Ik neem zolpidem 2 seroquel 500 200xr sulpride 150.het heeft gewenning zodat ik meer zolpidem nodig heb.ik wil afbouwen met tapering en mirtasepine nemen voor mijn slaaploosheidHallo daar, welkom Vero!
Wat is exact uw vraag.
Welke dosis quetiapine gebruikt u?
Welke regelmaat?
Hoe lang gebruikt u dit medicijn?
En waarom zal mirtazepine een goed alternatief zijn voor het afbouwen van seroquel?
Ik help u graag met informatie namelijk, maar neem ook direct contact op met een medisch professional.
Zal het zo lukken? Ik ben ook 25 kg verdikt door seroquel. Ik kwam van 100 seroquel. Het heeft echt gewenningIk neem zolpidem 2 seroquel 500 200xr sulpride 150.het heeft gewenning zodat ik meer zolpidem nodig heb.ik wil afbouwen met tapering en mirtasepine nemen voor mijn slaaploosheid
Ga ik doen thanks morgen naar een nieuwe psychiater gaa vragen om tapering seroquel thanks.neem nu 2 dagen mirtasepine 15 enog veel wakker worde.verhoogt 7.5 bij nog altijd veel wakker.en zl ik moet opstaan duurt het2 u vòr ik bij mijn positieve ben mvgSeroquel heeft echt gewenning en als je afbouwen heb je ontwenning beter tapering doen en mirtasepine 15 nemen
Mirtazapine maakt je ook dik hoor 👀.Zal het zo lukken? Ik ben ook 25 kg verdikt door seroquel. Ik kwam van 100 seroquel. Het heeft echt gewenning
Ook zoveel als seroquelMirtazapine maakt je ook dik hoor 👀.
Nee Joets, je bent niet aangekomen door de paroxetine. Je bent aangekomen door meer te gaan eten en snoepen. Je eetlust en trek vergroot door de medicatie waardoor je meer eet. De medicatie op zich zelf maakt je niet dik. Het is lastiger met zulke medicatie maar ieder pondje gaat nog steeds door het mondje.Nou ik ben 10 kilo aangekomen van paroxetine.Voor te slapen krijg ik zopiclon,daar word je niet dikker van
Ja kloptNee Joets, je bent niet aangekomen door de paroxetine. Je bent aangekomen door meer te gaan eten en snoepen. Je eetlust en trek vergroot door de medicatie waardoor je meer eet. De medicatie op zich zelf maakt je niet dik. Het is lastiger met zulke medicatie maar ieder pondje gaat nog steeds door het mondje.