wat muziek op te zetten maar Cindy wilde de show graag afkijken.

De visuele aspecten deden zich zeer duidelijk in golven voor; het ene moment was het vrij heftig en het andere moment leek alles bijna normaal. Met mijn ogen dicht zag ik ongelooflijke dingen. Een dansende, dynamische verzameling van kleuren in allerlei veranderende vormen. Er staat mij goed een beeld bij van mooie, glimmende edelstenen.

Met Cindy heb ik nog redelijk normale gesprekken gehad. Anne was vrij stil omdat ze, als ze praatte, het gevoel had dat ze uit haar trip ging. Ik had daar geen last van. Ik voelde mij een tijdje super lekker. Ik heb altijd zo’n periode tijdens een trip waarin ik me gewoon heerlijk voel, genietend van alles, een lekker gevoel in mijn lichaam; stralende warmte. Gek genoeg voelde ik gedurende mijn trip vaak een soort spanning in mijn kaken, het was niet storend maar wel af en toe aanwezig.

Ik was Cindy en Anne dankbaar dat ik dit met hen mocht meemaken. Ook had ik wel een paar mindere momenten, door gedachten over een aantal dingen waarbij ik mijzelf in de weg zit; bepaalde eigenschappen van mezelf die ik liever kwijt dan rijk zou zijn maar waar ik mezelf niet overheen kan zetten.

Een huisgenootje van Cindy kwam thuis en vergezelde ons. Cindy vertelde haar over onze gemoedstoestanden. Het huisgenootje bleef gezellig even met haar kletsen terwijl Anne en ik stilletjes zaten te genieten van onze trip, allebei met een grote lach om onze mond. Af en toe moest ik lachen om iets wat gezegd werd. Cindy bekeek haar e-mail en ik zag de letters over het scherm golven. Het huisgenootje vroeg wat ik allemaal voelde, maar ik kon niks meer uitbrengen dan: “Ik kan het echt niet beschrijven... Ik kan het niet in woorden omzetten!! Sorry.” Ik vond het jammer dat ik niet duidelijk kon maken wat ik voelde. Na een tijdje ging ze naar haar eigen kamer.

Toen Theo Maassen (eindelijk) afgelopen was, zette Cindy wat muziek op (geen idee wat het was). De eerste cd vond ik vrij druk dus na een paar nummers zetten we wat rustigere muziek op. Weer geen idee wat voor artiest dit was. De muziek was oosters (Indiaas? Turks?) en er gebeurde vrij weinig in, maar dat vond ik juist ideaal: de rust, de zuiverheid van de melodie, fluitende vogeltjes en dergelijke... Ik hield veel mijn ogen dicht. Ik zag wolken in verschillende kleuren die met de muziek meebewogen. Ook gekleurde lijnen bewogen mee op de muziek. Verder zag ik veel beweging, kleuren, patronen, vormen, onder andere mandala’s.

Cindy vertelde op een gegeven moment dat de spacecake er behoorlijk hard insloeg. Ze zat in een snelle attractie, vertelde ze. Ook zei ze iets over stralende sterren die ze zo mooi vond, ik vatte het op als de stralende sterren binnenin personen; stralende persoonlijkheden. Even later had ze een wierookstokje in haar handen en bewoog deze heen en weer waardoor ik dacht dat ze er meerdere vasthield. Het zag er heel mooi uit en ook de geur vond ik fijn. Toen Anne een joint rookte zei ik: “Oooh die rook is zooo mooi!!!” Daarop zei ze: “Alsjeblieft!” en het voelde net alsof ik een heel persoonlijk cadeautje had gekregen. Cindy nam ook wat trekjes. Ik bewonderde de rook die ze uitblies. Omdat ik er zo van zat te genieten, blies Cindy expres de rook mijn kant uit.

Toen Cindy wilde gaan slapen (ze zou de volgende dag om 11 uur college hebben), bleven Anne en ik nog met een lampje aan wakker liggen. Ik was ook wel redelijk moe maar kon nog niet slapen. Uit nieuwsgierigheid besloten Anne en ik het lampje uit te doen. Al vrij snel vormde zich bovenop mijn normale blikveld waarin ik de kamer zag een heel mozaïek van doorzichtige (maar wel gekleurde), kleine vierkante steentjes. Even later deden we het lampje weer aan. We hoorden Cindy af en toe wat zeggen in haar slaap. Visualiseren ging nog steeds heel makkelijk, ik hoefde er niets voor te doen. Op de muziek ontstonden vanzelf beelden.

Tegen het einde van mijn trip zag ik tot mijn verbazing in hoog tempo een grote hoeveelheid aan beelden van paddestoelen aan mij voorbij trekken. Deze beelden varieerden van snel groeiende paddestoelen, tot paddestoelen waar regenboogkleurige golven doorheen gingen, tot schaduwen van paddestoelen. Ik had dit nog nooit meegemaakt. Ik had er geen controle over en werd er een beetje moe van. Na een broodje gegeten te hebben probeerde ik de slaap te vatten. Ik was redelijk uitgetript op dat moment, maar slapen lukte niet zo goed. De volgende ochtend voelde ik me echter goed en helder.

Het was weer een goede trip! Het is voor mij wel uitzonderlijk dat ik binnen 8 dagen twee keer getript heb, normaal laat ik er zo'n 3 maanden tussen zitten. Daar wil ik mij weer aan gaan houden :wave:

mooi trip report!

mandala's zijn vet hé als je ze ziet :)
op paddo's heb ik er nog geen gezien denk ik, das vooral op lsd

op 8 dagen 2 keer trippen is idd wel veel, maar zolang je niet om de 8 dagen tript is het goed :)

tv vind ik trouwens ook niet speciaal op psychedelische drugs, ik begrijp dan meestal niets van het verhaal, gewoon flashen op de beelden moet je dan doen ;)
maar langs de andere kant staat het beter af, anders voel je je een beetje verplicht om naar tv te kijken

klinkt inderdaat alsof je een leuke avond achter de rug hebt :D

En ja, 2 keer in 8 dagen vind ik ook erg veel. Ik heb het ook wel eens gedaan, maar mijn ervaring is dat de 2de keer in 8 dagen, de paddotrip een stuk minder intens is.

verder ben ik ook niet zo fan van de tv onder invloed van psychedelische drugs. je kan het gewoon egt niet volgen, en het lijkt alsof de mensen op tv de drugs zelf genomen hebben. wat af en toe toch wel lagwekkend kan zijn :mrgreen:

over weekje is het weer zover :D :stoned: laatste keer is alweer 6 maanden geleden. k kan niet wachten :rolleyes:

:wave:

wwaazzaapp zei:
klinkt inderdaat alsof je een leuke avond achter de rug hebt :D

En ja, 2 keer in 8 dagen vind ik ook erg veel. Ik heb het ook wel eens gedaan, maar mijn ervaring is dat de 2de keer in 8 dagen, de paddotrip een stuk minder intens is.

verder ben ik ook niet zo fan van de tv onder invloed van psychedelische drugs. je kan het gewoon egt niet volgen, en het lijkt alsof de mensen op tv de drugs zelf genomen hebben. wat af en toe toch wel lagwekkend kan zijn :mrgreen:

dat wilde ik ook zeggen :eek: Nouja ik sluit me daar dus helemaal bij aan :D

Ik kon me niet voorstellen hoe ik was voor ik de trip inging, en hoe ik later zou zijn als niet-trippend persoon. Ook wist ik dat ik mij als niet-trippend persoon nooit meer zou kunnen voorstellen hoe het was om te ervaren wat ik op dat moment meemaakte.

Mooi beschreven hoor!

bwa na 8 dagen heb je toch terug al een volwaardige trip.. je kan ook altidj de dosis opvoeren hé..

op Boom heb ik eens 3 dagen na elkaar getript
1 dag paddo's (3.5 gram), dag erna acid( 1/3 dolfijn) en die dag erna nog eens (2/3 dolfijn en halve shiva).. de derde dag merkte ik wel dat ik van die 2/3 dolfijn bijna niets voelde, maar met die halve shiva er bij was het wel in orde. de week erna nog eens getript en daar 2 weken achter ook nog eens, maar dan had ik er toch geen behoefte meer aan.. maar dat was om wakker te kunnen blijven op een feestje (was dan wel de beste trip ooit :p), nu is het weer een week of 6 geleden en ik begin er weer stilaan zin in te krijgen :)

jepzz heb je gelijk in,
maar je lichaam maakt antistoffen aan om die paddos af te breken. als je het kort na elkaar doet, kan je lichaam die antistoffen veel sneller maken. waar door de trip en stuk minder intens is en korter duurt :stoned: maar wat je zecht, dosis verhogen werkt altijd :D

Tv is ook echt rotzooi (vaak).

Ik had hiervoor trouwens op LSA getript, ik geloof dat er wel sprake is van kruistolerantie tussen paddo's en LSA maar daar weet ik het fijne niet van. Als er al tolerantie was, heb ik er in ieder geval geen last van gehad :)

Leuk report.

Ik vind tv geweldig met paddos,als je maar de juiste dingen kijkt.

Met lsd vind ik tv vaak niets aan door gebrek aan geduld en concentratie

k brand altijd speciaal een leip cd'tje :D en dan lekker muziek luistere met wierrook stokje aan :mrgreen: dan kan mijn avond niet meer stuk :stoned:

Heel mooi geschreven, wekt erg mijn interesse. Wordt binnenkort dan echt eens uitproberen die paddestoelen. Lijkt me wel een eye-opener.

Terug
Bovenaan