Asking for a friend uhuIk ben dit zeker niet van plan. Ik vraag me het alleen af.
Ik ben dit zeker niet van plan
Volgens .mij gaat het vooral om of je in staat bent om aan het verkeer deel te nemen. Als je extreem vermoeid deelneemt aan het verkeer kan dit ook gevolgen hebben etc
Dit dus, nogal bizarre en stupide vraag. Geen enkele rc (legaal of illegaal) laat het toe om aan het verkeer deel te nemen. Je mag onder invloed van vele medicijnen op voorschrift ook niet deelnemen aan het verkeer en geen machines bedienen. En met halve fles wodka op, een joint en/of magic truffs op, mag je ook niet deelnemen aan het verkeer. Dus of een drug/stof nu op de opiumlijst staat of niet, doet er letterlijk niet toe mbt autorijden.Uh….
Alcohol is ook legaal en toch mag je onder invloed van alcohol niet rijden.
Dus of iets legaal is of niet doet helemaal niet ter zake.
Onder invloed = niet rijden, heel simpel.
Dit dus, nogal bizarre en stupide vraag. Geen enkele rc (legaal of illegaal) laat het toe om aan het verkeer deel te nemen. . ..... Dus of een drug/stof nu op de opiumlijst staat of niet, doet er letterlijk niet toe mbt autorijden.........