• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

salvia tripreport filmpje

minn

Badass junkie
hij duurt onwijs lang met verbinding maken met de media.. of ligt dat aan deze knakepc?

spacekonijn

Badass junkie
ik heb hem gezien.

die gozer verteld voor 60% excact hetzelfde verhaal als ik vertelde tijdens een salvia ervaring.
je krijgt echt het idee alsof je een andere wereld ontdekt en man ik zit hier echt met rillingen.
ik zou die gasten graag een mailtje sturen maar geen adres erbij.
ik heb nu zooo veel zin in salvia ,
hehe hij zegt ook dat hij elke keer weer vergeet hoe die wereld is maar het hem altijd weer heel bekend voorkomt.
ik had ook excact hetzelfde , salvia is toch wel 1 van de mooiste natuurlijke middelen die er bestaat.
i

spacekonijn

Badass junkie
alleen jammer dat ze niet weten dat je juist , niet moet praten en het licht uit moet doen voor een echt diepe ervaring

de manier waarop hij praat , zijn stem helemaal onder de indruk is ook precies dezelfde stem ( zelfde toon ) als waarop ik het probeerde uit te leggen allemaal

spacekonijn

Badass junkie
nah mag best blijven staan , niet zomaar tripreports van vreemde posten maar zo een met een heel filmpje erbij enzo is wel cool

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Interessant :)
Ik denk wel dat het praten z'n trip verstoorde eigenlijk, maar wel knap dat hij nog best helder kon vertellen.

spacekonijn

Badass junkie
het is ook omdat hij gaat praten niet echt een trip te noemen , maar hij beschrijft wel precies wat voor trip het had kunnen zijn als hij meer nam en dat hij dan in een andere wereld komt etc.
zo heb k dat eens precies verteld aan vrienden tijdens trip hehe

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Freaky high zei:
filmpje duurt te lang, en die kerel blijft maar hetzelfde lullen man

Ja op de helft heb ik hem ook stop gezet, kwam de hele tijd ophetzelfde neer, dat hij op het punt was in een andere wereld terecht te komen en niet meer echt te beseffen dat hij aan het trippe is

maarja dat zijn ook alle bekende eigenschappen van salvia, niks intressants dus :rolleyes:

:stoned: :stoned:

Wat een vaag filmpje.. het is voor mij onduidelijk wat salvia nou precies is.. kende het eigenlijk niet eens!

tis dus één van de heftigste halliculerende drugs?
in het filmpje leek hij niet zo stevig te gaan...

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Mr. Biomehanika zei:
Wat een vaag filmpje.. het is voor mij onduidelijk wat salvia nou precies is.. kende het eigenlijk niet eens!

tis dus één van de heftigste halliculerende drugs?
in het filmpje leek hij niet zo stevig te gaan...

salvia komt van een plant, je rookt het, ( in smartshop verkrijgbaar)

het erge van deze drugs is dat je van het ene op het andere moment in een andere wereld zit en soms niet eens meer beseft dat je aan het trippen bent. Waardoor het dus ook erg angstaanjagend kan zijn, het werkt ongeveer 20 min als ik het goed heb :stoned:

caatje

Badass junkie
Algemene effecten & verloop van de ervaring:
Na het roken van Salvia, komen de eerste effecten binnen 1 minuut opzetten, die zich binnen 1-2 minuten ontwikkelen tot een piek die 5-15 minuten duurt. De effecten, afhankelijk van de dosering, kunnen variëren van subtiel tot een volledige psychedelische ervaring. Bij hogere doseringen kunnen effecten optreden als, verdraaiing van tijd, levendige beelden, ontmoetingen met wezens, reizen naar andere plaatsen, planeten en tijden, het verworden van een voorwerp of ervaren het leven van een ander persoon te leven. Daarna neemt de werking geleidelijk af over de volgende 20 tot 40 minuten, een marihuana-achtige high zal dan voelbaar zijn. Van het begin tot het eind, duurt de gehele ervaring 30-60 minuten.
Bij oraal gebruik beginnen de eerste effecten na 10-20 minuten. De effecten, milder als bij roken, bereiken vrijwel meteen hun piek, een plateau dat 30 minuten tot 1,5 uur kan duren. De gehele ervaring duurt 1-3 uur.

bron

A

Anonymous

Gast
caatje zei:
Algemene effecten & verloop van de ervaring:
Na het roken van Salvia, komen de eerste effecten binnen 1 minuut opzetten, die zich binnen 1-2 minuten ontwikkelen tot een piek die 5-15 minuten duurt. De effecten, afhankelijk van de dosering, kunnen variëren van subtiel tot een volledige psychedelische ervaring. Bij hogere doseringen kunnen effecten optreden als, verdraaiing van tijd, levendige beelden, ontmoetingen met wezens, reizen naar andere plaatsen, planeten en tijden, het verworden van een voorwerp of ervaren het leven van een ander persoon te leven. Daarna neemt de werking geleidelijk af over de volgende 20 tot 40 minuten, een marihuana-achtige high zal dan voelbaar zijn. Van het begin tot het eind, duurt de gehele ervaring 30-60 minuten.
Bij oraal gebruik beginnen de eerste effecten na 10-20 minuten. De effecten, milder als bij roken, bereiken vrijwel meteen hun piek, een plateau dat 30 minuten tot 1,5 uur kan duren. De gehele ervaring duurt 1-3 uur.

Als je eerst salvia kauwt, en net voordat het inslaat een flinke teug inhaleert, krijg je volgens mij wel een dikke trip?

spacekonijn

Badass junkie
Treintrippers zei:
hehe hij zegt ook dat hij elke keer weer vergeet hoe die wereld is maar het hem altijd weer heel bekend voorkomt.

Je herkent dit, maar heb jij dat alleen met salvia?
bij salvia is er een bepaald iets wat ik altijd meteen weer vergeet na een trip en zodra je er inkomt is het er weer.

maar het is een beetje te vergelijken met momenten dat je bijna slaapt dan komen er ook soms ineens dingen omhoog ( bij mij dan ) die me aan iets herrineren wat ik niet echt kan plaatsen

dopetester

Experimenterende gebruiker
Leuk filmpje,maar toch wel wat vaag en onduidelijk.Al is een salvia trip wel moeilijk om te verwoorden denk ik,zoals bij vele soorten drugs...
Zal het dus eens moeten proberen,maar is redelijk duur heb ik begrepen,toch wel een minpunt.
Is dit het wel waard? Paddo's vind ik niet zo leuk vooral omdat het zo lang duurt en toch wel als wat "vergiftigd" overkomt bij mij.
Dat zou bij salvia dus wel beter moeten zijn.

Greetz...

Rain

Bewuste gebruiker
De intro duurt lang en vervolgens kunnen we ook nog eens genieten van hoe zij aan het dineren zijn lol

Bovenaan