In het verleden heb ik al meerdere malen Phenibut geconsumeerd, een favoriet onder de casuals valt wel te stellen voor mij.
Recent heb ik een 'poeder' zak besteld met als doel te kijken of de geruchten over de potentie van nasale consumptie van Phenibut ten opzichte van orale consumptie inderdaad overeen komen.
Zo zou de potentie van nasale inname t.o.v. orale inname ongeveer 10x potenter worden geschat in vergelijking met orale consumptie. Mij als gierige Nederlander klonk dit als muziek in de oren en enige onderzoek op het gebied waard.
Ik mag geen vendor naam noemen maar laten we zeggen het eerste google linkje dat je tegen komt. Op deze site stond poedervorm vermeld, toen deze vandaag echter door de brievenbus viel bleek dit tot mijn grote teleurstelling kristalvorm (HCI) te wezen, zeer fijn vermalen.
Ondanks het feit dat het fijne kristal bleek te zijn besloot ik mijn neus te verkrachten hiermee in naam der wetenschap om te zien wat de effecten zouden zijn.
Ondertussen heb ik ongeveer 300mg phenibut met veel moeite door mijn neus heen geramd en kan melden dat ik na anderhalf uur toch al wel duidelijk effect merk.
Laten we zeggen dat ik er achter ben gekomen waarom het Gamma-Aminoboterzuur wordt genoemd, dit spul brand zoals verwacht vreselijk in de neus, niet iets dat je meer dan 1x wilt uitproberen, de tranen sprongen mij in de ogen van pijn.
Het kan zijn dat het stofje sneller inslaat ivm nasale inname maar eveneens zou dit kunnen betekenen dat ik straks een stukje harder ga op de phenibut dan verwacht aangezien bij orale inname de effecten pas pieken na zo'n 6 uur, hier zal ik vanavond of morgen nog op terug komen.
Momenteel zou ik zeggen dat de geruchten over dat Phenibut zo'n 10x potenter zou wezen bij nasale inname t.o.v. orale inname lijken te kloppen maar dit kan nog niet met zekerheid gezegd worden.
Ik ben benieuwd of Phenibut ook in poeder (FA) vorm online gevonden kan worden, dit zou het snuiven aanzienlijk minder vervelend maken lijkt mij, tegelijkertijd kost phenibut sowieso geen drol en dus zou ik het met kristal sowieso bij orale consumptie houden.
Achteraf gezien nu 6 uur verder zou ik de potentie schatten op zo'n 2gram oraal, laten we zeggen 6x meer potentie in gewicht wanneer nasaal geconsumeerd.
De phenibut leek zeer snel in te werken en veel eerder te pieken vergeleken met orale consumptie. Waar ik bij oraal het gevoel heb na het 5de-6de uur te pieken heb ik in dit geval (nasaal) de indruk heb na het 2de-3de uur te pieken en nu op het 7de uur lijken de meest heftige effecten te zijn verdwenen.
Recent heb ik een 'poeder' zak besteld met als doel te kijken of de geruchten over de potentie van nasale consumptie van Phenibut ten opzichte van orale consumptie inderdaad overeen komen.
Zo zou de potentie van nasale inname t.o.v. orale inname ongeveer 10x potenter worden geschat in vergelijking met orale consumptie. Mij als gierige Nederlander klonk dit als muziek in de oren en enige onderzoek op het gebied waard.
Ik mag geen vendor naam noemen maar laten we zeggen het eerste google linkje dat je tegen komt. Op deze site stond poedervorm vermeld, toen deze vandaag echter door de brievenbus viel bleek dit tot mijn grote teleurstelling kristalvorm (HCI) te wezen, zeer fijn vermalen.
Ondanks het feit dat het fijne kristal bleek te zijn besloot ik mijn neus te verkrachten hiermee in naam der wetenschap om te zien wat de effecten zouden zijn.
Ondertussen heb ik ongeveer 300mg phenibut met veel moeite door mijn neus heen geramd en kan melden dat ik na anderhalf uur toch al wel duidelijk effect merk.
Laten we zeggen dat ik er achter ben gekomen waarom het Gamma-Aminoboterzuur wordt genoemd, dit spul brand zoals verwacht vreselijk in de neus, niet iets dat je meer dan 1x wilt uitproberen, de tranen sprongen mij in de ogen van pijn.
Het kan zijn dat het stofje sneller inslaat ivm nasale inname maar eveneens zou dit kunnen betekenen dat ik straks een stukje harder ga op de phenibut dan verwacht aangezien bij orale inname de effecten pas pieken na zo'n 6 uur, hier zal ik vanavond of morgen nog op terug komen.
Momenteel zou ik zeggen dat de geruchten over dat Phenibut zo'n 10x potenter zou wezen bij nasale inname t.o.v. orale inname lijken te kloppen maar dit kan nog niet met zekerheid gezegd worden.
Ik ben benieuwd of Phenibut ook in poeder (FA) vorm online gevonden kan worden, dit zou het snuiven aanzienlijk minder vervelend maken lijkt mij, tegelijkertijd kost phenibut sowieso geen drol en dus zou ik het met kristal sowieso bij orale consumptie houden.
Achteraf gezien nu 6 uur verder zou ik de potentie schatten op zo'n 2gram oraal, laten we zeggen 6x meer potentie in gewicht wanneer nasaal geconsumeerd.
De phenibut leek zeer snel in te werken en veel eerder te pieken vergeleken met orale consumptie. Waar ik bij oraal het gevoel heb na het 5de-6de uur te pieken heb ik in dit geval (nasaal) de indruk heb na het 2de-3de uur te pieken en nu op het 7de uur lijken de meest heftige effecten te zijn verdwenen.