Amisulpride
Experimenterende gebruiker
Ik heb SSRIs maar dat heeft mij nooit weerhouden de MMCs (4 ftw 3 is troep) en MDMA op flinke doseringen te gebruiken maar na een keer ging het op nummer 3 mmc toch wel mis. Mijn spieren begonnen spasmes te krijgen, de ergste hoofdpijn die ik ooit had gehad en steken in mijn lichaam van hels formaat. Niemand verteld of ambulance gebeld want niemand mocht het weten van het drugs gebruik natuurlijk. 5mg Lorazepam genomen om te slapen en de volgende ochtend ging het leuk een paar uur verder tot het zakte. Was dit serotonine syndroom? Mensen die het hebben gehad was dit een soortgelijke ervaring? Had dan wel geluk met 2 dagen