Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
gtje zei:dat ziet er zeer goed uithoeveel zit je nu totaal met je grammen paddo's ??
greetzzz gtje

Bonoboei zei:Goed geoogst allemaal!
Ik heb net ook zo'n bak besteld, ik denk dat ik hem boven in mijn kamer, naast mijn bed zet, dan zien mijn ouders hem hopelijk niet, en het is daar ook iets warmer.
Zal ik in de buurt een electrische verwarming zetten, of is het niet handig omdat ik die snachts uit moet zetten en de temperatuur dan niet constant is?
En moet ik iets met het water doen, bijv. steriliseren of spa kopen?
Voor het drogen haal ik wat AH dozen en leg ik er keukenrol papier in.
Bedankt!

TheAgeOfMen zei:Rofl zitte meer paddestoelen nu dan de vorige vlucht ... 8 hele dikken![]()

gtje zei:hey ouwe die box van jouw heeft zijn geld dubbel en dwars opgeleverdzeer mooi om te zien helemaal te geak zou het wezen als we nu een 5de vlucht mee gaan maken
![]()
toppie

Worstenjongen zei:Is het verslavend om paddos te kweken?![]()
) ?Als het kouder is dan groeien ze idd wel wat trager, en misschien blijven ze wat kleiner. Maar het schijnt dat ze ook sterker kunnen worden als het fris is. Verder worden ze in latere vluchten meestal een stuk groter dan in de eerste vluchtFrisian User zei:bij mij is het nu dag 14/15 en de grootste is nu 4/5cmwat doe ik verkeerd ?
het is ongeveer 18 graden op m'n kamer (inderdaad wat te koud)
zou het helpen als ik ze op m'n computer beeldscherm zet (grote 4kante bak) ?
Finesse* zei:Ik heb tape om de zijkant van het doosje geplakt om ervoor te zorgen dat er geen paddo's tussen het doosje groeien die je volgende vluchten kunnen bederven.
Is ook misschien wel een slim idee, gewoon in 't algemeen.
)