Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Het is gewoon een excuusje voor hen om drugs te gebruikenspace scientist zei:ik dacht dat ze waren gestopt, ik verheug me op het nieuwe seizoen![]()
Supervlieg zei:Jij begrijpt het
Lijkt me te vet, voor de nederlandse televisie (eo?) op kosten van de staat zwaar leip gaan en met een scheve smoel vertellen hoeveel je wel niet van iedereen houdt en hoe fijn het wel niet voelt.![]()

Supervlieg zei:Jij begrijpt het
Lijkt me te vet, voor de nederlandse televisie (eo?) op kosten van de staat zwaar leip gaan en met een scheve smoel vertellen hoeveel je wel niet van iedereen houdt en hoe fijn het wel niet voelt.![]()
Lake zei:Crack heeft hij ook niet gedaan uiteindelijk.. hij is naast een verslaafde gaan zitten en zo hebben de kijkers kunnen meegenieten hoe hij de fik in zn pijpje zette.
azgaza zei:Lake zei:Crack heeft hij ook niet gedaan uiteindelijk.. hij is naast een verslaafde gaan zitten en zo hebben de kijkers kunnen meegenieten hoe hij de fik in zn pijpje zette.
Ik vind het eigenlijk niet meer dan logisch dat hij de allerverslavenste dingen zelf niet gedaan heeft, want dat is toch een heel groot risico.
excuus om verslaafd te zijnacidboy zei:azgaza zei:Lake zei:Crack heeft hij ook niet gedaan uiteindelijk.. hij is naast een verslaafde gaan zitten en zo hebben de kijkers kunnen meegenieten hoe hij de fik in zn pijpje zette.
Ik vind het eigenlijk niet meer dan logisch dat hij de allerverslavenste dingen zelf niet gedaan heeft, want dat is toch een heel groot risico.
Je moet werk en privé gescheiden weten te houden niet?![]()

Neehoor. Je hoeft je alleen te registrerenraizeredge zei:dan moet je betalen en daar voel ik vrij weinig voor