Slapen na speed en alcohol

Albertospaghetti

Belezen gebruiker
Hallo,

Ik wil vanavond misschien speed nemen met wat alcohol.
Heb dat vorige keer ook gedaan, fijn gevoel.
Ben alleen bang dat ik niet meer slaap vannacht. Als ik het rond negen uur inneem en flink doordrink, kan ik dan rond vier uur m'n nest in haha?
Ik neem niet meer dan een halve gram

Purplext

Badass junkie
Ik heb gisteren een liter fles wijn weggettikt en speed genomen. Nam m'n laatste nakkie om 21.30. M'n totale speedgebruik gisteren kwam nog niet in de buurt van een halve gram en na wat wiet roken na 0.00 en rustig op bed liggen, heb ik om 3.30 alsnog een seroquel moeten nemen om te kunnen tukken.

Als jij een halve gram pep gaat nemen, verzeker ik je dat het een plafonddiensttje wordt voor je.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Nope.. Halve gram is veel. Of je moet een laag % aan amfetamine hebben met heel veel cafeïne.
reken maar dat je pas vroeg in de ochtend slaapt. Als je mazzel hebt..
Ik lig na 100mg al 24 uur wakker. Ik drink dan geen alcohol maar rook wel wiet in de comedown. Mocht ik maar een puntje speed op hebben lukt t na flink wat wiet na een uur of 12+ pas.

Edit: en echt slapen doe je niet na alcohol en speed of andere drugs. Je "nokt" jezelf out maar je lichaam rust niet. Die is bezig de troep op te ruimen uit je lijf en kost juist energie.

Laatst bewerkt:

Albertospaghetti

Belezen gebruiker
Nope.. Halve gram is veel. Of je moet een laag % aan amfetamine hebben met heel veel cafeïne.
Ik lig na 100mg al 24 uur wakker. Ik drink dan geen alcohol maar rook wel wiet in de comedown. Mocht ik maar een puntje speed op hebben lukt t na flink wat wiet na een uur of 12+ pas.

Edit: en echt slapen doe je niet na alcohol en speed of andere drugs. Je "nokt" jezelf out maar je lichaam rust niet. Die is bezig de troep op te ruimen uit je lijf en kost juist energie.
Holy. Hoe dan. Ik lees overal dat speed maar 4 tot 8 uur duurt. Hoe kun je er dan 24 uur wakker van liggen.

inner_search

Badass junkie

Exact dit dus.
In principe als je wilt slape moet je gaan speed nemen.
Nu ook 2 zeer kleine lijntjes op , ik weet Nu al dat ik minstens 5 joint En moet roken , 2mg clonazolam en 1mg flunitrazolam moet nemen om tege 2 uur in slaap ge vallen.
Geen goed advies om op te volgen natuurlijk , en volkomen onverantwoord...

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Exact dit dus.
In principe als je wilt slape moet je gaan speed nemen.
Nu ook 2 zeer kleine lijntjes op , ik weet Nu al dat ik minstens 5 joint En moet roken , 2mg clonazolam en 1mg flunitrazolam moet nemen om tege 2 uur in slaap ge vallen.
Geen goed advies om op te volgen natuurlijk , en volkomen onverantwoord...
Dat is eigenlijk jezelf in coma slikken ipv slapen hey...

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@Albertospaghetti
Hoe ben je trouwens op het idee gekomen om maar liefst een halve gram te willen wegwerken?

Zou de vraag niet beter zijn, hoe veel speed zou ik moeten nemen om nog wel te kunnen slapen?

inner_search

Badass junkie
Dat is eigenlijk jezelf in coma slikken ipv slapen hey...
Jup , dat is exact wat ik heb gedaan... neem dus geen voorbeeld aan deze situatie..
Heb wel maar enkel 10mg dia genomen , en 2 jointjes gerookt.
Heb een uurtje of 4 geslapen , ben net wakker en aan het eten gegaan :blush:.

Aan men typ kunsten te zien was Ik lekker in vorm afgelopen avond/nacht.

Bovenaan