Plaatselijke verdoving en wiet/alcohol

vincent81

Newbie
Hi,

Na een nogal vervelende ervaring gisteravond wilde ik graag even jullie mening weten.
Gisteren heb ik een plaatselijke verdoving bij mijn oor gehad om wat weg te laten snijden. Daarna heb ik een paar glazen Bacardi Lemon op plus een halve joint. Ik stond deze op mijn balkon te roken met een vriend. Op een gegeven moment werd ik een beetje duizelig. Het volgende wat ik me kan herinneren is dat ik op de grond lag en dat mijn maat mijn naam riep. Volgens hem ben ik ongeveer 10/15 seconden weg geweest.
Op dat moment zelf zweette ik ook heel erg. Daarna was echter alles gewoon in orde en heb ik best nog een relaxte avond gehad.

Kan het zijn dat de combinatie van de plaatselijke verdoving/alcohol/wiet deze black out veroorzaakt heeft? Ik rook al een aantal jaren wiet en ook de combinatie van wiet en alcohol heeft nog nooit problemen opgeleverd. Ook heb ik verder nog nooit last gehad van flauw vallen of iets dergelijks.
Iemand enig idee of vergelijkbare ervaringen?

Thanks alvast!

volges mij ware je hersens ook al stukje verdoofd doordat je oor er zo dicht tegen ligt heb ik ook gehad bij mn lies operatie kon zelfs mn voet niet meer moven, en door die combo denk ik is ff je licht uitgegaan :P

Intoxication zei:
volges mij ware je hersens ook al stukje verdoofd doordat je oor er zo dicht tegen ligt heb ik ook gehad bij mn lies operatie kon zelfs mn voet niet meer moven, en door die combo denk ik is ff je licht uitgegaan :P

Je hersens worden niet 'verdoofd' door een verdoving tegen pijn, wel kan het zo zijn dat een beetje van die verdoving je bloedbaan in is gegaan waarna de combinatie inderdaad de blackout heeft veroorzaakt. Ook kan het gewoon zo zijn dat je nog nooit eerder out bent gegaan van wiet en alcohol samen, maar nu toevallig wel. Ik heb het zelf ook wel gehad terwijl ik toch echt al een tijdje allebei samen zonder problemen gebruikte :)

Terug
Bovenaan