soorten pillen

mattskovic

Wijs gebruiker
heum hoe begin ik hier aan. heum ik zoek pillen die vrij te verkrijgen zijn die efect hebben wakker te blijven om goed te kunnen leren :tongueout: voor examens enzo...

en als 2de zoek ik een farma trip middel ( ook vrij te verkrijgen als het kan)

bij deze 2 pillen wil ik niet als ongewenst efect dat me lever naar de kl*te gaat :tongueout:

Jadi

Bewuste gebruiker
Om wakker te blijven zou ik maar wat red bull inslaan, en een farma trip middel? Waarschijnlijk bedoel je zoiets als DXM?

mattskovic

Wijs gebruiker
Jadi zei:
Om wakker te blijven zou ik maar wat red bull inslaan, en een farma trip middel? Waarschijnlijk bedoel je zoiets als DXM?

van redbul mag ik wel 4 pakken drinken en ik slaap nog als een roosje :tongueout:

en dxm dat zit toch in zon hoestmiddel ... die wasboleltjes crushen en dan op drinken met iets er bij ? en waar haal je die :tongueout: heb ze ooit eens in zien staan van die capsulles waar dxm in zat maar waar weet ik ni meer :tongueout:

Usha

Belezen gebruiker
voor je lever is dxm echt niet goed.

Er is eigenlijk geen echt goed tripmiddel vrij te verkrijgen in Belgie. Nootmuskaat? Zo ziek als een hond.
Je kan natuurlijk een od nemen van eender wat, dan zal je wel goed trippen. (NOOT: dit is Zeer sarcastisch bedoeld)

Bedoel je met vrij te verkrijgen dat ze legaal moeten zijn, of moeten ze ook zonder doktersvoorschrift te verkrijgen zijn?
Op doktersvoorschrift kan je vanalles krijgen, en redelijk veilig als je je aan de dosis houdt, maar al de rest lijkt me te gevaarlijk omdat je zulke hoge dosissen moet nemen.

Koop een slagroomspuit.

Usha

Belezen gebruiker
Dat is op voorschrift. Dat wil hij net niet.

Je kan eens wat opzoeken over legale kruiden en voedingssupplementen.
Vroeger nam ik Alfavit als opwekkend middeltje, maar dat is uit de handel genomen (zat pseudo-efedrine in).

In Belgie is de overheid zo snel met het illegaal maken van elk middel dat een effect zou kunnen hebben, dat je bijna automatisch de illegaliteit wordt ingeduwd als je iets anders wil dan alcohol.
Zo heeft de politie ook iets te doen natuurlijk.

PaRa[NL]

Bewuste gebruiker
mattskovic zei:
PaRa[NL] zei:
mattskovic zei:
Jadi zei:

van redbul mag ik wel 4 pakken drinken en ik slaap nog als een roosje :tongueout:

neem er je 20 :P

voor de prijs van die pakken redbull kan ik even goed pakje paddo's kopen in nederland ben ik mischien minder geld kwijt :tongueout:

ja vast wel maar paddotrippen tijdens de examens :rolleyes:

mattskovic

Wijs gebruiker
Psychoticoverdose zei:
kijk eens in de smartshop hebben ze ook vast wel iets stimulerends

ik weet niet of je het weet maar in BELGIE hebben ze geen smartshops :tongueout:
enige wat in de buurt va neen smartshop komt is zo'n wereldwinkel/ herblorewinkel en daar verkopen ze geen ik herhaal geen tripmiddelen :tongueout:
dus ja heb zo'n hoest tableten met dxm er in gaan halen :tongueout: kost me maar liefst 6 euro :angry: hoop voor die verkoper dat ik er op trip :tongueout:

sjaartrol

Bewuste gebruiker
ge kunt in den apotheker van die capsules kope op basis van guarana, caffeine, enz...
gewoon vrage aan apotheek zelf... of in het kruidvat hebbe ze er ook geloof ik

mattskovic

Wijs gebruiker
sjaartrol zei:
ge kunt in den apotheker van die capsules kope op basis van guarana, caffeine, enz...
gewoon vrage aan apotheek zelf... of in het kruidvat hebbe ze er ook geloof ik

wat the f*ck is guarana ??

Brandon

Bewuste gebruiker

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Goed slapen,eten en sporten geen optie?
Ik begrijp niet waarom mensen zo snel naar de drugs willen grijpen terwijl het op een natuurlijke wijze op te lossen valt...
Ephedra schijnt goed te helpen of Ritalin.

mattskovic

Wijs gebruiker
Trip Unit zei:
Goed slapen,eten en sporten geen optie?
Ik begrijp niet waarom mensen zo snel naar de drugs willen grijpen terwijl het op een natuurlijke wijze op te lossen valt...
Ephedra schijnt goed te helpen of Ritalin.

ritalen of relatin genaamd is niet zonder doktersrecept te verkrijgen en om dat als dokter recept te krijgen moet je adhd pacient zijn :tongueout:
van ephedra weet ik niet dat het zonder voorschrift te verkrijgen is maar goed ...

Play_bunny

Wijs gebruiker
mattskovic zei:
van ephedra weet ik niet dat het zonder voorschrift te verkrijgen is maar goed ...

Ephedra is in belgie geloof ik vrij verkrijgbaar als voedingssuplement. In Nederland kun je het waarschijnlijk via websites bestellen, maar het is niet in de winkel verkrijgbaar.

mattskovic

Wijs gebruiker
Play_bunny zei:
mattskovic zei:

Ephedra is in belgie geloof ik vrij verkrijgbaar als voedingssuplement. In Nederland kun je het waarschijnlijk via websites bestellen, maar het is niet in de winkel verkrijgbaar.

zal eens kijken als ik bij de apotheker binnen spring :tongueout:

Moonpix

Newbie
HAHA!! mensen, dit gaat derover.. ritalin, ephedrine, smartshops,...

ben ook lang op zoek geweest, had geen zin meer in pep. M'r als het persé in België verkrijgbaar moet zijn, ZONDER doktersvoorschrift, dan zult ge toch pep moeten gaan halen zene. het spijt me, maar Tis hier grote kuis geweest.

Oh jah.. trouwens.. héhé, wakker worden play_bunny, ephedra is hier ondertussen excact 1 jaar uit de handelm genomen. grmbll..

Iets nieuws vervangend voor ephedra in a'dam te verkrijgen is ma huang in één of andere smartshop gevonden.

Veel sterkte in uw zoektocht. enneh, moest ge iets onvoorstelbaars straf gevonden hebben, awel, dan laat ge't maar weten hé.

Gegroet

Play_bunny

Wijs gebruiker
Moonpix zei:
Oh jah.. trouwens.. héhé, wakker worden play_bunny, ephedra is hier ondertussen excact 1 jaar uit de handelm genomen. grmbll..

Goh, zei ik ook niet "geloof ik"?! Betekent al dat ik het niet zeker weet.
Ik ben ook uitgegaan van een ander topic
(http://drugsforum.nl/viewtopic.php?p=246352&highlight=#246352)

Ik wist dat het in Nederland vorig jaar uit de handel is genomen, maar Belgie is toch anders dan Nederland.

Bovenaan