Ritalin en alles er om heen

Rammelslakje

Belezen gebruiker
Hola,

Allereerst excuses als het er al stond. Ik heb wel gezocht maar kwam alleen op topics waar mensen het voor de lol gebruiken.

Ik heb vandaag een Ritalin recept gekregen vanwege concentratieproblemen. Vroeger heb ik ook al Ritalin geslikt vanwege ADHD symptomen. Ik heb een beginnende dosis van 3 halfjes per dag. Over een week wordt dat geëvalueerd.

Nu zie ik dit serieus en als een medicijn en hou ik het natuurlijk gescheiden van andere dingen zoals alcohol etc. Ik weet dat ik de laatste mag om 16.00 uur i.v.m. slapen. Nu ben ik nog jong en een levensgenieten dus ga ik af en toe in het weekend wel flink los. Kan het kwaad als ik bijv. om 20.00 uur begin met zuipen op een vrijdag avond? En hoe zit het met overdag een jointje roken?

Ook wil ik binnenkort weer eens xtc proberen of paddo's. Natuurlijk hou ik hier minimaal 2 maanden tussen dat sowieso met of zonder medicijnen. Is hier nog iets op aan te merken?

Alvast bedankt

Wacky

Badass junkie
Als je jezelf netjes aan de voorgeschreven dosis houd bij de ritalin moet je de rest wel gewoon kunnen doen.

hallotje

Bewuste gebruiker
Er zijn heel veel mensen die gewoon blowen/xtc/lsd en ritaline gebruiken. Hoe het wel in de gaten en probeer niet steeds je grenzen te verleggen!

xpressurself

Bewuste gebruiker
Heb het zelf ook jaren gebruikt, het enige wat er met je gebeurd als je er alcohol bij drinkt is dat je letterlijk 2 tot 3 keer zo snel dronken wordt, je bent wel lekker goedkoop uit dus:wink: blowen erbij kan in mijn ogen al helemaal geen kwaad, misschien dat je iets stoneder wordt ofzo?

Maar probeer toch wel op te passen met drank, je wordt sneller dronken maar je gaat dus ook sneller out ervan, ga gewoon rustig drinken en giet jezelf niet in een keer vol.

Have fun! :wave:

spicy_

Newbie
Ik gebruik zelf sinds 5 weken ritalin, begon ook met 3 x een halve per dag maar zit inmiddels op 4 hele(10mg) per dag.

Ik heb in die tijd al een aantal keren geblowd waarvan de meeste gewoon goed gingen (na 11 uur 's avonds)
Maar maandag avond, ik was veel te laat(6uur) met m`n ritalin en vroeg met blowen(9uur), werd het zwart voor m`n ogen. Ik had echt niet veel geblowd, 1 gedeeld met 3 mensen. Ik hoorde een enorme piep en ruis in mn oren en moest echt een tijdje gaan zitten.
Gisteren heb ik overdag geblowd en het is nog nooit zo fout gegaan, het werd weer zwart voor m`n ogen, en negatief, en sepiatinten.. weer die ruis en die harde piep en daarna out gegaan voor het eerst (ik had toen wél een spacende droom, bijna beter dan een paddotrip)

Omdat het 's nachts wel goed gaat bij mij denk ik dat het door de ritalin komt, wanneer die nog werkt ..
Met alcohol, tjsa, inderdaad, gewoon veel sneller dronken dus minder drinken

En dan xtc, ja uitkijken.. Ik ga het vanavond uitproberen (echt), morgen kan ik vertellen wat de combinatie je kan brengen, geen reactie is slecht nieuws = niet doen:wink:

ps. het is allemaal natuurlijk niet echt bevordelijk voor de bedoelde werking van de ritalin maar dat spreekt voor zich

Soma

Bewuste gebruiker
Ik had het gevoel dat ik minder snel dronken werd als ik die dag nog rilatine had genomen :confused:. Alcohol met rilatine is af te raden als je het mij vraagt, kan nogal belastend zijn voor je hart..

En over ritalin met XTC: op dour 2 jaar terug had ik bij de uitwerking van mijn pillen er 2 rilatines bij gesmeten. Toen die begonnen te werken, leek de XTC opnieuw in te slaan, vond het wel lekker :)

pinheadlarry

Bewuste gebruiker
ik heb ook 2 jaar lang ritalin gebruikt,,3 helen op een dag.
psychiathers en doktoren waarschuwen meestal wel voor het gerbuik met andere middelen samen ritalin,,
Maar vrijdags en zaterdags ging ik gerust mn dak uit,,heb er eerlijk gezegt nog nooit problemen mee gehad,,

Bovenaan