Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
minamo zei:verschilt het heel erg per persoon of is het standaard zo met speed?

Albino zei:Ja van speed word ik in iedergeval erg sociaal, om 3 uur snachts mensen zoeken om mee te praten maarja die vond ik toch nooit :P
Lake zei:Lulkicks van legendarische lengte.![]()
ik op speed zei:De reden van deze situatie heeft betrekking tot bepaalde punten van een onbekende reden veroorzaakt door een bovennatuurlijke vaagheid en extreme ingevingen.
Carlien, als jij mij 50€ geeft, tief ik je in de gracht!
Zonder speed anders ook wel...jcutter zei:Op speed praat ik net als iemand met de downsyndroom. .
Marla Singer zei:Zonder speed anders ook wel...jcutter zei:Op speed praat ik net als iemand met de downsyndroom. .

jcutter zei:Marla Singer zei:Zonder speed anders ook wel...jcutter zei:Op speed praat ik net als iemand met de downsyndroom. .![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was zo niet nodig..![]()
![]()

Marla Singer zei:Zonder speed anders ook wel...jcutter zei:Op speed praat ik net als iemand met de downsyndroom. .
Dan G-tje, dan veel knuffelen e.d. Zelfs tegenover de meest dominante figuren hou ik dan niet mijn mond als hij/zij iets wil zeggen, en ik nog niet klaar ben met mijn verhaal.