ik ben er geweest, om 10-11uur ongeveer toegekomen met wat vrienden, dan eerst wat in de zon gezeten, wat mensen begroet, eens rondgekeken, beetje gesmoord, beetje gedronken,....
dan ging de zon onder, en tegen 12uur liep ik Schranziewanzie van het forum tegen het lijf, met een vriendin van 'm, hij had 2c-i genomen en begon er net iets van te voelen
ik en een vriend van me hebben dan ook elk een capsule 2c-i gekocht van schranz (11-12mg) we hebben deze genomen rond half 1 ofzo
dan wat gedanst en wat gelachen
tegen 2-3uur voelde ik nog niet veel van de 2c-i, en mijne maat ook niet. een heeeeeel klein beetje het warme effect van mdma, en het heeeeeeel klein beetje het visuele van paddestoelen maar toch niet wat we hadden verwacht, dan wat in de chill gezeten naar gestoorde filmpkes gekenen en om half 4 een capsule mdma genomen(0.130gr) same me mijn maat
dan wat gefeest, om 6uur/half 7 nog een capsule genomen en dan tegen 9uur nog een halve capsule
om 11uur onze bus teruggepakt en een beetje gaan ligge aan de blaarmeerse
ik vond het leuk maar vorig jaar was vele keren beter, leuk/grappig/scheef volk zoals te verwachten
soms goede soms mindergoede muziek
ben content da ik geweest ben