POST JE MOOIST GEDRAAIDE JOINT

Biertje

Bewuste gebruiker
Puur omdat ik zin heb in 'n joint en met mezelf afgesproken heb vanavond niet te blowen ga ik maar lekker wegkwijnen bij mooie jointjes :stoned: :hearteyes:

pfff. leuk idee van m'n broertje zo'n tulp, en dan probeer ik up te loaden op imageshack..shag... wiet... godverdomme ik ga 'n peuk roken

Wacky

Badass junkie
Eh right...
Het gaat niet om het uiterlijk, het gaat om de smaak.

Een goede joint:
-Is gedraaid met een lichte en verse shag
-Met heel weinig shag, lekker dun dus.
-Binnenstebuiten voor zo min mogelijk papier
-Overal de juiste stevigheid
-Een goede tip waar absoluut nooit een stukje shag door kan komen.
-Wat mij betreft bij voorkeur met hasholie.

Dat zie je allemaal niet zo op een fototje. Beter doe je een joint draai contest op de volgende DF-meet. :)

Biertje

Bewuste gebruiker
hmm een goeie joint voor mij is eentje die ik zelf heb gedraaid, met idd een goeie tip, ommetje hoeft niet eens per se... ligt eraan of ik zin heb om moeite te doen, lekkere shag, niet teveel goed gecrushte wiet en vooral LIEFDEEEEEEEEEEEE :hearteyes:

funky_skunk_junky

Wijs gebruiker
Dan alsnog. Als het kut smaakt hoef ik geen mooie joint :P
En al mijn jointjes zijn mooi dus dan zouden jullie allemaal jaloers worden :tearsofjoy:

Amaranth

Bewuste gebruiker
Wat Wacky zei.

Ik ben trouwens wel benieuwd hoe lang jullie doen over een joint draaien? Ik merk vaak dat ik vergeleken met vrienden er vrij lang over doe, geen flauw idee waarom. Ik krijg ze dicht en ze zijn goed genoeg en nooit vies, daar gaat 't mij om.

Vigilante

Wijs gebruiker
Het draaien zelf is in een minuut gepiept.
Hasj verkruimelen duurt wel wat langer.
Wiet verkruimelen soms ook.

Oom Klaas

Badass junkie
Mooi/goed/lekker is de joint wanneer hij in een niet te grote toetervorm is gedraaid maar meer een kruising tussen een toeter en een boomstam. 1/5 shag (halfzwaar, en dan de gruis onder uit het pakje) 4/5 wiet. Middel grote tip waar 1 vouwtje door het midden gaat maar toch alles tegen houd. Losjes gerold bij de tip voor een goede hijs. Absoluut geen zichtbare kreukjes of vouwtjes :rock: En uiteraard de wiet zo fijn mogelijk gekruimeld.

Vigilante

Wijs gebruiker
VROEGAH

toen ik nog bij elke joint verbetering zag in mijn draaikunsten maakte ik vaak foto's van goed gelukte joints.
Nu zijn ze allemaal supermooi en is de lol er vanaf.

Vigilante

Wijs gebruiker
Maar voor de mensen die nog in het stadium zitten waar draaikunsten elke dag beter worden is dit natuurlijk wel een prachtig topic. Anyone?

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Vigilante zei:

Vrij weinig, de meeste stoner noobs hebben een dus danig niveau dat ze zich laten weg pesten op DF.

Alleen door gewinterde junkies hier die zelfs in hun slaap nog goeie joints draaien. :P

Vigilante

Wijs gebruiker
DrippTone zei:
Vigilante zei:

Vrij weinig, de meeste stoner noobs hebben een dus danig niveau dat ze zich laten weg pesten op DF.

Alleen door gewinterde junkies hier die zelfs in hun slaap nog goeie joints draaien. :P

Ik wil eigenlijk nog steeds leren draaien met 1 hand. Zo op je been dichtrollen.
Mijn scheikundeleraar vertelde ooit dat zwervers met 1 arm zo hun sjekkies draaien, ik was gelijk verkocht.

Paar keer geprobeerd.. toen maar opgegeven :P

funky_skunk_junky

Wijs gebruiker
Ja ze had haar hand in het gips zitten laatst en toen heeft ze zichzelf dat aangeleerd :P
Nu word ik toch wel nieuwsgierig of ik dat zou kunnen ghehe :P Misschien dan toch maar is proberen dit weekend..

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
DrippTone zei:
Vigilante zei:

Oeh, uitzondering bevestigd de regel :rolleyes:

Ben toch goed doorgewinterd maar kan absoluut geen joint draaien, een shaggie lukt 1 van de 10 keer..

Het feit is alleen dat ik:

-Vrienden heb die het leuk vinden te draaien.
-Ik het zelf :hearteyes: puur uit welke pijp dan ook te roken.
-Ik me niet laat weg pesten!

k.evin

Experimenterende gebruiker
Isolation zei:
Puur omdat ik zin heb in 'n joint en met mezelf afgesproken heb vanavond niet te blowen ga ik maar lekker wegkwijnen bij mooie jointjes :stoned: :hearteyes:

pfff. leuk idee van m'n broertje zo'n tulp, en dan probeer ik up te loaden op imageshack..shag... wiet... godverdomme ik ga 'n peuk roken

Mooie TULP!

Jowdy37

Belezen gebruiker
funky_skunk_junky zei:
Ja ze had haar hand in het gips zitten laatst en toen heeft ze zichzelf dat aangeleerd :P
Nu word ik toch wel nieuwsgierig of ik dat zou kunnen ghehe :P Misschien dan toch maar is proberen dit weekend..

Toen heb ik het dus ook geleerd. Naja, het is te zeggen, ik gebruikte wel de topjes van m'n duim en wijsvinger van m'n ene hand nog (die zaten net niet in het gips, daar kon ik mooi het tipje mee vasthouden). Denk dat het zonder die 2 vingers nooit gelukt zou zijn, het duurde zo al een eeuwigheid

Volgens mijn vrienden was het best wel een grappig zicht...

drougies

Newbie
een jointje draaien lukt meestal wel,
ik kon dan ook eerder jointjes rolle dan shaggies
en weinig shag erin klopt inderdaad, dat smaakt veel beter :stoned:

het makkelijkste is om lekker binne op de bank orf aan tafel te draaien, geen wind geen koude handen :smoke:

Beanhead

Badass junkie
Ach het lukt wel alleen is er soms vanvoor nog steeds een opening of zo een vouw.

DAT HAAT IK :angry: :angry: :angry: ECHT VERSCHRIKKELIJK! Eens ik het goed kan blow ik weer een aantal weken voor een of andere reden niet en dan verleer ik het weer :(

funky_skunk_junky

Wijs gebruiker
Beanhead zei:
Ach het lukt wel alleen is er soms vanvoor nog steeds een opening of zo een vouw.

DAT HAAT IK :angry: :angry: :angry: ECHT VERSCHRIKKELIJK! Eens ik het goed kan blow ik weer een aantal weken voor een of andere reden niet en dan verleer ik het weer :(

Moet je gewoon je wiet en tabak goed verdelen, dat het van minder bij de tip naar steeds meer loopt. Ik begin altijd bij de tip met rollen, en laat mijn rechter hand(draai met de tip aan de linkerkant) steeds verder naar rechts glijden terwijl ik een rollende beweging maak. :stoned:

PepTalk zei:
DrippTone zei:
Vigilante zei:

Oeh, uitzondering bevestigd de regel :rolleyes:

Ben toch goed doorgewinterd maar kan absoluut geen joint draaien, een shaggie lukt 1 van de 10 keer..

Het feit is alleen dat ik:

-Vrienden heb die het leuk vinden te draaien.
-Ik het zelf :hearteyes: puur uit welke pijp dan ook te roken.
-Ik me niet laat weg pesten!
op een dag draai je de mooiste jointjes
iedereen heeft het ooit moeten lere :smoke:

funky_skunk_junky zei:
Beanhead zei:

Moet je gewoon je wiet en tabak goed verdelen, dat het van minder bij de tip naar steeds meer loopt. Ik begin altijd bij de tip met rollen, en laat mijn rechter hand(draai met de tip aan de linkerkant) steeds verder naar rechts glijden terwijl ik een rollende beweging maak. :stoned:
ja als hij lekker voelt draai je hem strak/stevig dicht
man heb zin in een sjekkie :hearteyes:

OnderDeEik

Wijs gebruiker
Amaranth zei:
Wat Wacky zei.

Ik ben trouwens wel benieuwd hoe lang jullie doen over een joint draaien? Ik merk vaak dat ik vergeleken met vrienden er vrij lang over doe, geen flauw idee waarom. Ik krijg ze dicht en ze zijn goed genoeg en nooit vies, daar gaat 't mij om.

Idem,
Ik stop liever wat extra tijd in een jointje om dan zon kinderachtig "nu pas klaar" te horen dan em dik te rushen.

Sowieso, wil je lekker rustig een jointje roken en dan ga je jezelf pushen wat betreft snelheid? Ja hoor... Rustig aan en rap een beetje :tearsofjoy:

iSmokex

Bewuste gebruiker
Deze zomervakantie heb ik mijn eerste L'etje gedraaid en heb hier wel 2 foto's van gemaakt. Verder heb ik geen foto's van joints. Maar voor de liefhebber zal ik degene die ik heb toch posten:

Voor het aantikken enzo

Erna

iSmokex

Bewuste gebruiker
KoxBox zei:
Get a room you two!! Geen plaats voor fetisjen in dit topic! :P
Zijn pas 3 joints gepost waarvan 2 van mij, dus ik vind dat wij best even stil mogen staan bij onze mooie vingers :openmouth: :P

Lord Herbal

Belezen gebruiker
Toen ik achttien werd vond een van mijn vrienden zijn vriendin, waar hij de drie maanden daarvoor non-stop was, belangrijker dan mijn verjaardag :( :angry:
Toen heb ik een grote joint gedraaid om hem te pesten. We zijn met zn drieeen tot de helft gekomen, toen nam ik em mee naar een feestje, twintig man stonedXD
Tuurlijk was iedereen al dronken en aangesmookt, maar nogXD
Ik ben net het huis uit, dus ik draai er binnenkort weer een. Ik noem het de mijlpaal:P

En ja... dr zat zo'n veertig euro Amsterdamse hasj en wiet in, amnesia haze, jack herrer en weet ik veel wat nog meer...

iSmokex

Bewuste gebruiker
Lord Herbal zei:
Toen ik achttien werd vond een van mijn vrienden zijn vriendin, waar hij de drie maanden daarvoor non-stop was, belangrijker dan mijn verjaardag :( :angry:
Toen heb ik een grote joint gedraaid om hem te pesten. We zijn met zn drieeen tot de helft gekomen, toen nam ik em mee naar een fesswtje, twintig man stonedXD
Ik ben net het huis uit, dus ik draai er binnenkort weer een. Ik noem het de mijlpaal:P

'Oh oh...
Sorry, dit album mag je niet zien. '
Misschien even uploaden via imageshack of tinypic ofzo. Ben toch wel benieuwd hoor, ene joint waarmee je met zn twintigen stoned van kan worden :grin:

Bovenaan