smartshop caps favoriet

spacekonijn

Badass junkie
ik ben zelf wel een fan van smartshop caps en dan vooral die op basis van guerrana werkt echt stukken beter dan je zou denken voor 20 euro heb je zon pot met 25 van die caps erin echt een aanrader voor iedereen.
heerlijk om te combineren met alcohol :grin:

dat moest ik ff kwijt

Trip Unit

Bewuste gebruiker
spacekonijn zei:
ik ben zelf wel een fan van smartshop caps en dan vooral die op basis van guerrana werkt echt stukken beter dan je zou denken voor 20 euro heb je zon pot met 25 van die caps erin echt een aanrader voor iedereen.
heerlijk om te combineren met alcohol :grin:

dat moest ik ff kwijt
Wat voor gevoel krijg je van die combo dan?

spacekonijn

Badass junkie
uhm naja je slaapt sowieso niet voor 7 uur in de morgen ( ik dan ) en je voelt je keigoed :grin: gister weer 3 van die dingen op en een hele zooi wijn en het blijft een relaxe combo

spacekonijn

Badass junkie
ik begin er nu verslaafd aan te raken ik kan niet meer drinken zonder die dingen eigenlijk

het is zo geweldig je bent helemaal vandekaart echt ontzettend zat maar toch heb je het idee dat je nog best nuchter bent heel wazig maar superrelaxed :grin:

ts

Bewuste gebruiker
spacekonijn zei:
ik begin er nu verslaafd aan te raken ik kan niet meer drinken zonder die dingen eigenlijk

het is zo geweldig je bent helemaal vandekaart echt ontzettend zat maar toch heb je het idee dat je nog best nuchter bent heel wazig maar superrelaxed :grin:

Klinkt goed, ik ben redelijk benieuwd. Gewoon bij de smartshop te halen zei je?

Bovenaan