Aan de sos ben ik vast getaped aan een praat stoel, dan stop ik gewoon niet, ooit op een dag waren een paar vrienden en ik naar het strandhuisje gegaan van een vriendin, daar hebben we de hele nacht gezeten, in die nacht zagen we een groot vuur op het strand en dachten dat het leuk zou zijn om even een kijkje te nemen dus liepen er even naartoe, eenmaal aangekomen zagen we dat het allemaal chille hippie mensen waren die om het grote vuur aan het dansen waren, uit eindelijk in een goed interessant gesprek beland met een van die personen daar, en op een gegeven moment zegt die dude "heb je gesnoven ofzo?" Want blijkbaar keek ik met grote ogen en schoot het kaakje soms 1 cm naar links of rechts 😂 daarna met die dude en zijn vriendin naar het strandhuisje gegaan met permissie van de vriendin waar dat huisje van is en de hele nacht tot zonsopgang zitten door lullen terwijl de rest van de groep waar ik mee was lagen te pitten. Sos doet echt dingen met je qua praten, ben normaal niet zo een super prater, paar puntjes erin en er is geen einde meer in zicht met m'n gesprekken 😅
EDIT: met wiet heb ik dus het tegenovergestelde, al helemaal in hoge dosis, heb voel ik me net E.T de alien die door iedereen word aagekeken en ben ik meer aan het praten in mijn eigen hoofd, ik vermijd dan ook het liefst drukke plekken als ik een baked potato ben. Ik vermijd oogcontact dan omdat de mensen dan mijn alien hoofd zien. De supermarkt is helemaal gevaarlijk vind ik dan haha. Straight line lopen naar het drinken en naar de kassa die vaak "in mij ogen" lachend een blik gooit zo van "zo moet je eens kijken hoe stoned die alien is" en dan maak ik dat ik weg kom 😂😂