Stappenplan coke uitwassen met aceton

heyol

Bewuste gebruiker
Heyy

Ik heb paar grammetjes besteld van het darkweb maar de kwaliteit was écht slecht... nog slechter dan wat je op straat kan vinden...
Op dit forum heb ik al eens gelezen over uitwassen met aceton, en wil dit wel eens proberen.

Bij deze wil ik even navragen hoe het moet.

1. Ik ga in de apotheek pure aceton vragen
  2. Ik koop in de winkel van die bruine koffiefilters (maakt het uit welke, gaat een koffiefilter werken in een gewoon glas? Doordat je geen druk hebt enzo?)
  3. In een shotglaasje doe ik 10ml aceton voor 1gr van die coke
  4. Ik mix de 1gr coke in het shotglaasje met 10ml aceton
  5. Ik wacht 5min
  6. Ik giet de inhoud van het shotglaasje door de koffiefilter in een ander glas
  7. De coke blijft liggen op de koffiefilter
  8. Dit herhaal ik 3x ofzo voor die 1 gram
  9. Ik warm een bord op in de microgolf en laat de coke hier een paar uur op rusten
  10. Profit ???

Is dit hoe het moet?

Thx.

inner_search

Badass junkie
Je coke moet eerst zeer fijn gemalen zijn (geen brokjes of stukjes meer.)

Coke in een glas , aceton erbij (ik meet dit niet af , ongeveer een kwart glas aceton)

1a2 minuten flink mixen/roeren moet een vork.

KofieFilter in een ander glas , en je cokeglas uitkapen in de filter.

Zeker geen 5 minuten laten staan..

Ik doe dit meestal 2 keer (met speed) , maar is het Zelfde proces..

Gebruik enkel metaal want aceton vreet plastic weg , dus ook je oude aceton niet zomaar in de gootsteen gooien.😅

inner_search

Badass junkie
Een kwart glas aceton voor 1 gram coke?
Jot.. coke en speed lost niet op in aceton , zit nog wel een heel klein beetje water in aceton.
Dus minuscul verlies doe je zowieso op 1 gram..

Ik was altijd met een kwart glas of het nu 1g Is of 5g dat ik moest wassen.

Als je een kwart teveel vind neem je 1/6 glas ofzo , maar een shotglas is echt zeer onhandig om in te roeren..

heyol

Bewuste gebruiker
Kan je de coke ook laten uitdrogen in de microgolf? Of beter gewoon warm bordje?

heyol

Bewuste gebruiker
Staat nu op een warm bordje, uurke laten staan... coke heel zeker niet in de microgolf steken...

• Like
Waarderingen: Juun

Amateurtje

Wijs gebruiker
Dit meen je niet??

'Eniweej',

Wat was de doorslag waardoor je ervan overtuigd was dat de kwaliteit niet te pruimen was..?

heyol

Bewuste gebruiker
Smaak was slecht (ik wil ofwel coke ofwel licht benzine proeven), brandde in de deus, weinig gevoel, structuur was slecht en te poederig - structuur was wel beter na het uitwassen.

Amateurtje

Wijs gebruiker
Smaak was slecht (ik wil ofwel coke ofwel licht benzine proeven), brandde in de deus, weinig gevoel, structuur was slecht en te poederig - structuur was wel beter na het uitwassen.
Ik begrijp dat je waar voor je geld wilt....als ik het goed begrijp
Edit: begrijp het niet..

Laatst bewerkt:

heyol

Bewuste gebruiker
Blijkbaar als je snuifcoke met ammoniak uitwast i.p.v aceton krijg je basecoke/crack, klopt dat?

Basecoke is ook exact hetzelfde als crack toch?

Azraël

Belezen gebruiker
Crack verkrijg je met water en natriumbicarbonaat en freebase verkrijg je met ammoniak.
Het wassen met aceton is wel een aanrader. De coke voelt veel relaxter aan.
Zijn er die soms de coke roken? Hoe doe je dat het beste? Hoeveel moet je daarvoor kuisen?

Calliweed2.0

Bewuste gebruiker
Crack verkrijg je met water en natriumbicarbonaat en freebase verkrijg je met ammoniak.
Het wassen met aceton is wel een aanrader. De coke voelt veel relaxter aan.
Zijn er die soms de coke roken? Hoe doe je dat het beste? Hoeveel moet je daarvoor kuisen?
Je kunt op allebei manieren free base maken alleen bij de eerste manier leg het eraan hoeveel watert je gebruikt anders
Maak je idd crack coke uitwassen met aceton lijkt me niet nodig is meer iets
Voor speed volgens mij

Bovenaan