Recreatief gebruik van benzo's?

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Wat is eigenlijk de recreatieve waarde van benzodiazepines? Ik had gisteren 6 diazepammetjes (á 5 mg, 30 mg dus) naar binnen getikt. Heb wat jointjes gerookt, ben wat gaan computeren. Daarna naar beneden gegaan om TV te kijken en ja hoor, ik val plots in slaap, zonder het door te hebben. Wordt ik om half 6 wakker, hup terug naar mn nest. Wat ik dus wil zeggen is, ik heb niets recreatiefs ondervonden aan diazepam, behalve dat je heerlijk slaapt.
En om welke redenen gebruiken jullie benzo's?

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Lekker te ontspannen. Ik neem zelf ook meestal 5mg Diazepam maar ik kan zonder problemen wel wakker blijven en van het effect genieten. Probeer anders 2,5mg.

Sadpanda

Bewuste gebruiker
ik denk dat ie 6x 5 bedoeld, dus had je in totaal 30 mg naar binnengewerkt, dat is ook geen recreatieve dosis. ga ns voor 5-10, misschien vind je dat wat.

pascal828

Badass junkie
Heb tijdje terug 20mg oxaxepam geprobeerd. Was alleen relaxed en heel rustig, wat ik normaal ook wel ben, dus niet echt iets voor mij.

Frog83

Bewuste gebruiker
je bouwt als je het vaker doet (helaas) weesratnd op, zodra het vaker gebruikt eet je zo een halve of hele strip leeg zonder pardoes in slaap te vallen.
De meerwaarde met een jointje der bij ofso is heerlijk relaxd onstapnnen spieren, gevoel van alles is oke ik kan de wereld aan, zelfcritiek verdwijnt naar de achtergrond. enerome vreetkick kan je er van krijgen.uiteindelijk lekker slapen.

de nasleep is/ kan de volgende dag zijn vieze smaak in je mond, duf afgevlakt gevoel, en in mijn geval gelijk weer zin een nieuwe dosis te pakken.
Ben gelukkig afgekickt en doe het nu een keer in de 4 weken ongeveer soms langer soms iets eerder.
maar gelulkkig geen ontwensings/afbouwverschijnselen meer. hopelijk hebbie der wat an.

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
kenny zei:
ik denk dat ie 6x 5 bedoeld, dus had je in totaal 30 mg naar binnengewerkt, dat is ook geen recreatieve dosis. ga ns voor 5-10, misschien vind je dat wat.

Tsja, er was weinig te vinden over de recreatieve dosis van diazepam.
Het is op en het waren pillen uit 2007 (exp date 2011), dus ik denk niet dat mijn ouders die nog op recept krijgen. Daarom had ik ze ook op, omdat ik wist dat ze die niet zouden missen.

Sadpanda

Bewuste gebruiker
nja, als je dr nog een paar hebt kun je het nog een keer proberen, ik bedoelde wel 5-10mg btw, dus 1-2 pillen. :P

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Damien0124 zei:
kenny zei:

Het is op en het waren pillen uit 2007 (exp date 2011), dus ik denk niet dat mijn ouders die nog op recept krijgen. Daarom had ik ze ook op, omdat ik wist dat ze die niet zouden missen.

Als je ze niet allemaal in 1 keer had genomen, had je er nu nog paar keer op kunnen chillen.
Voor een eerste keer is 30mg redelijk veel, lees je daarom eerst altijd in over een middel.

Ik snap dat je dacht: om recreatief te gebruiken moet je meer pakken dan de medicinale dosis, maar dat is bij dit middel niet het geval. Gewoon evenveel maar als je recreatief wild gebruiken moet je wakker blijven en van de chillheid genieten.

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
PepTalk zei:
Damien0124 zei:
kenny zei:

Als je ze niet allemaal in 1 keer had genomen, had je er nu nog paar keer op kunnen chillen.
Voor een eerste keer is 30mg redelijk veel, lees je daarom eerst altijd in over een middel.

Ik snap dat je dacht: om recreatief te gebruiken moet je meer pakken dan de medicinale dosis, maar dat is bij dit middel niet het geval. Gewoon evenveel maar als je recreatief wild gebruiken moet je wakker blijven en van de chillheid genieten.

Okay, bedankt voor de info. De rest ook bedankt!

Als ik nog een keertje aan benzo's kan komen, dan zal ik het goed aanpakken :wink:

Bovenaan