Line up Sensation Black:
Kai Tracid
DJ Zany
Technoboy
MEGAMIX
The Darkraver
The Prophet
Showtek live
Catscan
staat op de slipknot sitetour dates TBA
pff als je dat al eng vind wat moet je dan hier wel niet van vinden....caatje zei:Kvind ze er nuchter al erg eng uitzien, laat staan onder invloed van wat dan ook.
brrrrrr
Elektronik_dynamite zei:pff als je dat al eng vind wat moet je dan hier wel niet van vinden....caatje zei:Kvind ze er nuchter al erg eng uitzien, laat staan onder invloed van wat dan ook.
brrrrrr
![]()
![]()
etc etc noem maar op dat zijn slecht enkele bands :P
MetaalKonijn zei:Wie doet dat dan ook. Denk na. Je gaat toch ook geen dance DJ op een metalfeest uitnodigen.
Eier zei:Terecht dat 'ie op laatst suf gemept word. Je gaat toch niet zomaar iemand slaan daar, t'is de Wâlden niet.![]()
eigen schuld dikke bultJippie01 zei:Eier zei:Terecht dat 'ie op laatst suf gemept word. Je gaat toch niet zomaar iemand slaan daar, t'is de Wâlden niet.![]()
Ja en nee...
Het is inderdaad niet goed te praten dat hij het podium opging en wilde slaan. Maar wat het doorblijven slaan en trappen terwijl iemand op de grond ligt vind ik ook niet goed te praten.
Het blijkt dat je vent nu met een schedelbasisfractuur in het AMC ligt...
Het was eigenlijk wachten tot iemand actie ondernam. Na het 2de liedje (geloof ik) gingen een heleboel mensen op de dansvloer zitten en begonnen te fluiten. Andere mensen zochten de tribune op en deden hetzelfde. Na 20 minuten fluitconcert werd er nog niet ingegrepen door de organisatie en ook de artiesten zelf kwamen niet op het idee om "spontaan" iets te veranderen...je kon er op wachten tot het misliep.
Het is verder nogal een wonder dat er niet meer is gebeurd. Waarschijnlijk was het een ondoordachte en onverwachte actie want voor het zelfde geld was het niet zoals nu 1 iemand maar waren het meer mensen die het poium op waren geklommen en dan was het toch wat anders gelopen...
Al met al jammer van de organisatie om dit zo te programmeren want het was echt een domper
caatje zei:Ik vind ze echt getverderrie, kan er eerlijk gezegt niet 1 ding postiefs uithalen van dat soort foto's. Hun muziek ken ik niet en kan ik dus ook niet beoordelen. Maar over hun images kan ik heel duidelijk zijn, blehhhh![]()
Solidius zei:caatje zei:Ik vind ze echt getverderrie, kan er eerlijk gezegt niet 1 ding postiefs uithalen van dat soort foto's. Hun muziek ken ik niet en kan ik dus ook niet beoordelen. Maar over hun images kan ik heel duidelijk zijn, blehhhh![]()
De leden van het thrash-metal bandje GWAR zien er ook gezellig uit:
![]()
Elektronik_dynamite zei:eigen schuld dikke bultJippie01 zei:Eier zei:Terecht dat 'ie op laatst suf gemept word. Je gaat toch niet zomaar iemand slaan daar, t'is de Wâlden niet.![]()
Ja en nee...
Het is inderdaad niet goed te praten dat hij het podium opging en wilde slaan. Maar wat het doorblijven slaan en trappen terwijl iemand op de grond ligt vind ik ook niet goed te praten.
Het blijkt dat je vent nu met een schedelbasisfractuur in het AMC ligt...
Het was eigenlijk wachten tot iemand actie ondernam. Na het 2de liedje (geloof ik) gingen een heleboel mensen op de dansvloer zitten en begonnen te fluiten. Andere mensen zochten de tribune op en deden hetzelfde. Na 20 minuten fluitconcert werd er nog niet ingegrepen door de organisatie en ook de artiesten zelf kwamen niet op het idee om "spontaan" iets te veranderen...je kon er op wachten tot het misliep.
Het is verder nogal een wonder dat er niet meer is gebeurd. Waarschijnlijk was het een ondoordachte en onverwachte actie want voor het zelfde geld was het niet zoals nu 1 iemand maar waren het meer mensen die het poium op waren geklommen en dan was het toch wat anders gelopen...
Al met al jammer van de organisatie om dit zo te programmeren want het was echt een domper
moet ie maar niet het podium op klimmen en zo kinderachtig doen, erg laag...
verpest de hele sfeer voor de anderen die het wel kunnen uitstaan, de sukkel!
alsof je op een feest waar je heen gaat en nog eens zoveel honderden mensen gaat bepalen wat er gespeeld word, jezus!
kom op zeg....
de woorden schieten me tekort hierin
@Proton: als xtc voor minder agressie zorgt hoe verklaar je het dan dat die gast zo extreem kinderachtig deed?![]()
Solidius zei:caatje zei:Ik vind ze echt getverderrie, kan er eerlijk gezegt niet 1 ding postiefs uithalen van dat soort foto's. Hun muziek ken ik niet en kan ik dus ook niet beoordelen. Maar over hun images kan ik heel duidelijk zijn, blehhhh![]()
De leden van het tHrash-metal bandje GWAR zien er ook gezellig uit:
![]()
true trueproton zei:@ Elektronik_dynamite : wie zegt dat die vent XTC op had?Misschien heeft ie alleen gezopen, sommige mensen worden dan agressief you know...
![]()
MetaalKonijn zei:Wie doet dat dan ook. Denk na. Je gaat toch ook geen dance DJ op een metalfeest uitnodigen.
flash kieke zei:MetaalKonijn zei:Wie doet dat dan ook. Denk na. Je gaat toch ook geen dance DJ op een metalfeest uitnodigen.
Wat velen van jullie niet weten is dat harddance en metal iets met elkaar te maken heeft.
Ik geloofde het ook eerst niet maar toch is het ook zo.
BobG zei:Sensation was echt gaaf, alleen had ik die vechtpartij gemist, heeft iemand een filmpje ervan?
Ellesdee zei:http://dump.geenstijl.nl/mediabase/2097/bd49054b/index.html
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/2118 ... index.html
en hier gaan ze op de vuist :P
*bedankt trip-unit*![]()
caatje zei:BobG zei:Sensation was echt gaaf, alleen had ik die vechtpartij gemist, heeft iemand een filmpje ervan?
mss bij video.google?
PRECIES!Lana zei:Het publiek heeft het maar uit te zitten vind ik. Als je iets hoort wat je niet leuk vindt, heb je pech gehad. Dan wacht je maar tot het volgende.
Sfeer maak je ook zelf en dit vind ik geen instelling.
Als je niet tegen zulke muzikale uitspattingen kan, moet je thuis zelf een cd gaan draaien en niet naar iets openbaars gaan waar ze muziek voor jou draaien.