Hallo!
Afgelopen weekend hadden we 't erover met een groepje en toen kwamen we uit op het onderwerp HIV krijgen via snuifbuisjes.
En toen vroeg ik me af hoe dit kan..en of dit ook het geval is met briefgeld. Moet de 1 dan een wondje hebben, bloed overdragen op het buisje/geld en jij het er direct na in je neus steken en dat jij toevallig ook een wondje hebt of wat?
Ik werd er wel een beetje bang van..niet dat ik het met vreemden heb gedeeld ofzo, but you never know!..neem aan dat hetzelfde dan geldt voor een sleutel ofzo.
Alvast bedankt.
Afgelopen weekend hadden we 't erover met een groepje en toen kwamen we uit op het onderwerp HIV krijgen via snuifbuisjes.
En toen vroeg ik me af hoe dit kan..en of dit ook het geval is met briefgeld. Moet de 1 dan een wondje hebben, bloed overdragen op het buisje/geld en jij het er direct na in je neus steken en dat jij toevallig ook een wondje hebt of wat?
Ik werd er wel een beetje bang van..niet dat ik het met vreemden heb gedeeld ofzo, but you never know!..neem aan dat hetzelfde dan geldt voor een sleutel ofzo.
Alvast bedankt.