Ruigoord; Trance Orient Express 27-10-2007

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Toch maar even een kaartje gescoord voor het kerkje ...

U never know ...

:wave:

Mr.jiho

Wijs gebruiker
nee saivy
psy-trance!
met oa Kindzadza, de vorige keer hebde em moeten missen nu, hier is u kans! :wink:

hopelijk geraakt ons vervoer geregeld tegen morgen :)

Imke

Badass junkie
:hearteyes:
Ik wil ook! Maar ik kan nog niet buiten, laat staan feesten.. :(

Nou ja.. veel plezier dan maar. :wave:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Ruigoord komt zekers terug ... iedere maand is er bijna Barn Star in het kerkje van het dorpje Ruigoord.

Dan is er 1x per jaar 3 dagen lang Trance Festival waar het kerkje niet meer wordt gebruikt omdat het anders uitelkaar valt.

Dan is er nog Landjuweel een hippefestival waar ik zelf niet zo fan van ben.

Ruigoord ligt ver buiten Amsterdam tegen Ijmuiden aan in de Afrika Haven.
Alernatieve scene, krakers, en drugsmisbuikers.

Het is meer het goede weer dat het moet treffen omdat het daar outdoors flink kan trippen.

Dus dit feestje kan niet meer stuk 10 euries per kaartje consumtpies zijn goedkoop.

Ik zou ook wel naar de Ark en naar Rotterdam willen.

Groetjes

:stoned:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Saivy zei:
Ik wil ook! Maar ik kan nog niet buiten, laat staan feesten.. :(

Nou ja.. veel plezier dan maar. :wave:

Ik heb het gelezen van je opname veel sterkte en genees maar snel.

Groetjes Stonie

Goanaut

Bewuste gebruiker
Ben vorige week nog op 'n psytrance feest in Ruigoord geweest, leuke plek daar! Maar de komende weken doe ik het ook rustig aan dus ik kom vanavond niet.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
okido

gezellig !!

waaraan herkent men je zoal ?

Ik trip nogal, heb flinke stuiters van de PEP waarschijnlijk en jij ?

Jeller

Badass junkie
KINDZADZA MAG JE GEWOON NIET MISSEN!

kheb die kerel al 2 keer beziggezien en heb massas muziek van hem staan en die maakt echt de vetste goa ooit

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Goanaut zei:
Ben vorige week nog op 'n psytrance feest in Ruigoord geweest, leuke plek daar! Maar de komende weken doe ik het ook rustig aan dus ik kom vanavond niet.

Hey daar was ik ook :grin:

Mr.jiho

Wijs gebruiker
KINDZADZA was inderdaad VET
ik had hem al 2x gehoord maar deze keer was hij echt ongeloofelijk goed, hij heeft een live set van 3u gespeeld :openmouth:
juist terug van amsterdam

hui hui konninginnedag :openmouth:
gekke hollanders :grin:

azgaza

Badass junkie
Vond jij het ook jammer toen kindzadza over was, dat het daarna gewoon níet zo vet meer was?

Goanaut

Bewuste gebruiker
Safire zei:
Goanaut zei:

Cool, ik heb je helaas niet gezien.

Verder, half offtopic half ontopic: Kindzadza is wel oke, maar het nieuwe album van Azax Syndrom dat op 13 maart uitkwam schopt echt heel hard kont! Wat een ge-wel-dig album, op zijn myspace kun je 2 nummers van het album in z'n geheel beluisteren.

http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=111062002

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
te vet ?

Ruigoord was deze keer, en soms tref je het, uitermate gunstig ..

Volle Maan
Goed weer, droog en veel zon.
Zeer goed kampvuur
Snuifbus
Tripkerk
Broodjes
Koffie
Veel gezellige mensen

Kortom ik had hem voor geen goud willen missen.

Stonie

ps: De line up ... even nadenken .... in het begin was het echt heel top en later was het wat minder.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
azgaza zei:
Vond jij het ook jammer toen kindzadza over was, dat het daarna gewoon níet zo vet meer was?
ja, eigenlijk ben ik na kindzadza gewoon die kerk uitgerend, mijn hoofd op lsd stond echt op springen, had zoiets nog nooit meegemaakt :openmouth: :hearteyes:

maar kindzadza was echt wel het beste van heel de nacht, ik heb in het begin van de avond een paar bekende azax nr's gehoord, maar azax syndrome heb ik al genoeg gehoord dusja

Jeller

Badass junkie
Goanaut zei:
Safire zei:
Goanaut zei:

Cool, ik heb je helaas niet gezien.

Verder, half offtopic half ontopic: Kindzadza is wel oke, maar het nieuwe album van Azax Syndrom dat op 13 maart uitkwam schopt echt heel hard kont! Wat een ge-wel-dig album, op zijn myspace kun je 2 nummers van het album in z'n geheel beluisteren.

http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=111062002
Kindzadza vind ik toch echt wel veeel beter dan azax syndrom hoor.. Azax syndrom heeft ongeveer 3 liedjes die ik echt goed vind en kindzadza heeft er zo zeker 20 :wink:

keb ze ook eens alletwee gezien op het zelfde feestje.. eerst Kindzadza en dat was fenomenaal en dan Azax Syndrom er direct na en dat viel ook goed mee, maar kindzadza was echt 10 keer zo vet :wink:

Goanaut

Bewuste gebruiker
<Theo Maassen>
Ja uuh das jouw mening!
</Theo Maassen>

=P Ik vind Azax leuker (zijn nieuwere album vooral!!), het oudere werk is wat minder spectaculair, maar daar zitten ook wel een paar leuke nummers tussen.

Jeller

Badass junkie
Azax Syndrom - Rain
Azax Syndrom - Shintjitzu
Azax Syndrom - Replica

die 3 nummers zijn erg goed, zeker de eerste 2!! voor de rest vind ik het niet zo super, beetje te plat en nie zo psychedelisch.. zijn nieuw album heb ik echter nog niet gehoord, behalve in zijn live-act wss, en dat klonk niet mis maar ok niet denderend

maja das idd ook mijn mening, in het begin dat ik hem kende was ik er trouwens ook verlekkerd op, kvond hem toen wel beter dan kindzadza

maar kindzadza die bleef met de tijd maar beter en beter worden, en zeker met zijn Osom project maakt hij superpsychedelische goa :wink:

VA -Peace for the wicked :wink:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Zegt me allemaal niets die namen, kampvuur is veel belangrijker.

En natuurlijk de juiste dope, want Ruigoord doet het zonder DJ al goed voor mij.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
ik geef jeller volkomen gelijk over de azax-kindzadza kwestie!
vroeger vond ik azax syndrome super! en kindzadza ook
maar naarmate ik langer naar goa begon te luisteren steeg kindzadza toch veel hoger dan azax in mijn achting

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Volgende keer moeten we een herkennings teken opdoen.

Dan lopen we elkaar in ieder geval voorbij met de kans elkaar te herkennen.

Ik kijk meestal langdurig naar het plafond .....

Of ik ben aan het fikkie steken.

Stonie

azgaza

Badass junkie
Je herkent mij aan lang roodbruin stijl haar (tot men middel-heupel) en de eeuwige joint. En de black metal bandshirts, dat zie je daar ook niet vaak..

Goanaut

Bewuste gebruiker
Als je op goa feesten op de langharige dude afstapt die wel het hardst lijkt te dansen van allemaal.. dat ben ik vast. :P Aangezien ik niet vaak naar een vet feest ga geef ik mezelf 100% op een psytrance feest! Ik stamp echt uuuren op die dansvloer.

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Ok ik houd mijn ogen wijd open en hoop een van jullie te herkennen :grin: ! Ik heb een klein foto'tje in mijn avatar als je me in de ogen kijkt herken je me wel ! Heb beetje roodachtig haar tot over mijn oren en stuiter over het algemeen de hele avond rond :grin: ! Peace

Aangezien ik niet vaak naar een vet feest ga geef ik mezelf 100% op een psytrance feest! Ik stamp echt uuuren op die dansvloer.
herkenbaar we zijn vast en zeker al een tig tal keer langs elkaar heen gestuiterd, ben er sinds januari elk goa feest geweest :wink: ! btw. aanstaande zaterdag is het weer zo ver :hearteyes: . Heb al twee paarse hartjes apart liggen :tongueout: .

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
@ Night Trnace Orient Express ..

2 Night Trance Orient Express ...

The place to be ... Ruigoord Amsterdam !!

Time for the diehards to gather and get psychadelic all night untill the sun comes up.

10.00 pm doors will open.

DreamWeaver

Badass junkie
What about een standaard herkenningsteken voor DF'ers? Dat we elkaar kunnen herkennen op feestjes e.d. Een voorbeeldje wat me nu net te binnen schiet: een streepje lippenstift (felrood?) op je wang. Any ideas?

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Hehe ik weet niet of ik de hele avond met eenstreep lippenstift rond ga lopen :P ! Misschien gewoon op mijn arm met een stift DF member schrijven ofzo :P ! Nee ook niet echt geniaal ik kom, er nog wel op... Misschien kunen mensen die vaak naar ruigoord goa feestjes gaan me gewoon added in msn (staat public als het goed is) dan stuur ik wel wat foto's of kunnen we gewoon ergens afspreken 12 uur bij box rechtsvoor ofzo :tongueout: !

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Mijn date wou niet ..... ik wel was er klaar voor.

Ze wou alleen maar neuken, daar had ze Ruigoord niet voor nodig. :wink:

Mooi kut zo'n meid niet ?

Stonie

Bovenaan