speed+volgende dag paddo,s

minamo

Bewuste gebruiker
is het veilig/verstandig om eerst speed te doen en de volgende dag paddo,s

heb namelijk eerst een LAN, en de volgende dag koninningedag:P

Funky Monkey

Badass junkie
Als je een speedkater hebt voel je je niet echt super, dus het lijkt me handiger dat je je paddo trip uisteld naar een andere dag, maar wat maakt het uit, bij de NS en op Schiphol zijn ze ook altijd telaat! :beer:

pieter-b

Wijs gebruiker
Nick de Neger zei:
Als je een speedkater hebt voel je je niet echt super, dus het lijkt me handiger dat je je paddo trip uisteld naar een andere dag, maar wat maakt het uit, bij de NS en op Schiphol zijn ze ook altijd telaat! :beer:
Wat??!11 ..zeg je nu dat hij op koninginnendag dan ook maar gewoon aan de speed moet gaan?...
niet echt verantwoord advies hè?...vind jezelf ook niet?:wink:

Wacky

Badass junkie
Lijkt me geen goed plan. Na een speed kun je zowieso al een beetje para gedoe krijgen, lijkt me slecht combineren met psychedelica.

Funky Monkey

Badass junkie
pipoxyz zei:
Nick de Neger zei:
Wat??!11 ..zeg je nu dat hij op koninginnendag dan ook maar gewoon aan de speed moet gaan?...
niet echt verantwoord advies hè?...vind jezelf ook niet?:wink:
Nee... ik bedoel dus dat als die op die LAN speed neemt die de dag erna beter geen paddo's kan gebruiken. :)

crysis

Bewuste gebruiker
lannen op koninginnennacht?

je kunt beter gewoon gaan feesten en dan doortrekken als je toch aan de speed gaat :P (niet dat ik dat van plan ben.. maarja mijn planningen kloppen nooit)

azgaza

Badass junkie
Paddo's op koninginnedag? Lijkt me sowieso geen aangenaam plan, iniedergeval niet hier in amsterdam overdag haha, chaos ten top.

Priempje

Newbie
Deze vraag heeft minamo voor mij gesteld, en ik zal even toelichten wat de plannen zijn/waren voor die paar dagen.

Wij hebben eerst maandag avond tot dinsdag avond een LAN party, die dus nog afgelopen is voor koninginnennacht, en dit leek mij dus een prima gelegenheid om aan de speed te gaan.
We waren in eerste instantie van plan om op koninginnendag zelf in een aantal soorten en maten wiet te nemen, maar dat plan is van tafel geschoven toen we het idee kregen dat die dag ook wel een goede gelegenheid zou zijn om paddo's te nemen in plaats van wiet.
Maar goed, aangezien het hier afgeraden word om deze 2 drugs zo snel achter elkaar te nemen, zal ik de speed op de lan maar eventjes achterwege laten en mijzelf inhouden met alleen bier, cafeine en wiet.

Ik had nog wel even een vraagje over de combinatie wiet (blowen + spacecake) en de volgende dag dus paddo's, ik neem aan dat dit geen problemen op zal leveren maar zou het graag toch even zeker willen weten :wink:.

@El_V, ik was niet van plan om op koninginnennacht te lannen, ga dan waarschijnlijk met wat menschen de stad in gaan om een biertje te drinken ( met 5 uurtjes slaap voor en 5 uurtjes slaap na koninginnennacht is dat prima vol te houden).
In ieder geval een paar behoorlijk drukke daagjes heb ik dan :)

shokora

Wijs gebruiker
Ik zou never paddo's nemen op koninginnedag. Veel te druk, echt ieder klein dingetje wordt je al helemaal gek van normaal (positief), laat staan een gigantische chaotische mensenmassa.

Daarnaast lijkt de kater van speed + paddo's mij ook niet zo super geweldig, maar ik heb nog nooit speed gebruikt dus ik kan het niet met zekerheid zeggen :wink:.

pieter-b

Wijs gebruiker
azgaza zei:
Paddo's op koninginnedag? Lijkt me sowieso geen aangenaam plan, iniedergeval niet hier in amsterdam overdag haha, chaos ten top.
Lol..en plots doet jouw antwoord mij een herinnering boven water drijven..

Het was 1999, Dynamo Open Air 3 daags. Ik had een bakje paddos genuttigd en liep bij Cradle of Filth naar voren om een paar fotos te kunnen maken. Daar sloegen de paddos in. Het publiek werd steeds vager, en ik wou terug lopen, maar dat lukte niet meer... ik werd vooruit gestuwed. terwijl het publiek achterin nog enigszins normaal was, werd het publiek steeds extremer en vager, geschilderde gezichten en echt extreme cradle fans. (niks voor mij)...
lol..dat was niet bepaald de juiste plek voor paddos om in te slaan :)
wel grappig..was ik eigenlijk al weer jaren vergeten :)

Adrenochroom

Wijs gebruiker
hehe lol lijkt me ook best scary, maar ik vraag me ook af wat jullie plan dan is? Rondlopen in een stad? -> bad trip plek lijkt mij, of misschien het bos in omdat alle mensen de stad in zijn? Dat lijkt me dan wel weer brilliant :grin:

Verder raadt ik je eigenlijk ook af om te zuipen de dag voor een trip, heb ik eens gedaan en dat is bijna hard fout gegaan...

Mike-L S

Experimenterende gebruiker
Naar mijn ervaring is dat geen probleem om na speed paddo's te eten, licht er wel een beetje aan hoe je je voelt..
Ma ik heb wel eens in ergere toestanden paddo's gegeten en valt altijd goed.. :grin:
Zaterdags avond helemaal vol gezopen en echt dronken, sochtens naar Amsterdam wat vrienden opgezocht, en de hele dag langs de gracht gezeten en door gezopen en speed genakt..

En tegen de avond als avond eten Paddo's was een beste trip dat wel, ma is maar net hoe sterk je in je schoenen staat tegen over psychidelica.. :wink:

Priempje

Newbie
We waren niet van plan om echt door de stad te lopen, en al helemaal niet om de echte drukte op te zoeken.
We gaan hoogstwaarschijnlijk gewoon op een grasveldje in de buurt van de binnenstad lekker met een paar mensen trippen :) (met als het goed is een tripsitter erbij voor het geval dat)

Bovenaan