speed veroorzaakt jeuk?

ukipuki

Experimenterende gebruiker
Ik ben al lang aan het gebruieken maar vandaag heb ik toch rare speed gekocht. Ik en mijn vrienden krijgen uitslag en veel jeuk... al eens voor gehad? en licht dit aan de speed of hebben er mensen mee geprutst?

matthijs

Badass junkie
Nou, als jullie het allemaal kregen en van andere speed niet zal het wel aan de speed liggen lijkt me.

Flashing Moments

Belezen gebruiker
als je veel speed gebruikt kun je jeuk krijgen.. zelfs het gevoel dat er beestjes onder je huid kruipen (teminste volgens de boekjes, heb nognooit van iemand gehoord dat ie er last van had)
als er troep door je speed zat kun je ookwel jeuk of uitslag krijgen..
of als je gewoon in een veel te warme kamer zit ofzo

platypus

Belezen gebruiker
die lieve kleine beestjes onder mijn huid krijgen van mij elke dag te eten dus ik zie het meer als een soort liefde tussen de beestjes en mij! ze geven mij een warm en vreemd gevoel (een soort van vlinders in mijn buik) en ik geef ze meth, fair&square toch?

Mac...

Badass junkie
hahaha,
Ja jeuk is vrij normaal, vooral als je al een nacht wakker bent, helpt ook echt niks tegen. Je kunt hooguit ff douchen, maar ook dit is maar een tijdelijke oplossing, maar wel een verademing als je echt gek wordt van de jeuk.
Dat je er uitslag van krijgt is best mogelijk, maar als jullie daar ook allen last van hebben vind ik het maar een beetje dubieus, dus...

misssloca

Experimenterende gebruiker
Jeuk

Ik heb dit ook een paar keer gehad ja en vraag me ook af wat dat nou is want het begint soms ook al na een paar uur! Dus te lang gebruiken kan het ook niej zijn :confused: Misschien dat er een stof in zit die een allergische reactie veroorzaakt... :rolleyes: Volgens mij is dit niet goed in ieder geval. Ik heb het ook vaak aan de binnenkant van mijn hand HEEL IRRITANT.... Wie weet dit en heeft hier ook last van???

NielsB

Newbie
Volgens mij is het omdat de huid wat verdoofd is door de speed en als de huid terug normale doorbloeding krijgt en doordat je wat uitdroogt krijg je jeuk (steken) alsof er iemand met een naaldje in je huid prikt !
Goed blijven hydraten verhelpt het naar mijn gevoel 😃

Bovenaan