Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

Carina zei:Iemand ervaring met seroquel?
sharon zei:Dit meen je niet ik schrik ervan wat ik lees,
het wordt gebruikt als recreatieve drug....
Ik moet het helaas dagelijks gebruiken 700mg per dag,
mijn leven is helemaal naar de klote door dit rotspul ,
ik ben extreem moe slaap elke dag tussen de 12 en 14 uur
en ben er 18 kilo van aangekomen.
Werken lukt me nog net maar, het is ech een strenge
aanrader om dit spul niet te nemen,
zijn genoeg andere en leukere recreatieve drugs!

Pak Suiker zei:sharon zei:Dit meen je niet ik schrik ervan wat ik lees,
het wordt gebruikt als recreatieve drug....
Ik moet het helaas dagelijks gebruiken 700mg per dag,
mijn leven is helemaal naar de klote door dit rotspul ,
ik ben extreem moe slaap elke dag tussen de 12 en 14 uur
en ben er 18 kilo van aangekomen.
Werken lukt me nog net maar, het is ech een strenge
aanrader om dit spul niet te nemen,
zijn genoeg andere en leukere recreatieve drugs!
700 mg. is dan ook wel echt een die hard dosering hoor.![]()
Als je 700 mg. per dag slikt mag je ofwel enorm ongevoelig zijn of een flinke psychose hebben.![]()
Carina zei:Iemand ervaring met seroquel?
Evil_Eyes zei:Ik heb het deze week voorgeschreven gekregen, moet beginnen met 50 mg en uiteindelijk zou ik naar 300mg moeten. Maar fuck die shit, ik word er zeker niet beter van. Mn vriend zegt zelfs dat ik ermee moet stoppen. Met een lage dosis zou het als anti-depressiva werken; ik word er haast suicidaal van.
Nee, dit is geen leuk spul.
De eerste dag had ik het trouwens ook ingenomen toen ik geblowd had (de rest van de week niet) en toen heb ik 14 uur geslapen zonder wakker te worden, het is dat ik met de hond uit moest anders had ik zo nog 14 uur kunnen slapen.
Flameon zei:300 mg seroquel, sow das behoorlijk veel.
Seroquel, tsja ik deel ze vaak uit aan clienten op me werk maar mijn ervaring is dat mensen er vaak heel veel door afzwakken. Soort muur om zich heen bouwen, niet meer gevoelig zijn voor het een of het ander en dat uitstralen in hun miniek. Geen lach, gewoon strak en sober (sorry).
Evil_Eyes zei:Het staat in de bijsluiter en mijn psychiater zei ook dat het in lage dosering werkt als anti-depressiva. En het is voor nog veel meer dingen te gebruiken, bij slaapproblemen, agressieproblemen en zo staan er nog 20 voorbeelden bij.
Ivy zei:Vraagje: Weet iemand of je overdag bij inname van een bepaalde hoeveelheid Seroquel (wat je normaal gesproken zou gebruiken om te slapen) spontaan (bijvoorbeeld tijdens lopen, zitten, whatever) in slaap kunt vallen?
het is zwaar giftige rotzooi, en tenzij je het lekker vindt om niet meer te kunnen denken en niets meer te voelen: niet nemen.
Seroquel is in feite niet meer dan chemische lobtomie.
ben je beetje para?Arjan zei:Psychiaters zijn bedriegers, ze maken mensen opzettelijk ziek. Als je Seroquel gebruikt leef je 'gemiddeld' 30 jaar korter (niet overdreven)...Carina zei:Iemand ervaring met seroquel?

hmkey zei:@hierboven
Omdat je 15 bent reageer je sowieso sterker dan een volwassene op het middel, verder zwakt de werking ook wel af als je het middel langer gebruikt zoals je dat beschrijft met sufheid overdag maar waarschijnlijk heb je dat al gemerkt.
Alcohol versterkt de versuffende werking van Seroquel, alcohol stimuleert wel maar dat is alleen de eerste paar drankjes en verder word iemand van 15 ook minder snel slaperig dan een volwassene van alcohol maar wel weer eerder dronken.
Ik zou je wel aanwennen om een beetje voorzichtig te doen met je lichaam die moet nog heel je leven mee.(medicijnen+alcohol is geen gezonde combo)
19hyperdrive80 zei:Heb het zelf ook een tijdje geslikt!
hd veel bijwerkingen.
En voelde mezelf niet meer!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
het is toch echt waar hoor[081016 schitzo80] Patiënten die medicijnen slikken tegen schizofrenie leven tientallen jaren korter. Door de antipsychotica hebben ze vaak overgewicht en meer kans op hart- en vaatziekten. Dit concludeert Anne Marie Scheepers, onderzoeker van het Catharina Ziekenhuis in Eindhoven, op basis van een aantal grote onderzoek van de afgelopen jaren. ‘Zowel de medicijnen als de aandoening zijn de oorzaak’, zegt Scheepers in de uitzending. De medicijnen veroorzaken overgewicht en er bestaat een genetisch verband tussen schizofrenie en de stofwisseling. Als een patiënt start met het gebruik van antipsychotica is een gewichtstoename van tien tot vijftien kilo niet ongebruikelijk. Ook diabetes, hoge bloeddruk en een verstoord cholesterolgehalte zijn veelvoorkomende gevolgen. Mensen met schizofrenie bewegen bovendien minder, roken meer en eten vaak ongezonder. Stoppen met de medicijnen of overstappen op anderen is volgens Scheepers echter niet de oplossing.bron: tijdschrift voor de psychiatrieWinehouse zei:Lulkoek 75 - 30 = 45
dan zou de gemiddelde Seroquel-gebruiker een jaartje of 45 worden.
Neem je medicijnen in man.