Pillen voor 1 euro

Nibiru

Bewuste gebruiker
Hi df-ers!

een maatje van me beweert dat hij iemand kent die pillen zelf maakt,
en hij verkoopt ze per stuk voor een euro.

Is dit echt inkoop prijs of is dit een broodje aap?

Morningweedzor

Belezen gebruiker
99% Broodje aap verhaal.
Maar anders koop je er toch 1 en dan breng je hem naar het testcentrum?
Zal me niet verbazen als je paracetemol krijgt :wink:

roteck

Experimenterende gebruiker
1 euro, ja... als die kerel ze zelf maakt, zal je ze nooit per stuk af kunnen halen.
die grote jongens doen niet in enkelen, die tellen per duizenden.

Maar ja haal er 1 en test hem, ben benieuwd haha :rolleyes:

fritssie

Newbie
He hallo,

Het zou best kunnen hoor waarom niet ? maar het is idd vaak bij meerder getallen heb ze zelf ook wel eens voor die prijs gekregen.

gr

roteck

Jaaa, paar jaar geleden kon je ze in redelijke aantallen voor die prijs krijgen.. maar tegenwoordig.. no way ( als je kwaliteit wilt )

SpeedyGonzalis

Haal er eentje, en laat hem testen. Zijn ze goed, dan heb je hele goedkope pillen :rock: zijn ze slecht, ben je slechts 1 euro kwijt. En als je nou over 1 euro moet gaan sukkelen :P

soundbass

Het kan wel voor euro maar dan heb je ook minder m erin. Je kunt denk beste zelf beoordelen of die vriend lult ja of nee.

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
dit kan zeker kennis van me doet het voor 75cent ik geloofde het ook niet toen ik het hoorde, dus benk er maar wat gaan hale en laten testen. ze zijn toch getest op 165mg
wat ik toch zeker geen slecht resultaat vind.
dus mijn raad: gaan halen en testen die handel wie weet heb je er goeie voor een spot prijsje

grtzz :wave:

0xygen

Newbie
lekker dan als je ze voor 1 euro kan halen :). Kreeg er gisteren 2 voor 15 euro. Maar dat was ook echt last minute.

Bovenaan