Simbesim nu echt gek geworden...

tomzor

Belezen gebruiker
Ik zag het ook al. Ik weet niet of dit erger is, vond hem sowieso niet goed wijs. Vraag me nog steeds af of hij het niet gewoon half expres deed. Volgens mij wel.
 

Immo

Badass junkie
tomzor zei:
Vraag me nog steeds af of hij het niet gewoon half expres deed. Volgens mij wel.

Dat sowieso, gaat even wat minder met hem blijkbaar. Hoop dat het binnenkort weer wat beter met hem gaat.
 

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Het zat er aan te komen he... Dit is gewoon wat negen van de tien keer gebeurt met doorgesnoven types. Verbaast me niks dus. Treurig is het wel... :(
 

Mike

Bewuste gebruiker
Dreuge zei:
Er zijn mensen die dit grappig vinden...??

Grappig is niet het goede woord.

Triest is het wel. Persoonlijk zie ik het als een waarschuwing dat de speed aardig met je aan de haal kan gaan als je er teveel van snoept.

Anderszijds denk ik dat Sim zonder speed ook al niet helemaal spoort, maar dat is voor mij slechts gissen, ik ken de man niet persoonlijk.
 

W.F.L.

Badass junkie
Haha, dat ligt toch niet enkel aan de speed?? Waarschijnlijk spoort die gast zonder ook niet helemaal hoor.. Maar goed, ik ben geen psychiater, dus daar kan ik niet over oordelen.

Dreuge zei:
Er zijn mensen die dit grappig vinden...??

ye :tearsofjoy:
 
Bovenaan