Hallo allemaal. Ik heb vandaag voor het eerst Ritalin gebruikt om te studeren en dat beviel best goed. Alhoewel ik de echte roes maar voor een uurtje voelde. Daarna merkte ik wel dat ik veel beter kon concentreren dan zonder Ritalin maar het was veel subtieler. Ik wil dit vaker gaan doen en aangezien het geen onschuldige drug is heb ik een aantal specifieke vragen.
1. Ik wil het twee keer per week gebruiken. Is dit te vaak?
2. Wanneer kan ik het het beste innemen (voor, na of tijdens het eten)
3. Hoe lang kan ik het achter elkaar gebruiken (als ik het twee keer per week neem dus)
En een algemenere vraag, hoe kan ik hier zoveel mogelijk voordeel uithalen en hoe kan ik de negatieve effecten zoveel mogelijk verminderen. Ik heb trouwens van mezelf geen problemen om te concenteren maar wordt makkelijk afgeleid. Ik heb ook geen ADD of ADHD.
alvast bedankt
1. Ik wil het twee keer per week gebruiken. Is dit te vaak?
2. Wanneer kan ik het het beste innemen (voor, na of tijdens het eten)
3. Hoe lang kan ik het achter elkaar gebruiken (als ik het twee keer per week neem dus)
En een algemenere vraag, hoe kan ik hier zoveel mogelijk voordeel uithalen en hoe kan ik de negatieve effecten zoveel mogelijk verminderen. Ik heb trouwens van mezelf geen problemen om te concenteren maar wordt makkelijk afgeleid. Ik heb ook geen ADD of ADHD.
alvast bedankt