spuiten en slikken - alle afleveringen

Jij begrijpt het :D

Lijkt me te vet, voor de nederlandse televisie (eo?) op kosten van de staat zwaar leip gaan en met een scheve smoel vertellen hoeveel je wel niet van iedereen houdt en hoe fijn het wel niet voelt. 8)

Supervlieg zei:

Lijkt me te vet, voor de nederlandse televisie (eo?) op kosten van de staat zwaar leip gaan en met een scheve smoel vertellen hoeveel je wel niet van iedereen houdt en hoe fijn het wel niet voelt. 8)

Ook als je meth zou moeten proberen? :mrgreen:

Nou dan vind je het mischien minder leuk, of juist leuker :rolleyes: .
Maar Fillemon mocht/kon vorige jaar hero doen maar hij had 2 trekjes gerookt ofzo en toen weggegooit door de wc..

Supervlieg zei:

en hij word er nog voor betaald ook :D

Lake zei:
Crack heeft hij ook niet gedaan uiteindelijk.. hij is naast een verslaafde gaan zitten en zo hebben de kijkers kunnen meegenieten hoe hij de fik in zn pijpje zette.

Ik vind het eigenlijk niet meer dan logisch dat hij de allerverslavenste dingen zelf niet gedaan heeft, want dat is toch een heel groot risico.

azgaza zei:
Lake zei:
Crack heeft hij ook niet gedaan uiteindelijk.. hij is naast een verslaafde gaan zitten en zo hebben de kijkers kunnen meegenieten hoe hij de fik in zn pijpje zette.

Ik vind het eigenlijk niet meer dan logisch dat hij de allerverslavenste dingen zelf niet gedaan heeft, want dat is toch een heel groot risico.

Je moet werk en privé gescheiden weten te houden niet? :)

acidboy zei:
azgaza zei:
Lake zei:

Je moet werk en privé gescheiden weten te houden niet? :)
excuus om verslaafd te zijn :D

ze moeten mij aannemen; dan ga ik dingen doen waar heel nederland van gaat schrikken. de politiek gaat mij haten. en filemon verkracht ik tijdens een trip.

voor degenen bij wie de links niet werken, download vlc player eens (A)

iig,ik vind de afleveringen wel vet ^^

nicolette op de xtc is toch wel 1 van de leukste:P

ik mag er ook niet in :( waarschijnlijk heeft de eigenaar van de space het prive gemaakt. heeft iemand die links toevallig nog?

Ik kom er ook niet in. Staat op prive ofzo? Jammer kan op youtube alleen de allereerste seizoen afleveringen bekijken de drugstestjes. en die heb k allemaal al gezien ik wil juist de nieuwe afleveringen zien :P

Terug
Bovenaan