Stoner/Doom fans?

Stonerrock of Doom

• Stonerrock

Stemmen: 14 37,8%
  • Doom

Stemmen: 9 24,3%
  • Donder op man.

Stemmen: 14 37,8%

• Totaal aantal stemmers
    37

Moker

Bewuste gebruiker
Mijn vraag was dus zijn hier nog wat aanbidders te vinden van deze twee legendarische muziek stromingen. :wave: zo ja wat zij je favo bands natuurlijk.

shokora

Wijs gebruiker
jeej, stoner metal \o/ Ik heb overigens voor Doom gekozen bij de poll (logisch...).

Heerlijk trage muziek waar je echt super lekker in mee kan gaan. Favoriete bands:

Candlemass (natuurlijk, aanbid Candlemass! :rockband: )
Electric Wizard
Orange Goblin
Bongzilla
-Meer bands die ik vergeet...

Wat ik overigens echt helemaal niets vind is bijvoorbeeld Type O Negative, dat is echt niet aan mij besteed. Er moeten wel lekkere diepe gitaren en gitaarsolos in zitten.

Weet iemand overigens nog vette Drone Metal bands?

Moker

Bewuste gebruiker
Kyuss
Goatsnake
YOB
Pentagram
Datura
Boris
Electric wizard
Fu manchu
nog vele meer natuurlijk

De stoner-doom van eigen bodem:
Heavy lord
Toner Low
Beaver, al lang gestopt helaas
7ZUMA7
Repoman

En die keine hoeveelheid Drone die door het huis trilt is vooral:
SUN0)))
Black mayonaise

Dit is we een handige site voor als je ens een nieuwe band wilt kennen http://www.stonerrock.com Stoner, Doom en Drone en alle wat daar maar tussen mag zitten is wel zo`n beetje te vinden op deze site.
(ik weet niet of deze link hier mag staan, zo niet verwijder ik hem direct)

Gegroet, Mokerman

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker

WEEDEATER! :rock:

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Kan dat soms wel waarderen ja.

Boris vind ik erg cool. Maar Melvins kan ik ook wel waarderen. :)

Jeroen83

Bewuste gebruiker
Electric Wizard en Kyuss zijn mijn all time-favs :) Vooral Green Machine van kyuss kan ik compleet op uit mn dak gaan.

Kigh

Bewuste gebruiker
Ik ben toch meer een Doom fan,
maar laatste tijd luister ik erg veel stonerrock.

Kyuss, Mondo Generator, Atomic Bitchwax enz.

Vind het wel fijn om te zien dat er nog old-school mensen zijn :wink:.

Jeroen83

Bewuste gebruiker
Kent iemand hier Repomen uit eindhoven? Ik weet niet precies wat voor stijl hun muziek is maar DAMN het klinkt lekker. Wacht ik pak even wat samples van hun site. http://www.the-repomen.com/ Klik op Sounds en luister dan naar All systems go! of Orange Country Raceway.

Lekker lomp geluid. Het is een side-project van Peter van peter pan speedrock trouwens.

Moker

Bewuste gebruiker
repoman leuke band is dat ja, ga ze binnenkort 2 keer zien.

nog mensen bekend met het festival roadburn? een stoner/doom festival in tilburg. Dit jaar komt electric wizard en The freeks :rock: en nog meer natuurlijk, maar is nog niet bekend :P

Kigh

Bewuste gebruiker
Ik wist nog niks van Roadburn,
maar ben er dus zeker bij!

OMFG, Witchcraft speelt!!

Maar je hebt je vergist,
in september spelen Electric Wizard & the freeks in de 013 om de site te vieren ofzoiets,
op het festival, komend jaar in april, niet. Tenminste staan ze niet in de line-up. :wink:

Edit: ik ga dus naar allebij :wink:. Mss kan men iets afspreken als er meerdere mensen gaan ofzo.

Jeroen83

Bewuste gebruiker
Moker zei:
repoman leuke band is dat ja, ga ze binnenkort 2 keer zien.

nog mensen bekend met het festival roadburn? een stoner/doom festival in tilburg. Dit jaar komt electric wizard en The freeks :rock: en nog meer natuurlijk, maar is nog niet bekend :P

Gaaf man, waar ga je repomen precies zien? Ben te lui om hun tourdates op te zoeken :) Ik vind, nadat ik ze als voorprogramma bij Hermano gezien heb, ze zeker voor herhaling vatbaar!

Moker

Bewuste gebruiker
in het burgerweeshuis in Deventer: Clutch + Repomen + Year Long Disaster
dinsdag 19 augustus 2008

En op kempenerpop vlak bij eindhoven (gratis festival): Peter pan speedrock, Repomen, Bang Bang bazooka`s en nog wel wat.

Moker

Bewuste gebruiker
Kigh zei:

Maar je hebt je vergist,
in september spelen Electric Wizard & the freeks in de 013 om de site te vieren ofzoiets,
op het festival, komend jaar in april, niet. Tenminste staan ze niet in de line-up. :wink:

Edit: ik ga dus naar allebij :wink:. Mss kan men iets afspreken als er meerdere mensen gaan ofzo.

hmm, even verkeerd gezien ja. Lijkt me wel goed plan, in sebtember ben ik er wel bij denk ik Wil de Wizards niet weer missen :beer:

Jeroen83

Bewuste gebruiker
Moker zei:
in het burgerweeshuis in Deventer: Clutch + Repomen + Year Long Disaster
dinsdag 19 augustus 2008

En op kempenerpop vlak bij eindhoven (gratis festival): Peter pan speedrock, Repomen, Bang Bang bazooka`s en nog wel wat.

Gaaf man, ik denk dat ik kempenerpop wel eventjes moet gaan bezoeken sinds ik Roadburn gemist heb. Clutch wil ik ook wel erg graag zien!

pinheadlarry

Bewuste gebruiker
Moker zei:
Kigh zei:

Maar je hebt je vergist,

hmm, even verkeerd gezien ja. Lijkt me wel goed plan, in sebtember ben ik er wel bij denk ik Wil de Wizards niet weer missen :beer:

Wil Electric Wizard ook zien,,dus ben er ook wel te vinden :rock:

ZI09

Bewuste gebruiker
Complicity zei:
ZI09 zei:
Gave shit.
Favoriete bands binnen het genre:

Toner Low
Heavy Lord
Electric Wizard
Eerst twee toevallig afgelopen week live gezien. Toner Low was echt fucking oorpijn :grin: Maar wel vet hehe.

Toner Low is heerlijk, althans, voor de laatste line-up verandering. Hoe het nu is weet ik nog niet. Ligt er aan wie er nu zingt wss :P .

Overigens de 12e september ook wel present bij de elektrische magier. Een van de weinige gigs die ze volgens mij spelen en al helemaal in europa, dusyeah, het er maar eens op wagen om zeeland ervoor uit te komen. De bewoonde wereld in. :mrgreen:

Moker

Bewuste gebruiker
ik was er ook, echt mooie avond vooral electric wizard en radio moscow.
Ik had zelf het idee dat the freeks er zelf ook meer van hadden verwacht, maar ja het was hun eerste show :beer:

cronos

Wijs gebruiker
kyuss vind ik heel goed :rock: (mijn favoriet"and the circus leaves town"),zijn er nog interessante bands(vergelijkbaar) als kyuss? :wave:

Bovenaan