ExceptionalInsight zei:Ik heb sowieso niet bij voorbaat al respect voor iemand. Dat moet je verdienen.
Ik ging er ook vanuit dat respect in de originele zin van het woord bedoeld werd, niet het soort "respect" dat ze tegenwoordig voor de kleur van je schoenen hebben.Serenity zei:Ik vind respect zo'n overdreven term. Waarschijnlijk ook door de (heersende) allochtonen cultuur die deze term overal bij gebruiken (autochtonen gebruiken deze term soms ook overal bij, maar jullie weten vast wat ik bedoel).
ExceptionalInsight zei:Ik ging er ook vanuit dat respect in de originele zin van het woord bedoeld werd, niet het soort "respect" dat ze tegenwoordig voor de kleur van je schoenen hebben.Serenity zei:Ik vind respect zo'n overdreven term. Waarschijnlijk ook door de (heersende) allochtonen cultuur die deze term overal bij gebruiken (autochtonen gebruiken deze term soms ook overal bij, maar jullie weten vast wat ik bedoel).
Serenity zei:ExceptionalInsight zei:Ik ging er ook vanuit dat respect in de originele zin van het woord bedoeld werd, niet het soort "respect" dat ze tegenwoordig voor de kleur van je schoenen hebben.Serenity zei:Ik vind respect zo'n overdreven term. Waarschijnlijk ook door de (heersende) allochtonen cultuur die deze term overal bij gebruiken (autochtonen gebruiken deze term soms ook overal bij, maar jullie weten vast wat ik bedoel).
Dat denk ik ook, dat daarvan uitgegaan werd. Het woord heeft voor mij persoonlijk niet meer zoveel betekenis; en er zijn genoeg synoniemen.
Mindgamer zei:Hoi,
Mannen: onze respect (en tolerantie) voor de dames, is ontstaan uit medelijden..Toch?
Waarom heb jij respect voor man/vrouw? En geen hippie bullshit!! Flowerspuitpower!
Mindgamer zei:ik heb pas respect voor vrouwen, als ze mij piemel konden verdragen!
Nee, nou ja, nee toch niet, nou...klein beetje dan, of nee, het valt wel mee, nee echt niet!Mike64 zei:Zucht.... jij hebt echt een probleempje met vrouwen he?![]()
Mindgamer zei:Nee, nou ja, nee toch niet, nou...klein beetje dan, of nee, het valt wel mee, nee echt niet!Mike64 zei:Zucht.... jij hebt echt een probleempje met vrouwen he?![]()
Weetje wat het is? Ik ben bang om de DEMON die in mij zit (wat ik koppel aan mijn clown masker), terug te vinden in de dames die ik aantrek. Daarom blijf ik liever vrijgezel, totdat ik genezen ben van deze afschuwelijke DEMON die liegt, niet trouw is, strategisch gemeen is, spreekt in eufemismen, manipuleert, uitlacht enz.
Dat zijn eigenschappen wat ik niet tegen wil komen bij mijn partner, maar helaas wel tegen kom bij mezelf. Daarom moet ik me daar eerst van genezen voordat ik verder kan in o zo geweldige leven!
Oh jah, jaar terug veel aan bodybuilding gedaan, maar ik vond hardlopen toch leuker.heroaddict001 zei:Je hebt best wel dikke armspieren anders