smartshop zwolle gesloten?

Moker

Bewuste gebruiker
hallo, Weet iemand hier ook meer wat er met de nieuwe smartshop in zwolle is gebeurt (nature and mind) dacht ik. Telkens als ik er langs fiets om eens naar binnen te gaan zijn er grote luiken voor gerolt :confused:
alvast bedankt

neti

Badass junkie
denk dat je ff op ander tijdstip terug moet... ziet er inderdaad erg gesloten uit vaak, mar volgens mij zijn ze wel gewoon open nog

Moker

Bewuste gebruiker
zal nog wel eens kijken dan, zou niet best zijn als deze ook alweer gesloten zou zijn. :openmouth:

Djo

Badass junkie
Je zou ze ook kunnen bellen evt. Google je ffies het nummer.
Succes! :wave:

gummyfrog

Experimenterende gebruiker
is gewoon open, maar sommige werknemers nemen het volgens mij niet zo nauw met de openingstijden... ga eens langs midden in de week voor negen uur s avonds...

Moker

Bewuste gebruiker
mooi, hij is nog steeds los :grin: bleek dat ik elke keer voor de openings tijd er langs fietste :stoned: :wave:

edblok2

Bewuste gebruiker
ook van mij dezelfde vraag, is hij nu nog geopend? want er staat ma/za vanaf 14.00 maar hij was zojuist gesloten (zoals vaker als ik er langs fiets). Gaat hij later open? De website is offline en ook zijn ze niet telefonisch bereikbaar (nummer onjuist)

weet iemand iets?

zakjegras

Newbie
Hee ik vraag me ook af of deze winkel nog open is tegenwoordig. ik ken de openingstijden van 3 jaar geleden, maar sinds ik ben gaan kijken heb ik alleen nog maar dichte rolluiken gezien.

weet iemand hier meer van?

Met vriendelijke groet

Bovenaan