• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Speed + 40g Dragon's Dynamite + Xtc

Herbalisme

Bewuste gebruiker
Inleiding

Sorry dat het een poosje duurde, maar heb 2 zware weken achter de rug en heb nu pas de tijd weten te vinden om een trip report te schrijven.
Even kort:
Wie Ik, Gil., Gl., B. & W.
Wat Ik 30g Dragon's Dynamite, een beetje speed & een Xtc pil ( Groene appel )
Wanneer Zaterdag 29 September omstreeks 20u
Voor Gil. & W. was het de eerste keer dat ze truffels namen, Gil. nam een Heavy strong Dragon's Dynamite & W. een medium Fruits of Ethopia.

Wat voorafging
Gl.'s ouders waren heel het weekend weg, zijn kleine broertje bleef ergens anders slapen dus we hadden het huis voor ons alleen. We gingen nog vlug even met de auto van zijn ouders naar een nachtwinkel achter een bak bier, frisdrank & wat chips.
Eens thuisgekomen ging ik eerst de truffels aan wat vrienden gaan brengen die ik voor hen had meegenomen, eens ik terug was zag ik tot mijn verbijstering dat W. & B. elk een groot pak frieten met een bicky burger aan het eten waren en dat Gl. & Gi. een kg lasagne aan het delen waren. Ik vertelde hen dat ze best van te voren niet aten maar dat wuifden ze weg, tjah dacht ik in mezelf, pech voor hen. Wanneer iedereen klaar was met eten rolde ik eerst nog een jointje en die gingen we daarna in tuin oproken voordat we aan truffels zouden beginnen.
Tijdens het rollen zat het me wat dwars dat ik al een nacht niet had geslapen omdat ik de vorige avond speed had gesnoven, ik hoopte dat dit m'n trip niet zou verpesten, nadat de joint was gerold maakte ik een wat domme beslissing ... Ik snoof nog een klein lijntje speed, W., Gi., & B. een dikke lijn. Daarna gingen we de joint oproken en gingen we lekker relaxed in de zetel zitten en begonnen we de truffels te eten.

Het begin
Ik heb er zeker 40minuten over gedaan om 40g Dragon's Dynamite te eten, de smaak viel best mee, tijdens het eten keken we wat tv, luisterden we wat muziek en voerden we conversaties.
Iedereen ging buiten een sigaretje gaan roken, ik bleef binnen wat ik rook geen sigaretten, iedereen bleef wat lang weg en ik begon al wat te trippen, ik ging naar buiten om te kijken waar ze bleven, ze zaten allemaal in het kleine tentje van B., ik ging terug naar binnen waar het lekker warm was en plofte me in de zetel. Op een gegeven moment begon alles al wat te ademen en te vervormen en ik voelde me fantastisch, ik voelde mooi aan dat dit een heerlijke ervaring ging worden, ik stoorde me wat aan de muziek, Hardcore, normaal hou ik er wel van maar tijdens het trippen niet echt, daarom ging ik naar een Darkpsy Goa channel en schakelde die in. Vanaf dat moment was het BAM, alles zag er anders uit, er kwamen lichtstralen uit objecten, alles kwam langer en dan weer korter, of groter en dan weer kleiner. Intussen kwam de rest binnen, ze gingen in de zetel zitten en deden elk hun ding, het was alsof iedereen een soort van rol had binnen deze trip, Gil. zat in de 1-persoonszetel met een grote zak chips, constant chips te eten en naar tv te kijken, W. was erg rustig, zat de muziek wat te mixen, B. had een enorme babbelkick en sprong echt constant van de hak op de tak. G. zat gewoon erg gedrogeerd in de zetel en ik zag dat hij erg van de trip genoot. En ik, ik was de observeerder, ik zat alles te observeren en zat echt helemaal in m'n gedachten verzonken, de werkelijkheid was HELEMAAL anders, m'n ervaring van geluid en zicht was helemaal vervormd, ik verstond helemaal niets wat ze zeiden, en ik kan echt niet beschrijven van wat ik heb gezien, ik heb echt hele rare dingen gezien maar kan ze echt niet beschrijven, ik zag m'n verbeelding met m'n open ogen, ik was een soort van schepper van m'n eigen wereld, wanneer ik m'n ogen sloot zag ik ook erg intense dingen die zelf geluid maakten, al de zaken die ik zag pasten ook bij mij, het was erg gepersonaliseerd.

Herbalisme

Bewuste gebruiker
De reis
Ik stelde voor om een jointje te roken, we rolden een jointje, gingen naar buiten, rookten hem op en BAM, Gil. spoog heel z'n maag uit, en net toen B. de rest vertelde wat er gebeurd was moest Gil. nog eens overgeven en nog eens, ik ging gewoon naar binnen omdat ik de stank niet kon verdragen, ik ging terug in de zetel wat chillen. Gil. kwam terug naar binnen en hij zei dat hij zich kiplekker voelde, het kwam waarschijnlijk door combinatie van Speed + Xtc + Lasagne + Truffels + Chips, hij ging lekker in de zetel zitten en ging weer chips eten, ik was verbaasd dat hij nog kon rechtstaan hij had zeker een stuk of 9 keer moeten overgeven en telkens kwam er een grote hoeveelheid uit. Voila zei ik tegen hem, je bent herboren. Daarna gebeurde een soort van trigger van m'n trip, die m'n trip van extreem naar onbeschrijfbaar bracht, dit was iets heel simpel, W. of B. Ik weet niet wie had opeens een afbeelding van een vlinder op het tv-scherm laten beschrijven, mijn adem stokte, ik kreeg bijna tranen in m'n ogen, dit was goddelijk, hoe had ik dit niet gezien, mijn hoofd werd vervult met allerlei vragen, ideën, inzichten, ... dit gevoel was onbeschrijflijk, de patronen in de vleugels van de vlinder, de vorm van de vlinder, ... Dit insect, correctie, wezen was beeldschoon en zo complex, ... Ik keek eerst nog een halfuurtje naar de vlinder, trok daarna m'n jas aan en weg waren we, de duisternis in, we besloten om eerst naar het paadje te gaan die nooit eindigt, dit is een soort van traditie die we telkens doen als we de truffels op de wijk consumeren, dit is een een paadje van een 100tal meter omgeven aan de linker-en rechterkant door groene en bruine struiken. Eens aangekomen hadden we het gewenste effect we wandelden en wandelden maar de afstand voor ons verminderde niet terwijl als we achter ons keken de afstand wel groter werd, nadat we dit gingen gedaan besloten we wat te gaan relaxen aan het pleintje bij de kerk.
Daar aangekomen voelde ik wat teleurstelling, in het cultureel centrum die bij het pleintje gelegen was brandde licht, ik had echt geen zin om mensen tegen te komen, maar toen we dichter kwamen stokte m'n adem, het was 00u30, het gebouw stond open, er brandde licht, er was niemand aanwezig en we wonen op een wijk die echt dood is en waar eigenlijk niks te doen is, we betraden het gebouw en gingen er zitten, niet veel later passeerde een kindje van volgens mij geschat 6 jaar langs het raam, mijn hart sloeg een tel over, dit was erover, ik liep naar buiten en de rest volgde me want zij zagen het ook, daarna kwam er ook een volwassen persoon achter, ik was al bijna bij de struiken van het pleintje en ik zag echt overal schimmen, ik was erg paranoia, maar toen verzette ik m'n zinnen, vertelde mezelf dat er zowiezo een logische verklaring voor was en dat ik nu moest genieten van m'n trip.
B. stelde voor om terug te gaan naar Gl. huis een daar een filmpje checken ofzo, dus we deden dit. Over een afstand die misschien 5min duurde deden we 20min omdat we overal tussenstops hielden en op die tussenstops was het van: "Kijk eens daar, wow!" Of "Wat ziet de maan er mooi uit", bij 1 van deze tussenstops kropen B., W. & Gil. in de struiken, niet veel later sprong Gil. er al uit en schreeuwde: " Shit, nu zitten er overal spinnen op me! ", Ik zei dat hij stil moest staan, ik had erg veel respect voor de spinnen omdat het Gil. was die hun gestoord had dus nu moest hij maar wachten tot ze veilig hun weg terug naar de struiken vonden, tot mijn verbazing luisterde hij, achteraf bekeken was die allemaal echt wel wat flowerpower, maar ik genoot ervan, zolang jij er je goed bij voelt en je niemand anders ermee stoort is het goed, nietwaar?

Herbalisme

Bewuste gebruiker
Onrealistisch
Eens aangekomen bij Gl.'s huis deden we een verschrikkelijke ontdekking, de honden hadden Gil. braaksel opgegeten + ze hadden de speed die op de keukentafel lag weten te pakken en hadden het goedje opgelikt, ze stonden echt enorm actief, zaten zwaar te hijgen, zaten constant een kat achterna. B. maakte zich zware zorgen om Bo, het ene hondje, want ze zag er echt verschrikkelijk uit, we gaven haar zout te eten en lieten haar veel water drinken, daarna wikkelden we ze in een dekentje zodat ze mooi warm bleef en legde haar daarna in de zetel bij ons, ik rolde eerst nog een jointje voordat we een filmpje gingen checken, ik vroeg Gl. of hij opnieuw Darkpsy Goa channel wou aanleggen en of we namen elk een pintje en ik slikte m'n xtc pil in, de Goa alleen liet m'n trip alweer sterk intreden. Wat er erg hilarisch was was dat Gil. al constant van diezelfde zak chips aan het eten was en hij werd maar niet leeg. Ik deed er erg lang over om een joint te rollen omdat ik echt aan het trippin' balls was, terwijl hoorde ik opeens geblaf en een pissige kat in de keuken, niet veel later kwam B. terug uit de keuken met een vreemde kat op z'n schouder, de honden waren er enorm agressief naar aan het blaffen, het was echt hilarisch om het beeld te zien van B. met zijn rode muts met een bolletje op en die kat op z'n schouder het was net een piraat ( Ik moet echt onthouden om foto's te maken tijdens m'n volgende trip om het wat interessanter te maken )
W. kwam het na een tijdje beu omdat de honden erg agressief aan het komen waren en de kat was ook constant aan het blazen dus dwong hij B. de kat buiten te zetten. Ik voelde de pil intussen al erg goed en voelde me echt doodsgelukkig, m'n leven was compleet, ik had op zo'n korte periode zoveel leuke dingen meegemaakt en tot zoveel nieuwe inzichten gekomen. We besloten om eindelijk een film te kijken, B. koos de film Wild Wild West uit met Will Smith en deze film paste echt bij het moment, ik interpreteerde het als dat men erg veel kan doen met het menselijke brein, dat men de geest kan manipuleren zodat de persoon eigenlijk iets anders ziet dan dat er is en dat men goed moet nadenken om tot een oplossing te komen want die is er altijd. Ik was ook nog sterk aan het hallucineren tijdens de film ( al 6 uur ) en het was echt fantastisch, het is echt aan te raden om deze film te bekijken tijdens je trip!!
Na de film besloten we nog potje te spelen, dit is een spel waarbij je met een stukje van 20 cent tegen de tafel moet smijten en daarna is het de bedoeling dat hij in een beker valt gevuld met bier, als je hierin slaagt moet de andere de beker uitdrinken.
Na een tijdje waren we dit spel beu omdat niemand er echt in slaagde om het muntje in de beker te krijgen. Ik besloot om m'n ogen dicht te doen en nog wat te genieten van m'n trip die wat aan het afzwakken was, toch zag ik nog fantastische dingen met m'n ogen dicht.

Kortom: Dit was een fantastische trip, de setting was perfect, het gezelsschap was perfect, het toeval van gebeurtenissen waren perfect, de dosage truffels was perfect, niks gevoeld van vermoeidheid wat ik gedacht had door de speed, heb zelf geen last gehad van bodyload wat ik wel soms gehad heb bij lagere hoeveelheden, heb even last gehad van een mindfuck, maar zelfs dat heb ik positief ervaren. Ben nu aan het plannen om voor de eerste keer LSD te nemen en zal me vervolgens eens wagen aan mescaline (;

Love the way you live!
Live the way you love!
Herbalisme

Herbalisme

Bewuste gebruiker
psychonautje020 zei:
de lsd zal je helemaal verbazen :wink:
Ik kijk er erg naar uit, heb al veel verbazende tripreports gelezen.
Ben nu gewoon even aan het wachten wegens kruistolerantie, hoelang moet je hierbij wachten?
Heb gelezen bij Lsd slechts 2 weken.

Mvg,
Herbalisme

universal*flow

Belezen gebruiker
mooi report!! =D
Ik moest echt even glimlachen toen ik las dat de dark psy je beter in je trip haalde. Ben zelf een groote dark psy liefhebber!

Hoe zit het me de honden? Ik hoop dat ze er niets aan over hebben gehouden. Heb zelf ook altijd angsten met mijn hond, maar gelukkig heeft ze nog nooit iets aan drugs binnengekregen.

Met LSD heb ik gehoord dat de tolerantie 4 tot 6 weken is. Maar zelf heb ik wel eens een trip gehad en 7 dagen later weer, en die kwam goed aan. Nu was de dosis van weekend 1 redelijk laag. en die van weekend 2 erg hoog.
Kan je toch aanraden om jezelf 4 tot 6 weken rust te geven. Is ook goed voor je hoofd.

Herbalisme

Bewuste gebruiker
universal*flow zei:
mooi report!! =D
Ik moest echt even glimlachen toen ik las dat de dark psy je beter in je trip haalde. Ben zelf een groote dark psy liefhebber!

Hoe zit het me de honden? Ik hoop dat ze er niets aan over hebben gehouden. Heb zelf ook altijd angsten met mijn hond, maar gelukkig heeft ze nog nooit iets aan drugs binnengekregen.

Met LSD heb ik gehoord dat de tolerantie 4 tot 6 weken is. Maar zelf heb ik wel eens een trip gehad en 7 dagen later weer, en die kwam goed aan. Nu was de dosis van weekend 1 redelijk laag. en die van weekend 2 erg hoog.
Kan je toch aanraden om jezelf 4 tot 6 weken rust te geven. Is ook goed voor je hoofd.

Met de honden gaat het prima, persoonlijk denk ik dat we het allemaal wat hebben overdreven doordat we onder invloed waren van truffels ;/
Toch zal ik hieruit een les leren voor de toekomst, want ook al hebben ze een kleine hoeveelheid binnen, het blijft schadelijk voor ze.
Het mysterie van het leeg gebouw waar de lichten branden is inmiddels ook opgelost, er speelt namelijk elk weekend een toneeltje in de kerk en de stoelen, tafels, ... zetten ze in dat gebouw. Ik wist wel dat er een logische verklaring was, was wel even schrikken ^^
Ben nu ook enorm gefascineerd door Darkpsy Goa, ook nuchter weet ik er erg van te genieten ;P
Ook bedankt voor de informatie!

Mvg,
Herbalisme

universal*flow

Belezen gebruiker
Herbalisme zei:
universal*flow zei:
mooi report!! =D

Met de honden gaat het prima, persoonlijk denk ik dat we het allemaal wat hebben overdreven doordat we onder invloed waren van truffels ;/
Toch zal ik hieruit een les leren voor de toekomst, want ook al hebben ze een kleine hoeveelheid binnen, het blijft schadelijk voor ze.
Het mysterie van het leeg gebouw waar de lichten branden is inmiddels ook opgelost, er speelt namelijk elk weekend een toneeltje in de kerk en de stoelen, tafels, ... zetten ze in dat gebouw. Ik wist wel dat er een logische verklaring was, was wel even schrikken ^^
Ben nu ook enorm gefascineerd door Darkpsy Goa, ook nuchter weet ik er erg van te genieten ;P

Mvg,
Herbalisme

Welcome to the Dark Psy side :mrgreen:

Herbalisme

Bewuste gebruiker
universal*flow zei:
Herbalisme zei:
universal*flow zei:
mooi report!! =D

Mvg,
Herbalisme

Oh! :mrgreen: Wat ben ik blij met zo'n warm welkom (;
Ben van plan om eens gewoon alleen met een zegeltje lsd of wat truffels m'n trip onder Darkpsy mee te maken, want met vrienden kan ik er niet echt ten volle van genieten. M'n vrienden nemen het eerder om gewoon eens te trippen, ik geef er een diepere betekenis aan en vind het erg jammer dat zij er niet zo over denken ;/
Is het safe om lsd zonder sitter te nemen?

Mvg,
Herbalisme

Smokey046

Bewuste gebruiker
Zeer leuk report om te lezen, herken er verschillende dingen uit uit verschillende trips die ik zelf heb meegemaakt.
Om een of andere reden waren er bij mij ook altijd honden aanwezig,
En ik was meestal de enige die met de honden om kon gaan op de truffels.
Echt zo'n Dog Whisperer gevoel kreeg ik toen, alsof ik een macht had die op dat moment niemand had,
Omdat de meeste van de groep bang waren voor de honden. :P

Wil zelf ook binnenkort aan de LSD gaan, al ben ik niet zeker of ik eerst DMT ga doen.

universal*flow

Belezen gebruiker
Welcome to the Dark Psy side :mrgreen:[/quote]
Ben van plan om eens gewoon alleen met een zegeltje lsd of wat truffels m'n trip onder Darkpsy mee te maken, want met vrienden kan ik er niet echt ten volle van genieten. M'n vrienden nemen het eerder om gewoon eens te trippen, ik geef er een diepere betekenis aan en vind het erg jammer dat zij er niet zo over denken ;/

Mvg,
Herbalisme[/quote]

Heb je wel eens LSD gehad? Ik zelf heb meer ervaring met LSD dan met truffels/paddo's. Heb zelf afgelopen zomer op een festival LSD genomen met "vrienden", goed de aanhalingstekens zeggen al veel. Na 2 uur had ik geen zin meer in ze, en ben helemaal alleen op pad geweest. Ik moet zeggen, beste beslissing ooit! Heb de tijd van me leven gehad. Over 2 weken staat er een trip op de planning die ik echt helemaal alleen thuis neem. Heb al voorbereidingen getroffen qua entertainment, zoals canvas en blacklight verf.
Ik denk dat als je goed in je vel zit er niet veel mis kan gaan. Met LSD kan ik mijn gedachten altijd nog erg goed sturen. Heb gehoord dat met Paddo's dit iets moeilijker is. Neem een niet te heftige trip en zorg dat je niet in een moeilijke situatie komt te zitten. En het belangrijkste van alles: Enjoy the flight! =D

Goed misschien volgt er nog een reportje over mijn trip alleen.

Herbalisme

Bewuste gebruiker
universal*flow zei:

Mvg,
Herbalisme[/quote]

Heb je wel eens LSD gehad? Ik zelf heb meer ervaring met LSD dan met truffels/paddo's. Heb zelf afgelopen zomer op een festival LSD genomen met "vrienden", goed de aanhalingstekens zeggen al veel. Na 2 uur had ik geen zin meer in ze, en ben helemaal alleen op pad geweest. Ik moet zeggen, beste beslissing ooit! Heb de tijd van me leven gehad. Over 2 weken staat er een trip op de planning die ik echt helemaal alleen thuis neem. Heb al voorbereidingen getroffen qua entertainment, zoals canvas en blacklight verf.
Ik denk dat als je goed in je vel zit er niet veel mis kan gaan. Met LSD kan ik mijn gedachten altijd nog erg goed sturen. Heb gehoord dat met Paddo's dit iets moeilijker is. Neem een niet te heftige trip en zorg dat je niet in een moeilijke situatie komt te zitten. En het belangrijkste van alles: Enjoy the flight! =D

Goed misschien volgt er nog een reportje over mijn trip alleen.[/quote]
Nee echt nog nooit ervaring gehad met Lsd, gewoon door het feit dat ik het gewoon niet vind, mijn vriendengroep zijn niet echt bepaald "psychonauten", ze nemen liever eens een pilletje en eens lekker los gaan.
En telkens als ik Lsd vind zijn dit lege zegels ;/
Bij paddo's kun je inderdaad eens last krijgen dat je je gedachten niet goed meer kan sturen, maar door ervaring verdwijnt dit volledig en daardoor kun je volledig genieten van je trips en je trip leiden naar waar dat jij het wil ;D
Ben echt aan het uitkijken naar acid ^^ Ik hoop echt dat m'n pad er deze keer echt naar leid (;

Mvg,
Herbalisme

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Wow, beetje late reactie maar mooi report heb je ervan gemaakt zeg. Een genot om te lezen, goede indeling en duidelijk.
Ben nu wel benieuwd om ook eens Dragon's Dynamite te proberen, maar dan zonder MDMA dat werkt toch niet meer bij mij denk ik :P

Peace!

Carlo86

Belezen gebruiker
Tripreporter
Geweldig report !! :grin:

Maar holy shit 40g truffels zijn dat niet 4 van die bakjes?

Herbalisme

Bewuste gebruiker
Carlo86 zei:

Dat waren 2 heavy porties in die smartshop :tongueout:
Ben van plan binnenkort grote overdosis lsd te proberen, heb tijdje niet meer actief geweest op drugsforum, heb veel geëxperimenteerd met hallucugene middelen maar vind de tijd niet om m'n ervaringen neer te schrijven.

Greets,
Herbz

Carlo86

Belezen gebruiker
Tripreporter
Herbalisme zei:
Carlo86 zei:

Ben van plan binnenkort grote overdosis lsd te proberen, heb tijdje niet meer actief geweest op drugsforum, heb veel geëxperimenteerd met hallucugene middelen maar vind de tijd niet om m'n ervaringen neer te schrijven.

Greets,
Herbz

Haha :tearsofjoy: , wat is volgens jouw een grote overdosis lsd?

Herbalisme

Bewuste gebruiker
Carlo86 zei:
Herbalisme zei:
Carlo86 zei:

Greets,
Herbz

Haha :tearsofjoy: , wat is volgens jouw een grote overdosis lsd?

Heb gelezen dat alles boven de 650µg puur gestoord is, dus ik zal het proberen met 600µg begeleid onder 2 sitters die heel erg veel ervaring hebben met tripmiddelen.
De vorige maal nam ik 450µg en dat was al zeer intens dus dit wordt waarschijnlijk de intenste trip tot nu toe, ben ook van plan om in April een grote hoeveel mescaline te proberen.
Greets,
Herbalisme

Carlo86

Belezen gebruiker
Tripreporter
Heb gelezen dat alles boven de 650µg puur gestoord is, dus ik zal het proberen met 600µg begeleid onder 2 sitters die heel erg veel ervaring hebben met tripmiddelen.
De vorige maal nam ik 450µg en dat was al zeer intens dus dit wordt waarschijnlijk de intenste trip tot nu toe, ben ook van plan om in April een grote hoeveel mescaline te proberen.
Greets,
Herbalisme

Woow 600µg :openmouth:
Zo te horen ben je wel van de psychedelica, zou daar geeneens aan willen denken 600µg, dat zou me echt te heftig worden.
Zou het leuk vinden als je er een tripreport over zou schrijven, als je daar tenminste tijd voor hebt :wink:

Greetz
Carlo

universal*flow

Belezen gebruiker
Greets,
Herbalisme

Ok, als ik het goed begrijp heb je pas voor het eerst LSD genomen, en je hebt al een mega dosis lsd op, die je nog eens wil opschroeven richting overdose
someone is loving LSD :tearsofjoy:

Ik weet niet zo goed wat ik hier van moet zeggen/denken..

Al moet ik zeggen, dat een vriendin van me perongeluk een keer te veel heeft genomen. Niemand weet hoeveel er in het glas zat en hoe groot de slok was die ze nam (kind of russian roulette with LSD) Ik moet zeggen het was erg interessant om haar zo te zien.
Wel vertelde ze mij dat ze veel lichamelijke ongemakken ervaarde. Heb je dit ook gehad?

Herbalisme

Bewuste gebruiker
Carlo86 zei:
Greets,
Herbalisme

Woow 600µg :openmouth:
Zo te horen ben je wel van de psychedelica, zou daar geeneens aan willen denken 600µg, dat zou me echt te heftig worden.
Zou het leuk vinden als je er een tripreport over zou schrijven, als je daar tenminste tijd voor hebt :wink:

Greetz
Carlo

Ik zal het proberen, ik probeer telkens een trip report te schrijven als ik iets neem van psychedelica maar soms is dit echt niet mogelijk.
Heb al een paar leuke tripjes gehad die ik jammer genoeg niet hebben kunnen noteren omdat ik er nooit te tijd voor vind, en het 'vlug vlug' noteren doe ik ook niet graag, als ik er 1 schrijf moet het goed zijn.
Denk eigenlijk als ik er 1 zou schrijven dat ik deze dan beter schrijf met m'n sitters erbij, want de vorige keer heb ik momenten gehad die niet te beschrijven waren en die echt als onmenselijk aanvoelden en die ik ook niet meer goed kan herinneren.
Maar ik zal het zeker proberen!

Met vele groeten,
Herbalisme

Herbalisme

Bewuste gebruiker
universal*flow zei:
Greets,
Herbalisme

Ok, als ik het goed begrijp heb je pas voor het eerst LSD genomen, en je hebt al een mega dosis lsd op, die je nog eens wil opschroeven richting overdose

Al moet ik zeggen, dat een vriendin van me perongeluk een keer te veel heeft genomen. Niemand weet hoeveel er in het glas zat en hoe groot de slok was die ze nam (kind of russian roulette with LSD) Ik moet zeggen het was erg interessant om haar zo te zien.
Wel vertelde ze mij dat ze veel lichamelijke ongemakken ervaarde. Heb je dit ook gehad?

Lsd is echt een wondermiddel, het was liefde op het eerste gezicht!
Maar Mescaline vind ik dan toch nog mooier, maar zo'n trip is te intens om zeer dikwijls mee te maken ;D
En ja, op de 450µg had ik momenten dat ik me ongelooflijk raar voelde en ook een chemisch achtergrondje merkte maar niet om te zeggen dat het ongemakkelijk was, ik heb er namelijk me VOLLE teugen van genoten ;D
De dagen erna voelde m'n lichaam nog altijd erg anders aan.
Heb misschien nog niet veel ervaring met lsd maar ik tast bij tripmiddelen altijd graag af naar de extreme grens, dat is iets persoonlijks.
En met een bad trip zit ik niet in, ik ken mezelf redelijk goed en zit erg lekker in m'n vel.

Met vriendelijke groet,
Herbalisme

universal*flow

Belezen gebruiker
Herbalisme zei:
universal*flow zei:
Greets,
Herbalisme

Maar Mescaline vind ik dan toch nog mooier, maar zo'n trip is te intens om zeer dikwijls mee te maken ;D
En ja, op de 450µg had ik momenten dat ik me ongelooflijk raar voelde en ook een chemisch achtergrondje merkte maar niet om te zeggen dat het ongemakkelijk was, ik heb er namelijk me VOLLE teugen van genoten ;D
Heb misschien nog niet veel ervaring met lsd maar ik tast bij tripmiddelen altijd graag af naar de extreme grens, dat is iets persoonlijks.
En met een bad trip zit ik niet in, ik ken mezelf redelijk goed en zit erg lekker in m'n vel.

Met vriendelijke groet,
Herbalisme

Mja, jij weet het beste wat je doet! Ik heb er ook wel eens over gedacht om een hele hoge dosis te nemen. Maar dit zou wel in de juiste omgeving moeten gebeuren. Ik ben niet zo bang voor een badtrip, maar als ik trip wil ik altijd graag van alle gemakken voor zien zijn.

Wat was jou setting toen je die extreem hoge dosis LSD nam? En blow je er dan ook bij?

Herbalisme

Bewuste gebruiker
universal*flow zei:
Greets,
Herbalisme

Met vriendelijke groet,
Herbalisme[/quote]

Mja, jij weet het beste wat je doet! Ik heb er ook wel eens over gedacht om een hele hoge dosis te nemen. Maar dit zou wel in de juiste omgeving moeten gebeuren. Ik ben niet zo bang voor een badtrip, maar als ik trip wil ik altijd graag van alle gemakken voor zien zijn.

Wat was jou setting toen je die extreem hoge dosis LSD nam? En blow je er dan ook bij?[/quote]

Ja, de vorige keer heb ik er op geblowd. Deze vrijdag ga ik de trip maken, ik zie dan wel of ik het eventueel combineer met weed. Heb naar Acidcore feest geweest en daar me veel te veel laten gaan op mdma en keta, nu even ontnuchteren.

Greets,
Herbalisme

Bovenaan