Elke persoon die wel eens paddo's heeft gegeten is vast wel bekend met hun beruchte smaak. In het begin vond ik de smaak van paddo's altijd wel mee vallen. Zeker niet iets dat ik voor mijn lol zou eten, maar ook niet iets waar ik bijna van over me nek zou gaan. Wat ik had verwacht, was dat naar mate ik vaker paddo's zou eten, de smaak steeds minder erg zou worden. Gek genoeg heb ik last van precies het tegenover gestelde. Elke keer als ik paddo's eet, worden ze steeds viezer. Ook als ik tegenwoordig iets eet dat ook maar een beetje iets wegheeft van de smaak van paddo's, dan schiet meteen de paddosmaak me te binnen.
Gelukkig zet ik meestal thee van me paddo's, dus is het niet zo dramatisch. Ik vroeg me echter wel af of andere mensen hier ook last van hebben. Bij de meeste mensen die ik ken is hun afkeur voor de smaak vrijwel constant gebleven.
Gelukkig zet ik meestal thee van me paddo's, dus is het niet zo dramatisch. Ik vroeg me echter wel af of andere mensen hier ook last van hebben. Bij de meeste mensen die ik ken is hun afkeur voor de smaak vrijwel constant gebleven.