Toch maar even een kaartje gescoord voor het kerkje ...
U never know ...

U never know ...

Saivy zei:![]()
Ik wil ook! Maar ik kan nog niet buiten, laat staan feesten..![]()
Nou ja.. veel plezier dan maar.![]()

Goanaut zei:Ben vorige week nog op 'n psytrance feest in Ruigoord geweest, leuke plek daar! Maar de komende weken doe ik het ook rustig aan dus ik kom vanavond niet.
Safire zei:Goanaut zei:Ben vorige week nog op 'n psytrance feest in Ruigoord geweest, leuke plek daar! Maar de komende weken doe ik het ook rustig aan dus ik kom vanavond niet.
Hey daar was ik ook![]()
ja, eigenlijk ben ik na kindzadza gewoon die kerk uitgerend, mijn hoofd op lsd stond echt op springen, had zoiets nog nooit meegemaaktazgaza zei:Vond jij het ook jammer toen kindzadza over was, dat het daarna gewoon níet zo vet meer was?
Kindzadza vind ik toch echt wel veeel beter dan azax syndrom hoor.. Azax syndrom heeft ongeveer 3 liedjes die ik echt goed vind en kindzadza heeft er zo zeker 20Goanaut zei:Safire zei:Goanaut zei:Ben vorige week nog op 'n psytrance feest in Ruigoord geweest, leuke plek daar! Maar de komende weken doe ik het ook rustig aan dus ik kom vanavond niet.
Hey daar was ik ook![]()
Cool, ik heb je helaas niet gezien.
Verder, half offtopic half ontopic: Kindzadza is wel oke, maar het nieuwe album van Azax Syndrom dat op 13 maart uitkwam schopt echt heel hard kont! Wat een ge-wel-dig album, op zijn myspace kun je 2 nummers van het album in z'n geheel beluisteren.
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=111062002
herkenbaar we zijn vast en zeker al een tig tal keer langs elkaar heen gestuiterd, ben er sinds januari elk goa feest geweestAangezien ik niet vaak naar een vet feest ga geef ik mezelf 100% op een psytrance feest! Ik stamp echt uuuren op die dansvloer.