Deze vraag heeft minamo voor mij gesteld, en ik zal even toelichten wat de plannen zijn/waren voor die paar dagen.
Wij hebben eerst maandag avond tot dinsdag avond een LAN party, die dus nog afgelopen is voor koninginnennacht, en dit leek mij dus een prima gelegenheid om aan de speed te gaan.
We waren in eerste instantie van plan om op koninginnendag zelf in een aantal soorten en maten wiet te nemen, maar dat plan is van tafel geschoven toen we het idee kregen dat die dag ook wel een goede gelegenheid zou zijn om paddo's te nemen in plaats van wiet.
Maar goed, aangezien het hier afgeraden word om deze 2 drugs zo snel achter elkaar te nemen, zal ik de speed op de lan maar eventjes achterwege laten en mijzelf inhouden met alleen bier, cafeine en wiet.
Ik had nog wel even een vraagje over de combinatie wiet (blowen + spacecake) en de volgende dag dus paddo's, ik neem aan dat dit geen problemen op zal leveren maar zou het graag toch even zeker willen weten

.
@El_V, ik was niet van plan om op koninginnennacht te lannen, ga dan waarschijnlijk met wat menschen de stad in gaan om een biertje te drinken ( met 5 uurtjes slaap voor en 5 uurtjes slaap na koninginnennacht is dat prima vol te houden).
In ieder geval een paar behoorlijk drukke daagjes heb ik dan