Seroquel

Vero

Newbie
Seroquel heeft echt gewenning en als je afbouwen heb je ontwenning beter tapering doen en mirtasepine 15 nemen

Eve's drop

Badass junkie
Hallo daar, welkom Vero!

Wat is exact uw vraag.

Welke dosis quetiapine gebruikt u?
Welke regelmaat?
Hoe lang gebruikt u dit medicijn?

En waarom zal mirtazepine een goed alternatief zijn voor het afbouwen van seroquel?

Ik help u graag met informatie namelijk, maar neem ook direct contact op met een medisch professional.

Vero

Newbie
Hallo daar, welkom Vero!

Wat is exact uw vraag.

Welke dosis quetiapine gebruikt u?
Welke regelmaat?
Hoe lang gebruikt u dit medicijn?

En waarom zal mirtazepine een goed alternatief zijn voor het afbouwen van seroquel?

Ik help u graag met informatie namelijk, maar neem ook direct contact op met een medisch professional.
Ik neem zolpidem 2 seroquel 500 200xr sulpride 150.het heeft gewenning zodat ik meer zolpidem nodig heb.ik wil afbouwen met tapering en mirtasepine nemen voor mijn slaaploosheid

Vero

Newbie
Ik neem zolpidem 2 seroquel 500 200xr sulpride 150.het heeft gewenning zodat ik meer zolpidem nodig heb.ik wil afbouwen met tapering en mirtasepine nemen voor mijn slaaploosheid
Zal het zo lukken? Ik ben ook 25 kg verdikt door seroquel. Ik kwam van 100 seroquel. Het heeft echt gewenning

Vero

Newbie
Seroquel heeft echt gewenning en als je afbouwen heb je ontwenning beter tapering doen en mirtasepine 15 nemen
Ga ik doen thanks morgen naar een nieuwe psychiater gaa vragen om tapering seroquel thanks.neem nu 2 dagen mirtasepine 15 enog veel wakker worde.verhoogt 7.5 bij nog altijd veel wakker.en zl ik moet opstaan duurt het2 u vòr ik bij mijn positieve ben mvg

benzzzy

Badass junkie
Mirtazapine werkt beter voor het slapen op een dosering van 7.5mg.
Maar ik ben bang dat dit ook gewenning gaat geven op het langere termijn en dat je opnieuw in dezelfde situatie komt.
Geld trouwens ook voor zolpidem.
Slaap medicatie is hellaas geen lange termijn oplossing.

benzzzy

Badass junkie
Of je er net zo dik van word als quetiapine weet ik zo niet maar het zou me niet verbazen.

Kitty Katt

Wijs gebruiker
Juist, de medicatie maakt je niet dik . Je eetlust en eetbuien nemen toe.
En dan eet je net ff een paar honderd calorieën meer en komt er zo zo een kilo per maand bij.
Als je dat weet en rekening meehoudt dan hoef je niet aan te komen, ik was dus wel gaan snaaien , vooral een uurtje na inname. Vlak voor de nacht... Nu geen quetiapine meer. Enkel 1 zolpidem.

joetsie

Badass junkie
Nou ik ben 10 kilo aangekomen van paroxetine.Voor te slapen krijg ik zopiclon,daar word je niet dikker van

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Nou ik ben 10 kilo aangekomen van paroxetine.Voor te slapen krijg ik zopiclon,daar word je niet dikker van
Nee Joets, je bent niet aangekomen door de paroxetine. Je bent aangekomen door meer te gaan eten en snoepen. Je eetlust en trek vergroot door de medicatie waardoor je meer eet. De medicatie op zich zelf maakt je niet dik. Het is lastiger met zulke medicatie maar ieder pondje gaat nog steeds door het mondje.

joetsie

Badass junkie
Nee Joets, je bent niet aangekomen door de paroxetine. Je bent aangekomen door meer te gaan eten en snoepen. Je eetlust en trek vergroot door de medicatie waardoor je meer eet. De medicatie op zich zelf maakt je niet dik. Het is lastiger met zulke medicatie maar ieder pondje gaat nog steeds door het mondje.
Ja klopt

Bovenaan