seks onder invloed van truffels?

Andyy

Bewuste gebruiker
Mijn vriendin zit erover te denken om truffels te gebruiken binnekort.

nu heb ik vaak genoeg gelezen dat seks onder invloed van lsd gewoon te gek is.

is dit met truffels ook te doen?

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb er helaas zelf geen ervaring mee, maar van wat ik heb gehoord is het sowieso fijn ! :grin:

Ik hoor zowel verhalen over fantastische, intense seks als verhalen over mensen waarbij het gewoon niet lukt, wat voor hilarische momenten zorgt. :sunglasses:

Lijkt me beide leuk. :grin:

spacelord

Wijs gebruiker
Ik heb al een keer of 5 geneukt onder invloed van lsd, paddestoelen en truffels. Het is wel fijn, maar extreem vermoeiend en bizar. Ik heb moeite met geil te worden als ik trip, sex spreekt me dan doorgaans totaal niet aan. verder is het lastig om 'je tent recht te krijgen' als je vriendin eerder op Ganesha met 6 armen lijkt dan een menselijk wezen.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
spacelord zei:
Ik heb al een keer of 5 geneukt onder invloed van lsd, paddestoelen en truffels. Het is wel fijn, maar extreem vermoeiend en bizar. Ik heb moeite met geil te worden als ik trip, sex spreekt me dan doorgaans totaal niet aan. verder is het lastig om 'je tent recht te krijgen' als je vriendin eerder op Ganesha met 6 armen lijkt dan een menselijk wezen.

Haha. :tearsofjoy:

luchtigtoetje

Badass junkie
spacelord zei:

ja dat heb ik dus ook met alle drugs, en met het bijzonder als ik trip. Dan ben ik veel te veel bezig met mijn omgeving en rare dingen dan mn vriendin te neuken. Nooit geprobeerd, lijkt me ook helemaal niet leuk.

OmeJoey

Newbie
Mijn ervaring ermee is dat het echt geweldig is.

Het is gewoon zo ontzettend intens. Het is zoals altijd gewoon niet echt goed te omschrijven, dat moet je echt zelf ervaren. Het gevoel kan je zonder dat spul niet bereiken of je moet echt een decennium stil hebben gestaan.

Bovenaan