Sex & Drugs

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Dat sex & drugs een geniale combi zijn weten we allemaal wel denk ik.. Maar met welke drugs heb jij nou de aller lekkerste sex ervaring gehad?

lj_bob

Bewuste gebruiker
Enesteene zei:
mexicaantjes, paddo's... ongekend geil gevoel

Mmz, die ene keer dat ik mexicaanse paddos ophad wist ik niet eens meer dat mijn arm bij mij hoorde, laat staan dat ik dan mijn pikkie als de mijne herken en er ook nog wat mee kan doen haha!

azgaza

Badass junkie
Ik heb wel eens sex op paddo's gehad maar ik vond het vooral heel vreemd. Eigenlijk is sex dronken als je het nog een beetje kan het aller leukst.

berbe

Bewuste gebruiker
sex op speed is theerlijkst wat er is
als ik moet kieze masturbere op pep
of nuchter neuke
dan rijt ik me wel eentje:d

Fishhead07

Wijs gebruiker
Ik heb tot nu toe gesext met speed, sos, mdma, XTC, en een combo van XTC en MDMA en een combo van XTC en wiet en hasj.

Beste was met speed inderdaad :grin: maar sos en MDMA zijn zeker aan te raden :grin: Ik ben altijd geil maar de drugs geven zeker een beter sexs leven en leuk voor de afwisseling :grin:

:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

someone_nl

Belezen gebruiker
Ik nog geen een ervaring :flushed:
Genoeg sexervaringen wel, maar niet onder invloed.

Maar kan wel eens lekker zijn, van pep wordt ik namelijk vaak bloedgeil :flushed:

Lambik

Experimenterende gebruiker
sexervaringen wel , niet onderinvloed van:

maar wel zelfkennis onder invloed van wiet ,
je weet zelf als je stoned ben dat je je ogen dicht doet en steeds in een dieper gat valt , als je aan sex denkt en je doet je ogen dicht lijkt het net echt of je aan het neuken bent :P

dus k eb me wel eens getrokkeee toen ik stoned was , kwam echt met slowmotion schokken uit me lul! :mrgreen:

Fishhead07

Wijs gebruiker
someone_nl zei:
Ik nog geen een ervaring :flushed:
Genoeg sexervaringen wel, maar niet onder invloed.

Maar kan wel eens lekker zijn, van pep wordt ik namelijk vaak bloedgeil :flushed:

Ik heb genoeg goede sex ervaring zonder drugs hoor :grin: maar voor de afwisseling. En ja ik vfnd het heerlijk. Zeker met die ghb en dan volgende keer in combo met speed word geniaal :grin:

Fishhead07

Wijs gebruiker
Lambik zei:
sexervaringen wel , niet onderinvloed van:

maar wel zelfkennis onder invloed van wiet ,
je weet zelf als je stoned ben dat je je ogen dicht doet en steeds in een dieper gat valt , als je aan sex denkt en je doet je ogen dicht lijkt het net echt of je aan het neuken bent :P

dus k eb me wel eens getrokkeee toen ik stoned was , kwam echt met slowmotion schokken uit me lul! :mrgreen:

whahaha geen ervaring mee :P

Bovenaan