Simbesim, wie kent hem niet! Nu mét eigen GS topic:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... _dood.html
Eigenlijk wel triest...
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... _dood.html
Eigenlijk wel triest...
Dat dan weer wel. Ik heb zeker 10 keer terug gespoeld naar die val.Andrew zei:Ik kan alleen maar lachen![]()
Wtf...tomzor zei:
Deze is helemaal ziek. Wat een psycho.
tomzor zei:Vraag me nog steeds af of hij het niet gewoon half expres deed. Volgens mij wel.
In dat filmpje dat nu van youtube af is.pascal828 zei:En waar is die val?
Grave zei:Arme Sim...
Grave zei:Ik hoop niet dat hij voorgoed teruggaat naar Oekraïne...
blu zei:Grave zei:Ik hoop niet dat hij voorgoed teruggaat naar Oekraïne...
Omdat hij geflipte meisjes van 16 dan geen overdosis pep meer kan voeren?
Jíj hebt 'm geneukt. You tell me.Grave zei:Denk je dat hij voorgoed weggaat uit eindhoven?
Exceptional Insight zei:Jíj hebt 'm geneukt. You tell me.Grave zei:Denk je dat hij voorgoed weggaat uit eindhoven?
Grave zei:Exceptional Insight zei:Jíj hebt 'm geneukt. You tell me.Grave zei:Denk je dat hij voorgoed weggaat uit eindhoven?
Ik heb helemaal niemand geneukt.
Dreuge zei:Er zijn mensen die dit grappig vinden...??
Grave zei:Exceptional Insight zei:Jíj hebt 'm geneukt. You tell me.Grave zei:Denk je dat hij voorgoed weggaat uit eindhoven?
Ik heb helemaal niemand geneukt.
Dreuge zei:Er zijn mensen die dit grappig vinden...??